افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

آموزش رنگ موی اسموکی امبر | 10 نمونه امبر دودی + معرفی مواد تشکیل دهنده

  • کد خبر : 31487
آموزش رنگ موی اسموکی امبر |  10 نمونه امبر دودی + معرفی مواد تشکیل دهنده

رنگ موی اسموکی آمبره ترکیبات زیادی را شامل می شود، در این مقاله قصد داریم 10 ترکیب رنگ آمبره دودی را معرفی کنیم. رنگ موی اسموکی آمبره یکی از رنگ های موی محبوب و جذاب خانم ها است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این رنگ مو به دلیل ظاهر […]

رنگ موی اسموکی آمبره ترکیبات زیادی را شامل می شود، در این مقاله قصد داریم 10 ترکیب رنگ آمبره دودی را معرفی کنیم. رنگ موی اسموکی آمبره یکی از رنگ های موی محبوب و جذاب خانم ها است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این رنگ مو به دلیل ظاهر طبیعی و جذابی که دارد برای خانم هایی که می خواهند ظاهری زیبا و جذاب داشته باشند بسیار مناسب است. رنگ آمبره دودی با ترکیب رنگ های قهوه ای و قرمز به دست می آید و به دلیل ترکیب مناسب این دو رنگ طبیعی و جذاب به نظر می رسد.

به عناوین مقالات نگاهی بیندازید.

موی امبر چیست؟

رنگ آمبره یکی از رایج ترین روش های رنگ کردن مو است. با استفاده از این روش، رنگ موهای پایین سر با موهای بالای سر متفاوت است.

در واقع رنگ ریشه مو تیره است و با حرکت به سمت نوک مو، رنگ به تدریج روشن تر می شود. اصطلاح “ombre” از کلمه فرانسوی “ombre” به معنای “سایه” گرفته شده است و بسیاری از مردم ombre را سایه روشن مو می دانند. این رنگ جذابیت و زیبایی زیادی دارد.

10 مدل برای آموزش ترکیب رنگ آمبره موی دودی

رنگ موی دودی امبره (دودی یا قهوه ای خاکستری) یکی از رنگ های پرطرفدار در بین مدل ها و علاقه مندان به مد است. این رنگ معمولا شامل ترکیبی از رنگ قهوه ای تاریک و خاکستری بسته به سلیقه افراد می توانید نسبت های متفاوتی از هر کدام از این رنگ ها را بگنجانید.

در ادامه مدل های زیادی از ترکیب رنگ موی آمبره دودی را معرفی خواهیم کرد. همانطور که گفته شد، امبره دودی یا خاکستری از ترکیب رنگ های مختلف به دست می آید. در سراسر مجله لوازم آرایشی و زیبایی برای دانستن همه این ترکیبات یک داروساز باشید.

1. آموزش Smoky Blonde Ombre

رنگ موی آمبره بلوند دودی یکی از رنگ های موی محبوب و جذاب است. این رنگ به عنوان ترکیبی از نقره ای با طیف خاکستری و نقره ای بدون زرد شناخته می شود. امبره بلوند دودی رنگی سرد است و برای افرادی که پوست سرد و موهایی به طور طبیعی روشن دارند بهترین کارایی را دارد. با افزودن این رنگ به موهای خود می توانید ظاهر خود را مدرن و جدید کنید. این رنگ را می توان به عنوان بالیاژ یا گراف روشن تر از رنگ موی طبیعی استفاده کرد.

ombre بلوند دودی

همچنین با ترکیب آمبره بلوند دودی با رنگ های شاد و روشن مانند بنفش و آبی می توانید ظاهری متفاوت و زیبا برای موها ایجاد کنید. این رنگ سایه های مختلفی دارد، از جمله امبره دودی تیره برای عمق و بعد، امبر دودی روشن برای ظاهری طبیعی و متوسط ​​و امبر دودی سیر برای روشن و طراوت موهای تیره. رنگ موی امبر بلوند دودی به زیبایی و ظرافت ظاهر شما کمک می کند و با توجه به طیف وسیع رنگی که ارائه می دهد، گزینه خوبی برای تغییر ظاهر و جلب توجه شماست.

