افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

آکواریوم استانبول از قیمت ورودی تا زمان بازدید + فیلم – Flytoday

  • کد خبر : 397555
آکواریوم استانبول از قیمت ورودی تا زمان بازدید + فیلم – Flytoday

آکواریوم استانبول یکی از جاذبه های این شهر است که در طول سفر نباید به راحتی آن را از دست بدهید. پس بله بلیط استانبول شما قبلاً جاذبه های این شهر توریستی را خریداری کرده اید و آماده بازدید هستید، بد نیست با آکواریوم استانبول و ساعات بازدید از آن و اطلاعات مربوط به آن […]

آکواریوم استانبول یکی از جاذبه های این شهر است که در طول سفر نباید به راحتی آن را از دست بدهید. پس بله بلیط استانبول شما قبلاً جاذبه های این شهر توریستی را خریداری کرده اید و آماده بازدید هستید، بد نیست با آکواریوم استانبول و ساعات بازدید از آن و اطلاعات مربوط به آن آشنا شوید. آکواریوم استانبول در ژوئن 2011 در مرکز خرید آکوا فلوریا افتتاح شد. این آکواریوم یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های تم دنیاست و افراد زیادی از آن به عنوان یکی از آن استفاده می‌کنند مکان های گردشگری استانبول آنها در این مقاله از مجله گردشگری بازدید می کنند. امروز پرواز کن درباره آکواریوم استانبول بیشتر بدانید.

آکواریوم استانبول کجاست؟

آکواریوم فلوریا خانه بیش از 1700 موجود دریایی از جمله بخش های مختلف از مسیر حرکت بین سالن های این آکواریوم تا تقسیم بندی موضوعی، فناوری های پیشرفته و جنگل های استوایی است. بخش موضوعی آکواریوم استانبول شامل 17 موضوع مختلف، از دریای سیاه تا اقیانوس آرام است. جنگل های بارانی این آکواریوم شامل گونه های ماهی از سراسر جهان است. علاوه بر این، پنگوئن های قطبی، کوسه های ببر و پیراناهای شکم قرمز در این آکواریوم نگهداری می شوند. علاوه بر این، آکواریوم فلوریا در استانبول دارای یک فروشگاه آنلاین است که می توانید سوغاتی هایی مانند آهن ربا یا لیوان را از آن خریداری کنید.

زمانی که بر اساس برنامه سفر شما باشد راهنمای سفر به استانبول همانطور که می بینید بازدید از آکواریوم بزرگ و جذاب این شهر یکی از اولویت های شماست. آکواریوم فلوریا، عضو انجمن جهانی باغ وحش ها (WAZA)، ساختمانی دو طبقه با مساحتی در حدود 22000 متر مربع است. این آکواریوم دارای 64 مخزن با 6800 متر مربع آب است که بیش از 1700 موجود آبزی در آن زندگی می کنند.

بخش‌های مختلف آکواریوم فلوریا استانبول بر اساس معیارهای فرهنگی، تاریخی و معماری تم‌بندی شده‌اند. هر یک از این بخش ها دارای عناصر تزئینی، بازی های تعاملی، ویدئوها و گرافیک های بصری خاص خود هستند که اطلاعات دقیقی در مورد آن بخش ارائه می دهند. هر یک از این بخش ها دارای سیستم های صوتی و نوری خاص خود هستند.

قسمت های مختلف آکواریوم فلوریا در استانبول

    • دریای سیاه



    • تنگه استانبول



    • داردانل



    • دریای اژه



    • کانال سوئز



    • دریای سرخ



    • گرم شدن کره زمین



    • مدیترانه ای



    • تنگه جبل الطارق



    • اقیانوس اطلس شرقی



    • اقیانوس اطلس میانه



    • اقیانوس اطلس غربی



    • کانال پاناما



    • اقیانوس آرام



    • ناتیلوس (زیردریایی)


  • جنگل بارانی

در این ویدیو با آکواریوم فلوریا استانبول و قسمت های مختلف آن آشنا می شوید:

می توانید برخی از خطرناک ترین حیوانات جهان را در آکواریوم فلوریا در استانبول ببینید. مانند آناکوندای 2.5 متری، انواع کوسه ها، پیراناها و سایر موجوداتی که در دریا و روی خشکی زندگی می کنند. در آکواریوم اصلی می توانید بزرگترین موجودات این آکواریوم از جمله کوسه لیمویی و گونه کمیاب به نام ماهی خاویار روسی که قدمت آن به زمان دایناسورها برمی گردد و دلقک ماهی ocellaris که می تواند در داخل دریای سمی زندگی کند را مشاهده کنید. شقایق ها

علاوه بر این، سایر قسمت های جذاب آکواریوم استانبول شامل هامورها (ماهی های دریایی گرمسیری) که تغییر جنسیت می دهند، پنگوئن های Genso که می توانند 7 دقیقه زیر آب بمانند و بسیاری از موجودات جالب دیگر که در این مکان زندگی می کنند، می باشد.

