افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
9

آنچه ما در روز اول در جلسات زمستانی می شنویم

  • کد خبر : 3353
آنچه ما در روز اول در جلسات زمستانی می شنویم

بازار فروش کوتاه مدت در حال داغ شدن است. به علاوه، یادداشت هایی در مورد آرون قاضی، فرشتگان و قراردادهای بلندمدت با بازیکنان مسن تر. سن دیگو – در اینجا وضعیت پس از شروع پر حادثه برای جلسات زمستانی قرار دارد. • در حال حاضر که بازار خرید کوتاه مدت در حال گرم شدن استفیلیزبرای […]


بازار فروش کوتاه مدت در حال داغ شدن است. به علاوه، یادداشت هایی در مورد آرون قاضی، فرشتگان و قراردادهای بلندمدت با بازیکنان مسن تر.

سن دیگو – در اینجا وضعیت پس از شروع پر حادثه برای جلسات زمستانی قرار دارد.

• در حال حاضر که بازار خرید کوتاه مدت در حال گرم شدن استفیلیزبرای گرفتن Trea Turner به سبک واقعی Dave Dombrowski به رقابت پرداخت. توله‌ها، کاردینال‌ها، داجرها، شجاعان، دوقلوها، فرشته‌ها و بسته به تصمیم آرون قاضی، جاینت‌ها و یانکی‌ها همچنان بازار کوتاه‌مدت را زیر نظر دارند. اما قرارداد ترنر محاسبات پول را تغییر نمی دهد. فیلیز برای کاهش صورتحساب مالیاتی احتمالی خود، سالها به پیشنهاد ترنر اضافه کرد تا میانگین ارزش سالانه را به 27.3 میلیون دلار کاهش دهد، بسیار کمتر از کوری سیگر (32.5 میلیون دلار)، فرانسیسکو لیندور (34.1 دلار) و کارلوس کورئا (35.1 میلیون دلار) که آزاد است. نماینده دوباره پس از انصراف از معامله خود بادوقلوها. و ترنر ساحل شرقی را ترجیح داد و میدان را محدود کرد. Correa می تواند استاندارد را دوباره تنظیم کند، به خصوص اگرطفره زنیاغول هابه یک معامله AAV کوتاه مدت/بالا بروید.

تیم ها نباید نگران کاهش سنجه های دفاعی Correa در سال 2022 باشند.

پیتر آیکن / USA TODAY Sports

• کوریا از 20 ران دفاعی در سال 2021 به 3 در سال 22 کاهش یافت. آیا او واقعاً خیلی بدتر شد؟ البته که نه. او تیم را تغییر داد و در پشت کادرهای مختلف توپ بازی کرد. در سال 21،آستروسچپ دست ها 403 توپ زمینی ایجاد کردند. در سال 22، چپ‌بازهای دوقلو 194 توپ پرتاب کردند که کمترین آنها در بیسبال بود. بدون فرامبر والدز در مینه سوتا. تنها ضربه به کورئا: سرعت دوی سرعت او در دو سال گذشته نسبت به قبل کاهش یافته است، اگرچه جی پی کرافورد، سیگر و براندون کرافورد همگی در رتبه های پایین تر از او در میان افراد کوتاه مدت قرار دارند.

• با افزایش بازار برای بازیکنان برتر موجود (یعقوب دگروم، جاستین ورلاندر، ترنر، ادوین دیاز)، دانسبی سوانسون، که چهارمین بازیکن آزاد برتر محسوب می‌شود، ممکن است پس از زمین کوریا و زاندر بوگارتس ارزش بیشتری داشته باشد. موضوع عرضه کم مورد سوانسون: او به سرعت الیت می زند. سوانسون در طول سه فصل گذشته بیش از هر بازیکنی در بیسبال به زمین‌های خانگی با سرعت 97 مایل در ساعت یا بیشتر ضربه زده است. و شجره نامه برنده او را تخفیف ندهید. با بازگشت به سال 2014 در وندربیلت، سوانسون در تیم هایی با درصد برد 0.572 (657–491) بازی کرده است.

• ترنر به اندازه کافی ورزشکار است که در پایان قرارداد خود به یک بازیکن خارجی از نوع رابین یونت تبدیل شود. Correa و Bogaerts کمتر ورزشکار هستند، به خصوص از نظر سرعت، اما مهارت های bat to top بهتری دارند. Correa به مسابقه نخبگان ضربه می زند. بوگارتس در فصل گذشته سومین میانگین دو ضربه برتر را داشت (.258). فقط خاویر باز بیشتر از ترنر توپ‌های شکسته‌ای خارج از منطقه را تاب می‌دهد و از دست می‌دهد – اگرچه فاصله بسیار زیاد بود: 307–220، که به شما می‌گوید فصل بائز چقدر وحشتناک بود.