ترکیب رنگ مو بلوند دودی

مواد مقدار
رنگ دودی روشن 35 هزار
تنوع دودی یک سوم لوله
اکسیدان 6% 40 هزار
کلاس نهم

2. آموزش رنگ موی آمبره دودی سبز زیتونی

برای به دست آوردن رنگ موی زیتونی دودی می توانید با استفاده از سفید کننده به راحتی به این هدف برسید. در این روش ابتدا باید موهای خود را به پایه 8 برسانید سپس اکسیدان و رنگ های مورد نظر خود را مخلوط کرده و به موهای خود بمالید. بعد از 45 دقیقه موهای خود را با شامپوی ضد زردی بشویید تا رنگی باقی نماند.

رنگ مو اومبره دودی زیتونی
رنگ مو اومبره دودی زیتونی

ترکیبی از امبره دودی و رنگ موی زیتونی

مواد مقدار
رنگ شماره 8.11 نیم لوله
رنگ شماره 7.2 نیم لوله
اکسیدان 6% نسبت دو به یک
کلاس هشتم

3. آموزش رنگ موی نقره ای اسموکی امبر

بسته به سلیقه شما، رنگ آمبره دودی را می توان خلاقانه یا طبیعی انتخاب کرد. اگرچه این رنگ دارای چندین نسخه مختلف است، اما مفهوم اصلی یکسان است و بر اساس آن، یکی از رنگ ها به سمت پایین حرکت می کند تا رنگ آمبره دودی حاصل شود. همچنین ترکیب رنگ دودی، خاکستری و آبی نقره ای یکی از ترکیب های رایج در رنگ موی امبر دودی برای خانم های مدرن است.

رنگ موی امبر دودی نقره ای
رنگ موی امبر دودی نقره ای

ترکیب رنگ موی امبر دودی و نقره ای

مواد مقدار
رنگ هایلایت نقره ای نیم لوله
بلوند اسموکی شماره 7 یک چهارم لوله
تنوع بنفش و نقره ای. 2 سانتی متر
اسمارتک نیوز 10
اکسیدان 6%

4. نمایش ترکیب دودی و خاکستری ombre.

برای به دست آوردن رنگ موی خاکستری دودی باید از ترکیب رنگ های دودی، خاکستری و نقره ای کمک بگیرید. این رنگ بسیار روشن است و به همین دلیل برای رسیدن به این رنگ بهتر است موهای خود را به پایه 10 ببرید که بالاترین اسمارتک نیوز دکلره است. بهترین راه برای انجام این کار مراجعه به یک آرایشگر مجرب و حرفه ای است تا به موهای خود آسیب نرسانید.

ombre خاکستری دودی
ombre خاکستری دودی

ترکیب رنگ موی خاکستری دودی و آمبره

مواد مقدار
بلوند دودی روشن شماره 10.1 30 هزار
بلوند خاکستری شماره 10 40 هزار
رنگ نقره ای شماره 90.1 40 هزار
رنگ موی سه صفر 15 هزار
تنوع خاکستری 10 هزار
تنوع نقره ای و آبی. 15 هزار
اکسیدان شماره 2 2 رنگ مو
پایه 10 را اعلام کنید

5. آموزش رنگ موی Ombre طلایی دودی

رنگ موی طلایی دودی مخصوصا برای خانم های مسن مناسب است. ترکیب رنگ طلایی با رنگ دودی جذابیت این رنگ را برای خانم های مسن و جوان کم می کند. اگر رنگ پوست شما صورتی یا روشن است، رنگ موی طلایی دودی یکی از انتخاب های مناسب برای شماست زیرا باعث می شود رنگ موهای سرد شما به خوبی خود را نشان دهد.

رنگ موی امبر دودی طلایی
رنگ موی دودی طلایی آمبره

ترکیب رنگ موی دودی و طلایی

مواد مقدار
رنگ طلایی دودی نیم لوله
بلوند بسیار روشن یک سوم لوله
اکسیدان 9%
کلاس نهم

6. امبره دودی و حلزونی حلزون

رنگ موی دودی با دکلره نسبت به رنگ موی دودی بدون دکلره تفاوت هایی دارد. برای بهترین نتیجه، ابتدا با یک هایلایتر رنگ موی پایه خود را به سطوح 8، 9 یا 10 تبدیل کنید. سپس از رنگ صدفی و رنگ بلوند دودی شماره 8.1 و اکسید کننده 6 درصد برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. با این روش می توانید با رنگ صدفی دودی روی موهای خود بهترین نتیجه را بگیرید.