بخشی از آکواریوم بزرگ استانبول که به جنگل های بارانی اختصاص دارد. در این مسیر از موجودات مختلفی که در شرایط مختلف گرما و رطوبت زندگی می کنند شگفت زده خواهید شد، مانند قورباغه های رنگارنگ، سمی و کوچکترین گونه کروکودیل در جهان، کایمان کوتوله Cuvier. به لطف گیاهانی که از کاستاریکا به آکواریوم استانبول آورده شده است، این بخش کاملاً فضای یک جنگل استوایی اصیل را تداعی می کند.

قسمت های مختلف آکواریوم فلوریا در استانبول

امکانات آکواریوم استانبول

  • پارکینگ در زمینی به مساحت 32000 متر مربع با ظرفیت 1200 خودرو



  • 6000 متر مربع فضای بازدید کننده



  • مسیر موضوعی به طول 1.2 کیلومتر از دریای سیاه تا اقیانوس آرام



  • سینمای 5 بعدی 6 محوره با ظرفیت 15 نفر با امکان تماشای 7 فیلم مجزا با سیستم های ایجاد افکت های زنده مانند باد، باران و مه.



  • فروشگاه سوغاتی به مساحت 470 متر مربع.



  • 3 کافه در راه داخل آکواریوم



  • رستورانی با چشم انداز کانال پاناما از یک طرف و چشم انداز دریا از طرف دیگر.

فعالیت ها و سرگرمی های آکواریوم استانبول

نکته جالب در مورد آکواریوم فلوریا استانبول این است که این آکواریوم فقط یک موزه یا باغ وحش برای دیدن موجودات مختلف نیست، بلکه سرگرمی های زیادی دارد تا بازدیدکنندگان از گشت و گذار در این آکواریوم لذت بیشتری ببرند.

تجربه غواصی در آکواریوم استانبول

می توانید در مخزن اصلی آکواریوم که 5000 آبزی در آن شنا می کنند غواصی و غواصی کنید. مخزن اصلی دارای ظرفیت 400 متر مکعب آب است. گردشگرانی که یک غواصی 30 دقیقه ای را انجام دهند گواهی غواصی از آکواریوم استانبول دریافت خواهند کرد. اگر می خواهید جزو کسانی باشید که این مدرک را دریافت می کنند، دوره آموزشی غواصی آکواریوم استانبول را بگذرانید. تنها شرط شرکت در این دوره این است که شنا بلد باشید.

تجربه غواصی در آکواریوم استانبول

غذا دادن به ماهی

بازدیدکنندگان آکواریوم استانبول این فرصت را دارند که تغذیه ماهی را تجربه کنند. شما می توانید از نمایشگاه متصدیان متخصص آکواریوم از تونل اقیانوس اطلس تا تونل پاناما دیدن کنید. زمان تغذیه ماهی هر روز به بازدیدکنندگان اعلام می شود. به همین دلیل است که آکواریوم استانبول یکی از بهترین مکان های تفریحی برای کودکان محسوب می شود.

تغذیه کوسه گورخری، هامور، کوسه گیتار و دیگر گونه های آبزی در مخزن اصلی آکواریوم هر روز به جز دوشنبه ساعت 11 صبح انجام می شود. در روزهایی که غواصی در مقابل تونل پاناما انجام می شود، جلسات تغذیه ماهی در ساعت 10:30 صبح برگزار می شود.

کوسه های ببری در مقابل پانل اصلی اقیانوس اطلس غربی در روزهای چهارشنبه و یکشنبه در ساعت 2:30 بعد از ظهر تغذیه می شوند. زمان غذا دادن به کایمان های کوتوله هر شنبه ساعت 4 بعد از ظهر در جنگل های آمازون است.

