افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

آیا آینده امباپه و انریکه در دورتموند/بلک دایموند به رئال خواهد رسید؟ – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 151795
آیا آینده امباپه و انریکه در دورتموند/بلک دایموند به رئال خواهد رسید؟  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، رسانه های فرانسوی در گزارشی اعلام کردند که در صورت حذف این باشگاه فرانسوی از لیست، آینده و سرنوشت کیلیان امباپه بازیکن و لوئیز انریکه سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پاری سن ژرمن مشخص می شود. مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا. پاری سن ژرمن در خطر حذف از دور اول لیگ قهرمانان […]

به گزارش خبرنگار مهر، رسانه های فرانسوی در گزارشی اعلام کردند که در صورت حذف این باشگاه فرانسوی از لیست، آینده و سرنوشت کیلیان امباپه بازیکن و لوئیز انریکه سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پاری سن ژرمن مشخص می شود. مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا.

پاری سن ژرمن در خطر حذف از دور اول لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد، این تیم چهارشنبه هفته جاری در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف بروسیا دورتموند می رود که در صورت شکست از دور رقابت ها حذف خواهد شد.

امباپه همیشه دوست داشته با پاریس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود به همین دلیل هواداران پاری سن ژرمن و پیروان کاپیتان این تیم فرانسوی در مورد آینده کاپیتان تیم فرانسوی در صورت خروج از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا متعجب هستند. و در رئال مادرید اسپانیا منتظر شماست. با این حال، پیوستن به تیم گلکسی یک تصمیم شخصی است. رئال مادرید نیز به دنبال آن است امباپه هدف این است که او پس از پایان قراردادش با باشگاه فرانسوی در ژوئن 2024 به خدمت گرفته شود و خودش را برای نیم فصل دوم تقویت کند.

روزنامه فرانسوی “L’Equipe” در مقاله ای می نویسد: امباپه در پاریس که بسیاری از هم تیمی هایش (دمبله، کولو موانی، هرناندز) در تابستان امسال به آنجا آمدند، احساس خوشبختی می کند. موضوعی که چندان برایش جالب نبود.

آینده او تا چند هفته دیگر مشخص خواهد شد زیرا اهمیت بحث پروژه باشگاه پاریسی برای این بازیکن با نتیجه ای که او در لیگ قهرمانان اروپا کسب می کند یکسان نیست چرا که این بازیکن می تواند قرارداد خود را با پاریس تمدید کند.

در سال های اخیر، پاری سن ژرمن عادت کرده است که پس از هر نتیجه منفی در لیگ قهرمانان، مربیان خود را قربانی کند، چیزی که همچنان هدف اول مدیران باشگاه است.

توماس توخل آلمانی، مائوریسیو پوچتینو آرژانتینی و کریستوف گوتیه فرانسوی پس از ناکامی در پیروزی در رقابت های قاره ای از سمت مربیگری پاری سن ژرمن برکنار شدند.

بر اساس اطلاعات دریافتی از روزنامه. تیم” این لزوما برای لوئیز انریکه صدق نمی کند، زیرا باشگاه فرانسوی قصد دارد در پویایی پروژه بلندمدت خود صبور باشد. مدیریت تیم از اشتباهات قبلی خود درس گرفته است و انریکه به دور از هرگونه تهدیدی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.