• در پاشنه گرفتن تایلر اندرسون در یک قرارداد معقول،فرشتگان خرید فوق‌العاده دیگری با کارلوس استیوز، که یک توپ سریع دارد، به خصوص اکنون که از کلرادو خارج شده است، امضا کرد. استیوز 97.5 را با نقطه رها کردن ارتفاع کمتر از میانگین پرتاب می کند – ترکیبی که وقتی توپ را بالا می برد، بد است. باترز با 5 ضربه در 288 زمین به 0.109 ضربه زد. فرشتگان باید بیشتر تشویق کنند.

• از سال 2016 تا 20، 14 بازیکن آزاد قراردادهایی به ارزش 100 میلیون دلار یا بیشتر امضا کردند. در دو سال گذشته این تعداد در حال حاضر به 14 رسیده است و در زمستان امسال 6 مورد دیگر باقی مانده است.

• شما باید این توضیح را دوست داشته باشیدرنجرزمعاون اجرایی و کریس یانگ، معاون اجرایی و جنرال موتورز، کریس یانگ در مورد مهلت پنج ساله دگروم: «ما نمی‌گوییم که همه پاسخ‌ها را داریم. هیچ کس این کار را نمی کند. اما گاهی اوقات باید تاب بخوری. و هواداران ما لایق یک برنده هستند.” به آن اعتبار بدهیدپادرس، فیلیز و رنجرز برای افزایش قدرت در چند سال گذشته. این سه تیم پنج قرارداد از هفت قرارداد بازیکن آزاد برتر تاریخ را به خود اختصاص داده اند (برایس هارپر، سیگر، مانی ماچادو، ترنر و الکس رودریگز). اینیانکی هادو مورد دیگر (گریت کول، رودریگز) را در نظر بگیرید.

قاضی در فصل گذشته (32) بیشتر از او در استادیوم یانکی (30) در بازی رفت.

براد پنر/ورزش امروز آمریکا

• قاضی یک ضربه زن حرفه ای 0.301/.413/.616 در ورزشگاه یانکی است، با بالاترین اسلگ و OPS در میان هر ضربه زن فعال در هر پارکینگ (حداقل 300 بازی حرفه ای). اما فکر نکنید اگر او سانفرانسیسکو را انتخاب کند، اعداد او از صخره سقوط خواهد کرد. قاضی خیلی محکم به توپ ضربه می زند که تحت تأثیر اثرات پارک قرار نمی گیرد. Statcast محاسبه می کند که قاضی امسال 61 هوم ران را می زد، در صورتی که تمام ران های خانگی او در اوراکل پارک انجام می شد، در حالی که این آمار در ورزشگاه یانکی 66 بود. بیشترین تئوری: 73 در سینسیناتی و کلرادو.

• هارپر و موکی بتز تا سن 38 سالگی قرارداد می بندند. دگروم تا 39 سالگی امضا می شود. ترنر تا 40 سالگی امضا می شود. ورلاندر تا 41 سالگی امضا می شود. قاضی حداقل تا 40 سالگی امضا می شود. پول تعهد شده به بازیکنان مسن بعد از سال ها افزایش می یابد. کدام دفاتر جلویی به منحنی پیری چسبیده اند، بازیکنان جوان تر را ترجیح می دهند و به هیچ کس بالای 35 سال اعتماد ندارند. پشت این روند چیست؟ 1. ترفندهای حسابداری مالیاتی لوکس (سالهای بیشتر، AAV پایین تر). 2. DH در هر دو لیگ. 3. انتظار می رود که مدل قدیمی منحنی پیری به لطف پیشرفت در تمرین، آماده سازی، ریکاوری و همه چیزهای مربوط به عملکرد ورزشی دیگر اعمال نمی شود.

پوشش بیشتر MLB:
• Trea Turner و Phillies یک مسابقه عالی هستند
• جاستین ورلاندر یک ارتقاء نسبت به جیکوب دگروم برای متس است
• متس چاره ای جز قرارداد با جاستین ورلاندر نداشت
• معامله Jacob deGrom، Spigot آژانس رایگان MLB را باز می کند
جیکوب دگروم ارزش ریسک را برای رنجرز دارد



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.