افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
1

آنچلوتی برزیلی ها را تمام کرد

  • کد خبر : 27601
آنچلوتی برزیلی ها را تمام کرد

به گزارش فرتاک نیوز، به گزارش مارکا، در کنار آینده کیلیان امباپه، آینده کارلو آنچلوتی به یکی از مشکلات تابستانی رئال تبدیل شده است. سرمربی ایتالیایی اما در مورد آینده خود در رئال مادرید تردیدی ندارد. کارلتو این روزها تمرینات پیش فصل تیمش را دنبال می کند و از ماندن در رئال در آخرین سال […]

به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش مارکا، در کنار آینده کیلیان امباپه، آینده کارلو آنچلوتی به یکی از مشکلات تابستانی رئال تبدیل شده است. سرمربی ایتالیایی اما در مورد آینده خود در رئال مادرید تردیدی ندارد.

کارلتو این روزها تمرینات پیش فصل تیمش را دنبال می کند و از ماندن در رئال در آخرین سال قراردادش خوشحال است. برای شفاف سازی، او با مدیران فدراسیون فوتبال برزیل (FFF) تماس گرفت تا هرگونه تردید در مورد تعهد خود به رئال مادرید را برطرف کند.

هیاهو در مورد اعلام عمومی رئیس فدراسیون فوتبال برزیل مبنی بر اینکه کارلو آنچلوتی هدایت پنج بار قهرمان جام جهانی در کوپا آمه ریکا 2024 را بر عهده خواهد گرفت، با واقعیت در تضاد است. کسانی هستند که می گویند ماندن کارلتو در رئال یک اشتباه است و او قرار نیست روی تیم تمرکز کند، اما سرمربی ایتالیایی یک بار برای همیشه توضیح داد که به هیچ چیز غیر از رئال فکر نمی کند و هر چقدر هم که باشد. در برزیل در مورد ورود او گمانه زنی می کند، توجه او به رئال مادرید متمرکز شده است.

1888712

اولین کسی که از اظهارات برزیل شگفت زده شد، خود آنچلوتی بود که چاره ای جز صحبت با ادنالدو رودریگز (رئیس جمهور) نداشت تا مشخص کند که اولویت مطلق او چه در حال حاضر و چه در آینده، رئال مادرید است.

واقعیت این است که کارلتو هنوز با برزیل قرارداد رسمی امضا نکرده و این توافق شفاهی بوده است. هیچ چیز قطعی نیست و کارلتو به یک فصل درخشان در رئال فکر می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.