افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

آندره کرونه از appchains انتقاد کرد. واکنش و مخالفت دیگران

  • کد خبر : 395381
آندره کرونه از appchains انتقاد کرد. واکنش و مخالفت دیگران

آندره کرونژ، یکی از بنیانگذاران SonicLabs، Appchains را به دلیل هزینه های زیرساختی و پراکندگی نقدینگی آنها مورد انتقاد قرار داده است. به گفته Blockchain Homeland، این بحث با مخالفت منتقدانی که بر راه حل های جدید برای بهبود نقدینگی و زیرساخت تاکید دارند، ادامه دارد. Appchains کاربردی نیستند آندره کرونژ به شدت از “appchains” […]

آندره کرونژ، یکی از بنیانگذاران SonicLabs، Appchains را به دلیل هزینه های زیرساختی و پراکندگی نقدینگی آنها مورد انتقاد قرار داده است.

به گفته Blockchain Homeland، این بحث با مخالفت منتقدانی که بر راه حل های جدید برای بهبود نقدینگی و زیرساخت تاکید دارند، ادامه دارد.

Appchains کاربردی نیستند

آندره کرونژ به شدت از “appchains” در لایه دوم (L2) انتقاد کرده و ادعا کرده است که این فناوری برای توسعه دهندگان کاربردی نیست.

در پستی در پلتفرم X در 13 اکتبر، Cronje به نگرانی در مورد هزینه های بالای زیرساخت، نقدینگی پراکنده و پشتیبانی ناکافی از توسعه دهندگان اشاره کرد. او این چالش ها را موانعی برای پذیرش گسترده زنجیره های اپلیکیشن دانست.

Appchains بلاک چین های سفارشی برای برآوردن نیازهای خاص برنامه های غیرمتمرکز (DApps) یا مجموعه خاصی از عملکردها طراحی شده اند.

هزینه ها و پشتیبانی؛ کرون در مقابل هیلمار

انتقاد اصلی کرون به هزینه بالای پیاده سازی و نگهداری زنجیره های اپلیکیشن مربوط می شد. او گفت که هزینه‌های زیرساختی، مانند انطباق قانونی و اوراکل، به سرعت افزایش می‌یابد.

او ادعا کرد که هزینه های زیرساختی تیمش تا به امروز 14 میلیون دلار وارد شده است او اشاره کرد که بسیاری از این هزینه های تکراری مانع از تمرکز توسعه دهندگان بر روی برنامه ها و کاربران اصلی خود می شود.

موسس شبکه Gelato، Hilmar Orth با ارزیابی Cronje مخالفت کرد. Orth ادعا کرد که زیرساخت های لازم اکنون به راحتی از طریق ارائه دهندگان Rollup-as-a-Service قابل دسترسی است.

Orth اظهار داشت که توسعه دهندگان دیگر نیازی به ایجاد زیرساخت از پایه ندارند و به پشتیبانی موجود از تیم های چارچوب و ارائه دهندگان RaaS اشاره کرد. او نگرانی‌های کرونژ در مورد انزوا را رد کرد و گفت که پشتیبانی از زنجیره‌های اپلیکیشن روز به روز در دسترس‌تر می‌شود.

منبع: هیلمار
منبع: هیلمار

نقدینگی و امنیت؛ کرون در برابر بویرون

کرون نیز مشکلاتی دارد پراکندگی نقدینگی در appchains اشاره کرد و مدعی شد که نقدینگی باید باشد پل ها منتقل شود که “متمرکز شده و در معرض حمله قرار دارند».

Marc Boiron، مدیر عامل Polygon Labs، راه حلی به نام AggLayer ارائه کرد که می تواند بسیاری از این مشکلات نقدینگی را با ایجاد شبکه ای از زنجیره های برنامه های کاربردی حل کند.

موضع Boiron نشان‌دهنده دیدگاه خوش‌بینانه در مورد مدیریت نقدینگی appchains است در صورتی که بتوان نقدینگی را بین زنجیره‌های متعدد رد و بدل کرد تا به طور موثر ریسک پراکندگی را کاهش دهد.

Orth این خوش‌بینی را تکرار کرد و اظهار داشت که جمع‌آوری‌ها دارای پل‌های داخلی و سازندگان بازار هستند و «اثبات zk سریع‌تر» حرکت وجوه را بهینه می‌کند.

بحث از جامعه و اثرات شبکه

کرونژ همچنین بیان کرد که لایه دوم به عنوان زنجیره برنامه “هیچ جامعه ای از کاربران یا سازندگان وجود نداردو این باعث کاهش اثرات شبکه لازم برای رشد زنجیره های برنامه می شود.

Boiron مخالفت کرد و گفت که تأثیرات اجتماعی و شبکه همچنان قوی است و افزود:

بسیاری از دوستان به عنوان اعضای انجمن به Eglir کمک می کنند تا محصول را بزرگتر کنند.

اورت همچنین ادعاهای کرونژ و بویرون در مورد جامعه را رد کرد. او گفت که توسعه دهندگان اغلب “برای کاربران رقابت می کنند و نه دوستان”. این واقعیت است.”

این مناظره جاری بین Cronje، Orth و Boiron در پلتفرم X همچنان توجه را به خود جلب می‌کند و اختلاف نظر در مورد appchains در لایه دوم را برجسته می‌کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-13 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.