افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

آموزش و پرورش به دنبال تقویت عدالت آموزشی در کشور است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405093
آموزش و پرورش به دنبال تقویت عدالت آموزشی در کشور است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان حکیم زاده بعدازظهر دوشنبه در همایش روسای گروه های علمی آموزشی و روسای آموزش و پرورش و آموزش ابتدایی استان قم که در سالن همایش شهدای قرارگاه 15 خرداد قم برگزار شد، اظهار داشت: در سال 1380 در 15 خرداد ماه سال 1390 در قم برگزار شد. استان: در روایات […]

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان حکیم زاده بعدازظهر دوشنبه در همایش روسای گروه های علمی آموزشی و روسای آموزش و پرورش و آموزش ابتدایی استان قم که در سالن همایش شهدای قرارگاه 15 خرداد قم برگزار شد، اظهار داشت: در سال 1380 در 15 خرداد ماه سال 1390 در قم برگزار شد. استان: در روایات و قرآن کریم اهمیت تعلیم و تربیت بسیار مورد تأکید قرار گرفته است و این علاقه معلمان به تعلیم و ارشاد دانش آموزان موجب تلاش جدی و ویژه در این راستا می شود. من دارند

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: برای بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان باید فضای آموزشی مطلوبی در کلاس ها فراهم شود و از سوی دیگر عملیات و بهره وری مدارس نیز باید تقویت شوند.

وی افزود: معلمان و کارکنان مدرسه نقش بسیار مهمی در نگاه دانش آموزان به یادگیری دارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فاصله تصمیم گیری و اجرای آن در نظام آموزشی باید کاهش یابد افزود: برای اجرای صحیح فعالیت های علمی و آموزشی در مدارس باید نظر همه از جمله معلمان در نظر گرفته شود. ، مدیران، دانش آموزان و والدین باید مورد توجه قرار گیرند و از این تجربیات بهره مند شوند.

حکیم زاده بیان کرد: به دنبال پوشش گسترده پیش دبستانی ها در مناطق محروم و توسعه نیافته هستیم که می تواند کمک شایانی به دانش آموزان مقطع ابتدایی کند و از سوی دیگر موجب تقویت عدالت آموزشی در کشور و دانش آموزان مناطق مختلف شود. . کشور باید از فضای آموزشی مناسب بهره مند شود.

معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: سازمان ملی آموزش و پرورش کودکان با هدف نگاه تخصصی به آموزش در دوره کودکی ایجاد شده است و مراکزی که با کودکان در ارتباط هستند باید مجوز لازم را از این سازمان دریافت کنند تا بتوانند بتوانند. عمل کند .

رضوان حکیم زاده پیش از حضور در این همایش با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از بارگاه منور کریمه اهل بیت علیهم السلام مشرف شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.