افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

آموزش چند ترفند آرایش سکسی; فقط با چند برس آرایشی مانند الماس بدرخشید

  • کد خبر : 21922
آموزش چند ترفند آرایش سکسی;  فقط با چند برس آرایشی مانند الماس بدرخشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز هک های آرایش صورت بسیار مهم هستند، به خصوص اگر تابستان است و گرما پوست شما را عرق می کند، یا اگر در آب و هوای گرم جنوبی یا شمالی هستید! در چنین شرایطی ممکن است بپرسید که چرا آرایش روی صورت من نمی ماند؟ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز هک های آرایش صورت بسیار مهم هستند، به خصوص اگر تابستان است و گرما پوست شما را عرق می کند، یا اگر در آب و هوای گرم جنوبی یا شمالی هستید! در چنین شرایطی ممکن است بپرسید که چرا آرایش روی صورت من نمی ماند؟ یا برای ماندگاری بیشتر آرایش چه کار کنم؟ خب جالب است بدانید ماندگاری یکی از ویژگی های مهم در زمینه آرایش پوست است. بنابراین، اگر می‌خواهید آرایش طبیعی داشته باشید، خوب است بدانید که میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای از چه روش‌هایی برای آرایش صورت استفاده می‌کنند و چه راهکارهایی برای جلوگیری از ریزش آرایش و ماندگاری بیشتر آن مخصوصاً در مواقعی که هوا گرم است یا در هوای گرم است. هوا آنها شارجی هستند. به عنوان مثال می توانید از فیکسر یا زیرسازی برای آرایش خود استفاده کنید، اما آیا می دانید چه نوع کرم پودر یا فیکس کننده ای برای پوست شما مناسب است یا حتی چگونه باید از این محصولات استفاده کنید؟ یکی از ترفندهای آرایشی این است که نوع پوست خود را بشناسید. توصیه می کنیم ابتدا نوع پوست خود را مشخص کنید تا بتوانید از کرم پودر، پرایمر، شستشوی صورت و سایر لوازم آرایشی و مراقبتی مناسب پوست خود استفاده کنید.

برای مثال افرادی که پوست چرب دارند اغلب دچار جوش و آکنه می شوند و پوست آن ها به سرعت براق می شود، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با چند ترفند آرایشی جذاب در سال جدید آشنا شوید.

قبل از فونداسیون از پرایمر و مرطوب کننده استفاده کنید

برای شما هم پیش آمده است که بعد از آرایش پودری، پوستتان آبریزش کرده و صورتتان حالتی غیر طبیعی به خود می گیرد. اما جای نگرانی نیست زیرا می توانید برای جلوگیری از این مشکل از زیرسازی مناسب برای پوست خود استفاده کنید، اولین پیشنهاد ما برای شما پرایمر است. پرایمر می تواند پوست شما را شفاف و روشن کند و کرم پودر را به راحتی روی پوست شما بخواباند. حتی اگر پرایمر در دسترس ندارید، می توانید از یک مرطوب کننده برای کرم پودر خود استفاده کنید زیرا همان نتیجه را خواهید گرفت.

ترفندهای آرایشی جالب

ترفندهای آرایشی جالب

اعمال فرمول؛ شما نیازی به کاشت یا مژه مصنوعی نخواهید داشت

برای داشتن مژه های بلند بهتر است قبل از ریمل زدن به جای کاشت و روش های گران قیمت ریمل بزنید. قبل از یادگیری نحوه کار با فر مژه، ابتدا باید فر مژه مناسب را انتخاب کنید. به طور کلی دو نوع فر مژه داریم، مژه دستی و مژه برقی، فر مژه برقی نیز مانند اتو مو از طریق حرارت مژه ها را فرم می دهد. بنابراین میزان حالت دهی مژه با دستگاه الکتریکی بیشتر خواهد بود.

ترفندهای آرایشی جالب

ترفندهای آرایشی جالب

رژ لبی را انتخاب کنید که با آرایش چشم در تضاد باشد

یکی از ترفندهای آرایشی که باید بدانید و رعایت کنید، انتخاب رنگ رژ لبی است که با آرایش چشمتان متضاد باشد. حال اگر از شما سوال شده است که چگونه می توان گفت که مثلاً اگر چشمان شما آرایش غلیظ و رنگارنگی دارد، خوب است از رژ لب نرم استفاده کنید و برعکس، اگر آرایش چشم شما ملایم و اروپایی باشد، خوب است. بهتر است از رژ لب قوی مانند رژ لب استفاده کنید رژ لب قرمز یا سرخابی را انتخاب کنید.

ترفندهای آرایشی جالب

برای ماندگاری بیشتر رژ لب از پودر سفت کننده استفاده کنید

حال اگر می خواهید پس از ورود به مهمانی با اولین پذیرایی و نوشیدن شربت یا آب نبات رژ لب تان کنده نشود، بهتر است پس از اتمام آرایش لب روی آن فیکساتور بزنید و دوباره رژ لب بزنید. با این ترفند رژ لبی ماندگار و لب های برجسته تری خواهید داشت. البته در صورت لزوم می توانید دوباره لب های خود را بردارید.

ترفندهای آرایشی جالب

ترفندهای آرایشی جالب

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.