افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

آپدیت جدید موزیلا فایرفاکس بسیاری از مشکلات را حل می کند

  • کد خبر : 141969

موزیلا فایرفاکس با انتشار به‌روزرسانی جدید خود، مشکلاتی مانند راه‌اندازی کند، استفاده کامل از CPU، صفحه سبز در ویدیوهای YouTube و سایر مشکلات را برطرف می‌کند. گزارش کردن تنهااخیراً گوگل در موقعیت دشواری قرار گرفته است. زیرا کاربران موزیلا فایرفاکس آنها متوجه شده اند که هنگام استفاده از یک مرورگر غیر از کروم به نظر […]

موزیلا فایرفاکس با انتشار به‌روزرسانی جدید خود، مشکلاتی مانند راه‌اندازی کند، استفاده کامل از CPU، صفحه سبز در ویدیوهای YouTube و سایر مشکلات را برطرف می‌کند.

گزارش کردن تنهااخیراً گوگل در موقعیت دشواری قرار گرفته است. زیرا کاربران موزیلا فایرفاکس آنها متوجه شده اند که هنگام استفاده از یک مرورگر غیر از کروم به نظر می رسد یوتیوب کندتر بارگیری می شود. این غول فناوری توضیح داده است که این حادثه غیرعمدی بوده و مربوط به استفاده از برنامه های مسدودکننده تبلیغات است.

نئووین می گوید که اگرچه این حادثه به آن مشکل مربوط نمی شود، اما آخرین نسخه فایرفاکس، 120.0.1، باگی را برطرف کرده است که راه اندازی را کند می کند. موزیلا توضیح می دهد که مشکل از استفاده نادرست از اطلاعات ذخیره شده در حافظه کوتاه مدت ناشی می شود. اگرچه این مشکل در ویندوز وجود داشت، موزیلا اضافه کرد که باگ ایجاد کند راه‌اندازی در لینوکس نیز برطرف شده است.

این به روز رسانی خطای استفاده از CPU را در وب سایت های خاصی مانند Google Maps برطرف می کند. این مشکل مربوط به تداخل با کد کامپایل شده با GCC بود.

یکی دیگر از مشکلات رایج فایرفاکس که در این خبر ذکر شده، مربوط به پشتیبانی از شتاب سخت افزاری در مرورگر موزیلا است. این شرکت اعلام کرد که یک اشکال شتاب سخت افزاری که باعث ایجاد صفحه سبز در هنگام رمزگشایی ویدیوهای یوتیوب شده بود، رفع شده است.

به‌روزرسانی جدید مشکل دیگری را نیز در مورد ویدیو برطرف کرد: وقتی ویدیو را در حالت تمام صفحه قرار می‌دادید، نوار وضعیت همچنان قابل مشاهده بود. لیست کامل تغییرات اعمال شده در نسخه 120.0.1 به شرح زیر است:

  • رفع اشکالی که باعث کاهش پایداری در هنگام راه اندازی (اشکال 1867095).
  • رفع مشکلی که باعث استفاده کامل از پردازنده در وب سایت هایی مانند Google Maps (اشکال 1866409).
  • مشکلی که باعث می‌شد با فعال شدن شتاب سخت‌افزاری، روی ویدیوهای یوتیوب صفحه سبز ظاهر شود، برطرف شد.اشکال 1865928).
  • رفع مشکل که در آن نوار وضعیت همچنان در حالت تمام صفحه قابل مشاهده بود (اشکال 1853896).
  • رفع یک خطای راه اندازی که بر روی کاربران لینوکس در برخی از سیستم های aarch64 با اندازه صفحه غیر از 4 کیلوبایت تأثیر می گذارد (خطای 1866025).

نسخه جدید فایرفاکس را می توانید از اینجا دانلود کنید وب سایت رسمی موزیلا تخلیه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.