هزینه ورودی آکواریوم استانبول چقدر است؟

قیمت آکواریوم استانبول در سال 2024 برای گردشگران 340 لیر ترکیه برآورد شده است. بلیط های آکواریوم استانبول برای کودکان 2 تا 12 سال، دانش آموزان، معلمان و شهروندان بالای 60 سال تخفیف و متغیر است. برای کودکان زیر 2 سال، ورود به آکواریوم استانبول رایگان خواهد بود.

برای خرید بلیط آکواریوم استانبول می توانید به سایت آکواریوم استانبول مراجعه کنید، بلیط خود را خریداری کنید و حتی از تخفیف ها بهره مند شوید.

هزینه ورودی آکواریوم استانبول چقدر است؟

زمان بازدید از آکواریوم استانبول است

آکواریوم فلوریا استانبول ساعات بازدید گردشگران را تعیین کرده است. ساعات بازدید از این جاذبه از 10 صبح تا 7 بعد از ظهر است و در روزهای آخر هفته می توانید تا ساعت 22 از این آکواریوم دیدن کنید. آکواریوم استانبول همه روزه پذیرای بازدیدکنندگان است. با این حال، برای اطمینان از اینکه ساعات بازدید تغییر نکرده است، قبل از آمدن به آکواریوم، ساعات بازدید را بررسی کنید. وب سایت رسمی آکواریوم استانبول بررسی کنید

دسترسی به آکواریوم بزرگ استانبول

آکواریوم استانبول در فلوریا و در سمت اروپایی استانبول واقع شده است. پس از پیاده شدن از متروبوس در ایستگاه بسیول، می توانید با مینی بوس به فلوریا بروید تا به آکواریوم برسید.

اتوبوس های شاتل شما را از تکسیم، سلطان احمد و سیرکچی به آکواریوم استانبول می برند. اگر بلیط آکواریوم استانبول دارید، می توانید از اتوبوس های شاتل با تخفیف استفاده کنید.

آدرس آکواریوم استانبول: استانبول، فلوریا، شماره: 93، خیابان Yesilköy Halkali، منطقه Senlikköy

از آکواریوم دیدن کنید، تجربه ای متفاوت در استانبول

همانطور که در این مقاله خواندید، آکواریوم فلوریا استانبول به چند دلیل یکی از مقاصد جذاب برای تفریح ​​در استانبول است. تجربه دیدن گونه های مختلف و کمیاب جانوران دریایی در کنار غواصی و غذا دادن به ماهی ها، تجربه خاصی در زندگی شما خواهد بود. علاوه بر این، تماشای فیلم های 5 بعدی و غذا خوردن در فضاهای مختلف با موضوعات مختلف، سفر شما به استانبول را خاص تر می کند.

اگر به استانبول سفر کردید، بازدید از آکواریوم فلوریا را فراموش نکنید. اگر قبلا این آکواریوم را دیده اید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول در مورد بازدید از آکواریوم استانبول

آکواریوم استانبول کجاست؟

این جاذبه در محله فلوریا واقع در منطقه باکرکوی استانبول واقع شده است.

ساعت کاری آکواریوم فلوریا استانبول چقدر است؟

آکواریوم فلوریا در تمام طول سال کار می کند. ساعات کاری از ساعت 10 صبح تا 19 در روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

چگونه به آکواریوم فلوریا در استانبول برویم؟

در حال حاضر سرویس رفت و برگشت رایگان از میدان تکسینف، مسجد سلطان احمد و … وجود دارد. برای بازدید از آکواریوم فلوریا همچنین می توانید با مترو به ایستگاه فلوریا بروید و پس از چند دقیقه پیاده روی به مقصد خواهید رسید.

آیا خرید آنلاین بلیط آکواریوم استانبول امکان پذیر است؟

بله، گردشگران می توانند قبل از رفتن به آکواریوم فلوریا، بلیط را به صورت آنلاین خریداری کنند. جالب است بدانید که خرید اینترنتی بلیط آکواریوم این امکان را به شما می دهد که از تخفیف های بسیار خوبی بهره مند شوید. شما همچنین می توانید از در طول سفر خود از تور آکواریوم استانبول استفاده کنید.

قیمت بلیط آکواریوم استانبول 2024 چقدر است؟

امسال قیمت ورودی آکواریوم استانبول برای بزرگسالان 340 لیر و برای کودکان، سالمندان، دانش آموزان و … متغیر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.