افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

آنر 90 برای بازارهای جهانی معرفی شد

  • کد خبر : 24135
آنر 90 برای بازارهای جهانی معرفی شد

در ماه ژوئن بود که شرکت چینی آنر به طور رسمی گوشی HONOR 90 را در چین عرضه کرد. این گوشی هوشمند در منطقه آسیا عملکرد بسیار خوبی داشته است و به همین دلیل آنر تصمیم گرفت با برگزاری رویدادی در پاریس، آن را به صورت رسمی وارد بازار جهانی کند. البته آنر 90 در […]

در ماه ژوئن بود که شرکت چینی آنر به طور رسمی گوشی HONOR 90 را در چین عرضه کرد. این گوشی هوشمند در منطقه آسیا عملکرد بسیار خوبی داشته است و به همین دلیل آنر تصمیم گرفت با برگزاری رویدادی در پاریس، آن را به صورت رسمی وارد بازار جهانی کند. البته آنر 90 در مراسم معرفی تنها نبود و این شرکت از تبلت 11.5 اینچی بسیار مقرون به صرفه با نام آنر پد X9 نیز رونمایی کرد که در مطلبی جداگانه به بررسی آن پرداخته ایم. حال بیایید نگاهی به جزئیات آنر 90 بیندازیم.

مشخصات و ویژگی های Honor 90

طرح

در مراسم رونمایی، آنر فاش کرد که گوشی آنر 90 کلاس کاری بالایی دارد و با ظرافت خاصی طراحی شده است. طراحی این دستگاه از لباس های مد روز و جواهرات لوکس الهام گرفته شده است. این گوشی 7.8 میلی متر ضخامت دارد و تنها 183 گرم وزن دارد. بدنه Honor 90 نه تنها بسیار صاف است، بلکه دارای لبه های گرد است که در دست گرفتن آن را بسیار آسان می کند. آنر در قسمت صفحه نمایش از شیشه تقویت شده مخصوصی استفاده کرده است که از سقوط محافظت می کند و نوعی آرامش را به کاربران القا می کند. در پنل پشتی، آنر 90 طراحی نمادین این سری را دارد و از حلقه های دوتایی برای نصب لنزهای دوربین استفاده می کند. گوشه های گرد در کنار فناوری برش دقیق، ظاهری عالی به این دستگاه بخشیده که بر ظرافت دستگاه می افزاید.

افتخار 90

صفحه نمایش

گوشی آنر 90 مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی است که از چهار طرف خمیده است و وضوح 2664 در 1200 پیکسل را ارائه می دهد. این نمایشگر همچنین طیف رنگی DCI-P3 را به طور کامل پوشش می دهد و تا 1.07 میلیارد رنگ را پشتیبانی می کند. به لطف نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز، صفحه نمایش آنر 90 بسیار سریع است و می تواند به طور خودکار بر اساس شرایط استفاده تنظیم شود. این ویژگی برای صرفه جویی در مصرف برق بسیار مهم است و اغلب آن را در گوشی های پرچمدار مشاهده می کنیم.

از نظر میزان روشنایی، این گوشی دارای حداکثر روشنایی 1600 نیت است که باعث می شود حتی در نور شدید خورشید نیز بسیار روشن و خوانا باشد. Honor 90 همچنین از گواهینامه های HDR10+ و HDR در Netflix و Amazon Prime Video پشتیبانی می کند. این بدان معناست که کاربران در هر شرایطی تجربه نسبتاً خوبی خواهند داشت.

Honor 90 همچنین دارای گواهینامه Flicker Free از TÜV Rheinland است که نشان می دهد سطح روشنایی صفحه نمایش آن کمترین خطر را برای چشم دارد. این نمایشگر همچنین از بالاترین میزان نور PWM در صنعت موبایل پشتیبانی می‌کند، با فرکانس 3840 هرتز. علاوه بر این، این دستگاه دارای قابلیت Dynamic Dimming است که نور طبیعی را شبیه‌سازی می‌کند و به کاهش فشار چشم برای کاربر کمک می‌کند. فناوری دیگری که در Honor 90 استفاده شده است، فناوری Circadian Night Display است که به فیلتر کردن نور آبی و ترشح طبیعی ملاتونین کمک می کند. این ویژگی همچنین به بهبود کیفیت خواب کاربر در شب کمک می کند.

پردازنده و باتری

این موبایل از نسخه ویژه پردازنده نسل اول اسنپدراگون 7 به نام Accelerated Edition استفاده می کند. این تراشه در مقایسه با نسل قبلی خود 20 درصد پردازش گرافیکی بهتر و 30 درصد عملکرد هوش مصنوعی بهتری دارد. با توجه به این بهبود عملکرد، Honor یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی را در داخل گوشی خود قرار داده است تا بتوانید یک روز کامل را بدون نیاز به شارژر بگذرانید. به گفته آنر، با یک بار شارژ، این گوشی می تواند تا 19.5 ساعت پخش مداوم ویدئو را ارائه دهد که بسیار چشمگیر است. Honor همچنین اشاره کرد که باتری Honor 90 از فناوری شارژ سریع 66W SuperCharge پشتیبانی می کند.این شرکت ادعا می کند که با چنین قدرتی 45 درصد از ظرفیت باتری تنها در 15 دقیقه پر می شود. بعلاوه، به لطف محفظه گرمکن که 147 درصد بزرگتر از نسل قبلی است، گوشی در هنگام شارژ زیاد داغ نمی شود.

افتخار 90

دوربین

سیستم دوربین سه گانه Honor 90 از یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.4 اینچی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و ماکرو با میدان دید 112 درجه و عمق 2 تشکیل شده است. مگاپیکسل سنسوری که به دوربین کمک می کند فاصله بین سوژه و دوربین را با دقت اندازه گیری کند. دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی عکس های درخشانی با محدوده دینامیکی بالا (HDR) می گیرد و می تواند جزئیات خوبی را در شرایط نور کم ثبت کند. همچنین از ترکیب چند فریم، الگوریتم کاهش نویز و فناوری ترکیب پیکسل پشتیبانی می کند. این ویژگی‌ها به دوربین کمک می‌کنند هنگام ثبت نور بهتر کار کند.

دوربین Honor 90 از حالت جدید Portrait نیز پشتیبانی می کند. در این حالت، می توانید با زوم 2 برابری پرتره بگیرید و سوژه خود را در کادر برجسته کنید. با بهبود حالت پرتره جدید، Honor به کاربران اطمینان می دهد که پرتره های برجسته را ثبت کنند. آنر 90 برای عکاسی سلفی از یک دوربین 50 مگاپیکسلی استفاده می کند که این روزها برای دوربین سلفی کمتر دیده می شود.

سیستم عامل و نرم افزار

Honor 90 آخرین نسخه رابط کاربری اختصاصی Honor MagicOS 7.1 را اجرا می کند که بر اساس اندروید 13 طراحی شده است. این گوشی همچنین دارای ویژگی های هوشمند مانند Magic Text است که می تواند متن روی تصویر را تشخیص داده و آن را از تصویر استخراج کند.

قیمت و زمان تحویل

آنر 90 در سه رنگ مشکی، سبز و نقره ای الماسی عرضه می شود. البته مدل نقره و الماس فقط از سایت آنر قابل خرید است. Honor 90 در بریتانیا با قیمت 449.99 پوند برای نسخه 8/256 گیگابایت و 499.99 پوند برای نسخه 512/12 گیگابایت در دسترس است که به ترتیب 573 و 637 دلار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.