طراحی صدا در بازی ها به ندرت به همان اندازه گرافیک مورد توجه قرار می گیرد، اما بازی های این روزها واقعاً دارای مناظر صوتی فوق العاده دقیق و جالبی هستند. مایکروسافت به هر حال اینطور فکر می کند و دو محیط شنیداری از Halo Infinite و Sea of Thieves را به برنامه مدیتیشن Calm می آورد.
این یک خبر کوچک است و به نوعی فقط تبلیغی برای بازی ها و Calm است، اما همچنین اتفاق خوبی برای دیدن آن است. من به وضوح تم های بازی را از تمام زندگی ام به یاد دارم. من هر روز با موضوع عنوان NES Kid Icarus از خواب بیدار می شوم و موسیقی متن بازی هایی مانند Stardew Valley، Fez و اخیراً Elden Ring و Genshin Impact در چرخش منظم هستند.
اگر بازی زمانی است که احساس شادی، آرامش و تمرکز می کنید، شاید صداهای محیط آنها می تواند در زمان های دیگر به شما کمک کند تا به آن حالت برسید. (به نحوی، اگرچه من مثل جهنم بر سر هر رئیسی در الدن رینگ خشمگین بودم، مضامین Limgrave و Altus به من آرامش دادند.)
بنابراین، اگرچه Halo یک بازی در مورد یک سرباز فوقالعاده آیندهنگر است که بیگانگان را به جهنم منفجر میکند و Sea of Thieves شما را مجبور میکند از گلولههای توپ و جانوران دریایی طفره بروید، این بازیهای محبوب دارای محیطهای خاطرهانگیز هستند که ممکن است به کسی کمک کند وارد یک منطقه ذهنی شود که برای مدیتیشن یا صرفاً مناسب است. ذهن آگاهی و تمرکز این دو بازی به زودی در اختیار کاربران پولی Calm قرار خواهند گرفت.
کراس اوور تنها بخشی از a است پست بزرگتر در مورد سلامت روان در Xbox Wire، با مردم صحبت می کنند که چگونه بازی ها به آنها در دوران تاریک کمک کرده است، و منابعی را برای افرادی که ممکن است در حال حاضر آنها را پشت سر بگذارند فراهم می کند.
آهنگهای محیطی Halo و Sea of Thieves به برنامه مدیتیشن Calm توسط Devin Coldewey میآیند که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود.