افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

آنها هیچ انتخابی نمی خواهند

  • کد خبر : 189988
آنها هیچ انتخابی نمی خواهند

آفتاب نیوز: وی افزود: وقتی رفتار دشمنان را در عرصه‌های مختلف و در رسانه‌های خصمانه بررسی می‌کنیم، نشانه‌هایی از طراحی سناریو برای توطئه‌های مختلف را می‌بینیم که پیش‌فرض آن عدم شرکت مردم در انتخابات است. معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: دشمنان برای انتخابات نقشه های شوم زیادی کشیده اند تا آن را به گونه ای […]

آفتاب نیوز:

وی افزود: وقتی رفتار دشمنان را در عرصه‌های مختلف و در رسانه‌های خصمانه بررسی می‌کنیم، نشانه‌هایی از طراحی سناریو برای توطئه‌های مختلف را می‌بینیم که پیش‌فرض آن عدم شرکت مردم در انتخابات است.

معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: دشمنان برای انتخابات نقشه های شوم زیادی کشیده اند تا آن را به گونه ای تنظیم کنند که میزان مشارکت کاهش یابد و زمینه توطئه های جدید فراهم شود.

وی تصریح کرد: برآوردهای اطلاعاتی نشان می دهد که خواسته دشمن این است که با تمرکز بیشتر بر زنده نگه داشتن فتنه در سالگرد حوادث 1401، فضای کشور به گونه ای باشد که اصلاً انتخابات برگزار نشود.

سردار جوانی گفت: در مرحله بعد دشمنان امیدوارند در صورت برگزاری انتخابات، ایران اسلامی با بحران مشروعیت مواجه شود تا کسی پای صندوق های رای نیاید.

وی ادامه داد: حوادث منطقه باعث تقویت جایگاه جبهه مقاومت شده و مقدمات نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان مانع اصلی شکل گیری تمدن اسلامی و فرج فراهم شده است.

معاون سیاسی سپاه یادآور شد: دشمنان فهمیده اند که راهبرد نظامی نمی تواند علیه جمهوری اسلامی کارساز باشد و این یک راهبرد مخاطره آمیز است که جواب نمی دهد و همچنین فهمیده اند که تحریم ها حرکت ما را متوقف نکرده است و این تصویر جمهوری اسلامی کشور تحریمی نیست و این هر روز یک دستاورد است.

وی گفت: راهبردی که علیه ما اتخاذ کرده اند، بی ثباتی داخلی است که مقدمه آن کاهش مشارکت در انتخابات است.

سردار جوانی گفت: مقام معظم رهبری 4 راهکار امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات را برای خنثی سازی دسیسه های دشمنان ترسیم کرده اند و سه راهکار اول مبنای تحقق راهبرد چهارم خواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم دشمنان را ناامید کنیم و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم باید جهاد مشارکتی راه بیندازیم و انتخابات پرشور برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.