افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

آپدیت IOS18 منتشر شد/ نگاهی به 8 ویژگی جذاب!

  • کد خبر : 365316
آپدیت IOS18 منتشر شد/ نگاهی به 8 ویژگی جذاب!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، پس از بیش از سه ماه تست بتا، سرانجام امروز دوشنبه 25 شهریور (26 شهریور 1403) نسخه نهایی iOS 18 برای عموم عرضه شد. این آپدیت دقایقی پیش برای نصب در دسترس کاربران قرار گرفت. سیستم عامل iOS 18 را می توان بر روی آیفون XR […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، پس از بیش از سه ماه تست بتا، سرانجام امروز دوشنبه 25 شهریور (26 شهریور 1403) نسخه نهایی iOS 18 برای عموم عرضه شد. این آپدیت دقایقی پیش برای نصب در دسترس کاربران قرار گرفت. سیستم عامل iOS 18 را می توان بر روی آیفون XR و XS و دستگاه های جدیدتر نصب کرد.

به گزارش MacRumors، اگر آپدیت iOS 18 را دریافت کرده اید، می توانید به راحتی با رفتن به قسمت General → Software Update در گوشی خود، آن را دریافت کنید. در اینجا 8 ویژگی کلیدی iOS 18 وجود دارد که با این به روز رسانی در دسترس خواهند بود. لطفاً توجه داشته باشید که ویژگی‌های Apple Intelligence تا iOS 18.1 و بالاتر در دسترس نیستند.

صفحه اصلی قابل تنظیم

iOS 18 به شما امکان می دهد نمادهای برنامه را در هر جایی از صفحه اصلی قرار دهید. همچنین گزینه های سفارشی سازی جدید “تاریک” و “رنگی” برای تغییر رنگ آیکون های برنامه وجود دارد. علاوه بر این، می توانید آیکون های برنامه را طوری تنظیم کنید که بزرگتر به نظر برسند و هیچ متنی در زیر آنها وجود نداشته باشد.

طراحی مجدد مرکز کنترل

مرکز کنترل در iOS 18 دوباره طراحی شده است. مانند صفحه اصلی، این بخش اکنون بیشتر از همیشه قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد عناصر را در چندین صفحه قرار دهید. همچنین به راحتی می توانید کنترل های بیشتری را به این پنل اضافه کنید.

آپدیت IOS18 منتشر شد/ نگاهی به 8 ویژگی جذاب!

iMessage بهبود یافته است

iMessage طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های جدید را در iOS 18 دریافت می‌کند، از جمله توانایی استفاده از تمام ایموجی‌ها به‌عنوان واکنش Tapback، جلوه‌های متنی مانند «Shake» و «Explode»، گزینه‌های قالب‌بندی مانند Bold و Underline، و امکان زمان‌بندی پیام‌ها برای ارسال. . . علاوه بر این، اپلیکیشن Messages اکنون از استاندارد RCS برای بهبود پیام رسانی با دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می کند.

آپدیت IOS18 منتشر شد/ نگاهی به 8 ویژگی جالب!

طراحی مجدد اپلیکیشن Photos در iOS 18

اپل می گوید اپلیکیشن Photos با حذف تب ها، بزرگترین طراحی مجدد خود را در iOS 18 دریافت کرده است. تغییرات این برنامه بحث برانگیز بوده و باعث شده است که اپل در طول دوره آزمایش بتا دستکاری های زیادی در طراحی این برنامه انجام دهد.

آپدیت IOS18 منتشر شد/ نگاهی به 8 ویژگی جالب!

برنامه ها را با Face ID، Touch ID یا رمز عبور قفل کنید

iOS 18 برای حفظ حریم خصوصی و امنیت بیشتر، امکان قفل کردن همه برنامه ها را با Face ID، Touch ID یا رمز عبور ارائه می دهد. علاوه بر این، اکنون می توانید یک برنامه را مخفی کنید و آن را به پوشه برنامه های مخفی که قفل شده است ارسال کنید.

آپدیت IOS18 منتشر شد/ نگاهی به 8 ویژگی جالب!

برنامه رمز عبور

iOS 18 شامل یک برنامه رمز عبور کاملاً جدید است که بسیاری از ویژگی‌هایی را که قبلاً از طریق iCloud Keychain در دسترس بود، ارائه می‌دهد. این برنامه مدیریت رمزهای عبور، کدهای احراز هویت دو مرحله ای و موارد دیگر را آسان می کند.

آپدیت IOS18 منتشر شد/ نگاهی به 8 ویژگی جذاب!

قابلیت کنترل حواس پرتی

ویژگی جدید Distraction Control تعبیه شده در Safari می تواند برای پنهان کردن برخی از عناصر وب سایت ها مانند فرم های ثبت نام در خبرنامه و درخواست های مجوز کوکی استفاده شود. با این حال، اپل می گوید این ویژگی برای مسدود کردن تبلیغات طراحی نشده است. اگر با استفاده از این ابزار یک بنر تبلیغاتی را پنهان کنید، با بارگیری مجدد محتوای آگهی، آگهی دوباره قابل مشاهده خواهد بود.

آپدیت IOS18 منتشر شد/ نگاهی به 8 ویژگی جذاب!

حالت بازی در سیستم عامل iOS 18

حالت بازی اولین بار در مک معرفی شد و اکنون در آیفون نیز در دسترس است. اپل می‌گوید حالت بازی «فعالیت پس‌زمینه برای حفظ نرخ فریم بالا» را در طول بازی به حداقل می‌رساند، تأخیر صدا را با AirPods به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد و کنترل‌کننده‌های بی‌سیم را به‌طور باورنکردنی پاسخ‌گو می‌کند.

2272227

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.