افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

آموزش ثبت شرکت در امارات متحده عربی و دبی.

  • کد خبر : 219222
آموزش ثبت شرکت در امارات متحده عربی و دبی.

یک موضوع بسیار مهم، ساده بودن فرآیند ثبت کسب و کار در امارات نسبت به گذشته است تا بتوانید با دغدغه کمتر و هزینه مناسب تری رویای خود را در این کشور دنبال کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا همه چیز را به شما بگوییم. از ترجمه رسمی مدارک مورد نیاز برای […]

یک موضوع بسیار مهم، ساده بودن فرآیند ثبت کسب و کار در امارات نسبت به گذشته است تا بتوانید با دغدغه کمتر و هزینه مناسب تری رویای خود را در این کشور دنبال کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا همه چیز را به شما بگوییم. از ترجمه رسمی مدارک مورد نیاز برای مراحل ثبت شرکت در امارات متحده عربی.

مراحل ثبت شرکت در امارات متحده عربی و دبی

سطوح ثبت شرکت در امارات شاید کمی پیچیده به نظر برسد اما اینطور نیست و طبق مراحلی که در زیر اعلام خواهیم کرد به راحتی می توانید شرکت خود را در دبی ثبت کنید. این مراحل عبارتند از:

·نوع شرکت را انتخاب کنید

تعیین نوع شرکت اولین و مهمترین گام برای ثبت شرکت در امارات شما باید به آن توجه کنید. قبل از هر اقدامی باید مشخص کنید که قرار است در کدام حوزه فعالیت اقتصادی خود را در امارات آغاز کنید.

از این طریق می توانید فرم درخواست ثبت شرکت را در اداره ثبت شرکت امارات دریافت کرده و نسبت به اخذ مجوزهای مربوطه اقدام نمایید. شرکت های قابل ثبت در امارات متحده عربی و دبی عبارتند از: سرمایه گذاری مشترک، شرکت های با مسئولیت محدود، شرکت های سهامی عام، شرکت های خصوصی. شرکت ها یا شعب شرکت های خارجی.

شما به عنوان یک ایرانی فقط باید یک شرکت سهامی خاص یا شرکت با مسئولیت محدود را برای ثبت نام در امارات انتخاب کنید. کارشناسان امور اقتصادی در امارات اغلب به سرمایه گذارانی که به دنبال ارزان ترین و آسان ترین راه برای ثبت شرکت هستند، ثبت شرکت با مسئولیت محدود را پیشنهاد می کنند. زیرا سرمایه اولیه با توجه به نوع کسب و کار مشخص خواهد شد. در مقایسه با سایر شرکت ها، انتخاب این نوع شرکت هزینه بسیار کمی دارد. چون مثلا برای ثبت شرکت سهامی عام نمی توان به کمتر از 30 میلیون درهم فکر کرد.

·یک برند انتخاب کنید

انتخاب نام شرکت یکی دیگر از مراحلی است که باید هنگام ثبت شرکت در امارات در نظر بگیرید. نام شرکتی که انتخاب می کنید نشان دهنده نوع کسب و کار شما است. برای انتخاب نام مقررات و شرایطی وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر، می توانید به وب سایت وزارت اقتصاد امارات متحده عربی به آدرس moec.gov.ae/establishment-companies مراجعه کنید. به عنوان مثال، نامی که برای کسب و کار خود انتخاب می کنید نباید توسط هیچ تجارت دیگری ثبت شود. ضمناً نام انتخابی نباید به نام خدا یا هیچ حاکم یا نماد مؤسسه خارجی اشاره داشته باشد.

·اجاره دفتر کار

انتخاب فضای کار و اداری یکی از اصلی ترین مراحل در نظر گرفته شده برای ثبت شرکت در امارات می باشد. اجاره دفتر به شما اجازه می دهد تا تایید اولیه را دریافت کنید. زیرا یکی از مدارک لازم برای ثبت شرکت در این کشور ارائه قرارداد اجاره می باشد. هنگام انتخاب مکان بسیار حساس باشید. زیرا تاثیر زیادی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت. فضای اداری باید نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

·دریافت مجوز

مرحله بعدی که مرحله بسیار مهمی است، درخواست و دریافت مجوز ثبت کسب و کار می باشد که شامل اطلاعاتی مانند آدرس کسب و کار و اطلاعات مالی می باشد. برای دریافت تاییدیه اولیه، پس از طی مراحل قانونی ثبت شرکت. ، مدارکی از قبیل تفاهم نامه اعضا، قرارداد اجاره و تاییدیه اداره کل اقامت و مهاجرت وجود دارد تا بتوانید مجوزهای لازم را دریافت کنید که طی 2 تا 3 روز کاری تکمیل می شود.