صدف دودی ombre
صدف دودی ombre

ترکیبی از امبره دودی و رنگ مو صدفی

مواد مقدار
رنگ مروارید شماره 12
رنگ: صدفی
بلوند دودی روشن شماره 8.1
اکسیدان 6%

7. آموزش رنگ موی سبک اسموکی Ombre

اگر می خواهید رنگ روشنی برای موهای خود انتخاب کنید، اما نمی خواهید آن را روشن کنید، می توانید از فرمول ترکیب رنگ موی دودی روشن بدون روشن شدن استفاده کنید. اما اگر به دنبال موهای بسیار براق هستید حتما باید موهای خود را دکلره کرده و به سطح 9 یا 10 برسانید در این صورت می توانید از رنگ موی دودی روشن با نتیجه بهتر روی موهای خود استفاده کنید.

رنگ موی امبره دودی روشن
رنگ موی امبره دودی روشن

ترکیب رنگ موی امبر دودی روشن

مواد مقدار
رنگ بژ متوسط 40 هزار
رنگ بژ روشن 30 هزار
زیتون شماره 7 30 هزار
رنگ دودی شماره 6 20 هزار
تنوع نقره ای 4 سانتی متر
اکسید کننده شماره یک

8. آموزش ombre دودی تیره

رنگ موی دودی تیره با قابلیت رنگ کردن مو بدون نیاز به دکلره به راحتی روی موهای اسمارتک نیوز 5 تا 7 استفاده می شود. این نوع رنگ مو هم برای دختر خانم ها و هم برای خانم های میانسال و مسن بسیار مناسب است.

ombre دودی تیره
ombre دودی تیره

ترکیب رنگ موی دودی تیره

مواد مقدار
رنگ شماره 8.0 و 8.32
رنگ مو e7 زیتونی
تنوع نقره ای
اکسیدان 6%

9. آموزش رنگ موی اسموکی امبره و نسکافه ای

در ترکیب رنگ موی امبره دودی و نسکافه ای باید گفت که این رنگ برای خانم هایی با رنگ پوست گرم مناسب است. افرادی که رنگ پوستشان سرد است می توانند با افزودن یک سایه دودی به رنگ نسکافه ای رنگ کرم را به پوست خود نزدیک کنند. برای داشتن رنگ موی نسکافه ای دودی کافی است مواد آن را به مدت 45 دقیقه روی موهای خود قرار دهید.

نسکافه کهربا دودی
نسکافه کهربا دودی

ترکیب رنگ موی دودی و نسکافه ای

مواد مقدار
بلوند دودی تیره نیم لوله
بلوند تیره یک سوم لوله
نسکافه قهوه ای روشن یک چهارم لوله
اکسیدان 6%
موهای پایه 6

10. آموزش ترکیب رنگ موی آمبره گردویی دودی

اگر می خواهید ظاهر زنانه خود را حفظ کنید و در عین حال به موهایتان حالتی جدید بدهید، رنگ موی دودی گردویی انتخابی عالی برای خانم های جوانی است که رنگ های قهوه ای را دوست دارند. برای داشتن این رنگ زیبا، تمام مواد زیر را به مقدار مشخص شده با هم مخلوط کنید و بگذارید 30 تا 45 دقیقه روی موهایتان بماند.

رنگ موی گردویی دودی آمبره
رنگ موی گردویی دودی آمبره

ترکیب رنگ موی دودی و گردویی.

مواد مقدار
رنگ بلوند شکلاتی روشن نیم لوله
بلوند دودی بنفش نیم لوله
اکسیدان 6% 35 هزار
رنگ پایه 5 تا 7

خلاصه ای از رنگ موی امبر دودی

در این آموزش 10 ترکیب رنگ موی اسموکی آمبره را ارائه می دهیم که فرمول هر کدام در زیر آنها آمده است و به راحتی می توانید موهای خود را امبره دودی درست کنید. فراموشش نکردم قبل از رنگ کردن موهایتان به میزان مو، نوع رنگ و … دقت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از رنگ موهای دودی خود بگیرید.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.