افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

آموزش ترفند آرایش 1402; او امسال به جای آرایش هالیوودی از آرایش طبیعی و حرفه ای استفاده می کند.

  • کد خبر : 19912
آموزش ترفند آرایش 1402;  او امسال به جای آرایش هالیوودی از آرایش طبیعی و حرفه ای استفاده می کند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز همانطور که می دانید هر سال یک مدل آرایش تبدیل به یک ترند می شود و هر خانم شیک پوشی علاوه بر داشتن استایلی مدرن باید با آرایش های شیک و روش های آرایش سال جدید نیز آشنا باشد. آرایش برهنه و سبک آرایش برهنه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز همانطور که می دانید هر سال یک مدل آرایش تبدیل به یک ترند می شود و هر خانم شیک پوشی علاوه بر داشتن استایلی مدرن باید با آرایش های شیک و روش های آرایش سال جدید نیز آشنا باشد. آرایش برهنه و سبک آرایش برهنه یکی از روش های جدید آرایش صورت است که این روزها بسیار محبوب شده است. در روش آرایش نود از رنگ های ملایم برای یک آرایش ساده که همرنگ پوست افراد است استفاده می شود. می توان گفت آرایش حرفه ای اصلا امکان پذیر نخواهد بود. این بدان معناست که روی صورت خود آرایش دارید، اما آنقدر طبیعی به نظر می رسد که به نظر نمی رسد آرایش کرده اید. نکته کلیدی که هنگام آرایش دهه 90 باید در نظر داشته باشید این است که رنگ های مناسب را بر اساس رنگ و رنگ پوست خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید سایه بزنید، ابتدا باید رنگ پوست خود را بشناسید و سپس رنگ سایه را آگاهانه انتخاب کنید.

برخلاف اجرای آرایش دهه 90 ساده به نظر می رسد، برای اجرای حرفه ای آن باید به نکات کوچکی توجه کرد تا در نهایت بهترین و بی نقص ترین آرایش را انجام داد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع آرایش نود آشنا شوید.

آرایش دهه 90

چگونه رنگ های آرایش را انتخاب کنیم؟

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، در آرایش نود صورت شما سالم و درخشان به نظر می رسد و رنگ هایی که برای آرایش خود استفاده می کنید با رنگ پوست شما هماهنگی کامل دارند. اکنون، ممکن است از خود بپرسید که چگونه مطمئن شوید که رنگ انتخابی شما با رنگ پوست شما مطابقت دارد. در پاسخ باید بگوییم که برای اطمینان به رگ های دست خود نگاه کنید، اگر رگ های آبی دارید به این معنی است که پوستتان سرد است اما اگر رگ های سبز دارید یعنی پوستتان داغ است. اکنون که می دانید چه نوع رنگ پوستی دارید، می توانید سایه مناسب را انتخاب کنید.

آرایش دهه 90

آرایش دهه 90

چگونه آرایش چشم دهه نود داشته باشیم؟

فراموش نکنید که بیشتر وقت خود را صرف آرایش پوست برای یک آرایش طبیعی کنید. در ابتدا برای ایجاد پوستی صاف و بدون عیب از پایه های آرایشی مخصوص استفاده کنید. پایه آرایش که پرایمر نیز نامیده می شود آرایش شما را یکنواخت کرده و ماندگاری آن را روی پوست افزایش می دهد. در مرحله بعد صورت خود را با کانسیلر کانتور کنید و کرم پودر بزنید، همچنین می توانید از پودرهای ثابت یا آرایشی برای تنظیم آرایش پوست خود استفاده کنید. برای آرایش چشم فراموش نکنید که در آرایش نود در حداقل حالت ممکن قرار دارند، می توانید تناژ مناسب پوست خود را از طیف نود انتخاب کنید و بعد از سایه چشم خود ریمل بزنید.

آرایش دهه 90

لباس آرایش دهه 90 چه کسی است؟

آرایش نود برای همه افراد با انواع پوست مناسب است، اما رنگ هایی که استفاده می کنید باید متفاوت باشد. همانطور که در قسمت قبل برای شما توضیح دادیم، طیف رنگ های برهنه بسیار گسترده است، بنابراین باید رنگ های مناسب برای آرایش برهنه خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر پوست روشنی دارید بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که ته رنگ صورتی ملایم یا نارنجی دارند و اگر پوست گندمی دارید می توانید از رنگ هایی استفاده کنید که ته رنگ نارنجی دارند. برای افرادی که پوست سبز دارند بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنند که پایه مسی یا برنزی گرم دارند، برای رنگ رژگونه بهترین گزینه برای این نوع پوست رنگ هلویی مات است.

آرایش دهه 90

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19912

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.