·ثبت شرکت در اتاق بازرگانی

مرحله بعدی ثبت نام در اتاق بازرگانی است. پس از دریافت مجوز کسب و کار، شرکت شما باید در اتاق بازرگانی دبی ثبت شود. در این مرحله باید ترجمه انگلیسی مدارک شرکت خود را در ایران اعم از اساسنامه، روزنامه رسمی، جواز کسب و سایر مدارک ذکر شده در مقاله ارائه دهید. ترجمه اسناد شرکتی. در مورد آنها به تفصیل بحث کرده ایم.

یادداشت مهم: اگر شرکتی در ایران دارید، ثبت آن در امارات متحده عربی برای شما آسانتر خواهد بود.

·در اداره مالیات امارات ثبت نام کنید

ثبت نام در اداره مالیات دبی نیز مرحله مهمی است که باید جزو مراحل باشد ثبت شرکت در دبی به آن اشاره کنیم. به طور معمول، در این مرحله، یک شماره مالیاتی به شرکت اختصاص داده می شود. ارائه ترجمه فرم های مالیاتی در داخل ایران، اثبات اینکه همیشه مالیات خود را به موقع پرداخت کرده اید، روند اخذ کد مالیاتی را تسریع می کند و همچنین از تخفیف سالیانه برخوردار می شود.

·حساب بانکی باز کن

آخرین مرحله افتتاح حساب بانکی است. پس از ثبت شرکت در امارات متحده عربی و دبی، باید یک حساب بانکی برای شرکت خود باز کنید. مراحل افتتاح حساب با توجه به نوع کسب و کار، فعالیت و نیاز شما مشخص می شود.

ترجمه انگلیسی اسناد برای امارات.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی

شما متوقف شوید ثبت شرکت در دبی شما باید مدارک را به صورت رسمی به انگلیسی ترجمه کرده و به وزارت اقتصاد و دارایی دبی تحویل دهید تا پس از جمع آوری مدارک در اسرع وقت اقدامات لازم برای ثبت شرکت انجام شود. نکته این است که مدارکی که برای ثبت شرکت باید ارائه دهید بسته به اینکه ثبت شرکت شما در قلمرو اصلی باشد یا در منطقه آزاد یا در شرکت های برون مرزی متفاوت است اما مدارکی مانند ترجمه شناسنامه. در همه موارد اجباری است. به طور کلی مهمترین اسناد شامل مدارک زیر می باشد.

  1. گذرنامه معتبر (گذرنامه کلیه سهامداران شرکت)
  2. 6 عکس جدید با پس زمینه سفید.
  3. ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه.
  4. اجاره محل فیزیکی شرکت در امارات و دبی.
  5. ویزای توریستی
  6. مدارک شناسایی اسپانسر اماراتی.
  7. ترجمه اساسنامه شرکت.
  8. ترجمه آخرین مدرک تحصیلی.
  9. طرح کسب و کار
  10. ترجمه مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی)
  11. گواهی تمکن مالی (ترجمه اسناد ملکی و اسناد درآمدی در داخل ایران)
  12. تکمیل فرم درخواست مجوز ثبت کسب و کار.

·ترجمه اسناد شرکتی.

در خصوص مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در امارات ما با شما صحبت می کنیم، تمام مدارک باید به انگلیسی ترجمه شوند و در این بین، ترجمه اسناد شرکتی. اولویت بندی می شوند. اساسنامه شرکت مهمترین سند تجاری است که باید توسط مترجم مورد اعتماد سفارت به انگلیسی ترجمه شود.

·ترجمه مدارک شناسایی.

مدارک شناسایی مهم مانند ترجمه شناسنامه و کارت ملی و همچنین ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه به زبان انگلیسی از موارد بسیار مهمی است که در هنگام ثبت نام توسط کنسولگری امارات و ادارات دولتی در دبی مورد بررسی قرار می گیرد. یک شرکت. لطفا توجه داشته باشید که ترجمه مدارک باید رسمی و تایید شده باشد. زیرا در غیر این صورت در مراحل ثبت شرکت با مشکل مواجه خواهید شد.

هزینه ثبت شرکت در امارات متحده عربی.

هزینه مورد نیاز برای ثبت شرکت در امارات

در مورد برآورد هزینه ثبت شرکت در امارات باید گفت که همه چیز بستگی به نوع شرکتی دارد که قرار است ثبت کنید. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی تعیین کرد. اما خدماتی مانند ثبت نام، تایید اولیه، هزینه مجوز، ترجمه اسناد رسمی، هزینه های اداری و غیره. عوامل موثری در برآورد هزینه ثبت شرکت در امارات می باشند.

آخرین کلمه

در خصوص مراحل، ترجمه مدارک و هزینه ها. ثبت شرکت در امارات ما به طور خلاصه اما مفید صحبت می کنیم، امیدواریم همیشه در مسیر کارآفرینی خود پیشرفت کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.