افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

آموزش ترفندهای بازی Hamster Combat; معرفی پردرآمدترین کارت های همستر کمبت

  • کد خبر : 300655
آموزش ترفندهای بازی Hamster Combat;  معرفی پردرآمدترین کارت های همستر کمبت

دنیای ارزهای دیجیتال هر روز در حال پیشرفت است و راه های جدیدی برای کسب درآمد از این بازار در حال ظهور است. یکی از این روش‌های جدید، بازی‌های Tap-to-Earn مانند بازی Hamster Combat است که در آن همه بازیکنان اکنون به فکر افزایش سود و موجودی سکه خود هستند. در این مقاله ضمن معرفی […]

دنیای ارزهای دیجیتال هر روز در حال پیشرفت است و راه های جدیدی برای کسب درآمد از این بازار در حال ظهور است. یکی از این روش‌های جدید، بازی‌های Tap-to-Earn مانند بازی Hamster Combat است که در آن همه بازیکنان اکنون به فکر افزایش سود و موجودی سکه خود هستند. در این مقاله ضمن معرفی کارت های همستر کمبت به ترفندهای لازم برای افزایش سود نیز می پردازیم.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، پس از موفقیت NatCoin، این بازی ها پای خود را به تلگرام باز کردند و مردم نیز بخشی از وقت خود را به این مینی بازی های کلیکی اختصاص می دهند به امید دریافت ایردراپ های خود.

سود یا مانده سکه؛ راز اصلی موفقیت در همستر کمبت چیست؟

همستر کامبت 11 روز پس از انتشار به 1 میلیون بازیکن رسید و اکنون بیش از 150 میلیون کاربر دارد. این بازی در پلتفرم X خود را با واتس اپ و اینستاگرام مقایسه کرد و گفت که تنها در 72 روز توانسته به 100 میلیون کاربر برسد.

در حالی که همه منتظر قیمت احتمالی توکن همستر کامبت هستند، این توکن قبل از راه اندازی صرافی کوکوین به بازار اضافه شد تا معامله گران بتوانند با عرضه و تقاضای توکن HMSTR، قیمت آن را کشف کنند، هرچند که معاملات آن از تاریخ شروع خواهد شد. 17 ژوئن ) به تعویق افتاد، اما این توکن قبل از راه اندازی صرافی Gate.io در بازار فهرست شده بود و اکنون همه منتظر هستند تا در صرافی های متمرکز فهرست شود.

همستر کامبت مدتی پیش در اطلاعیه ای تلگرامی و ویدیویی در یوتیوب اعلام کرد که عامل اصلی تعیین میزان دریافتی هر فرد از این ایردراپ، سود ساعتی یا سود آن است که مهم است. البته همستر گفته است که عوامل دیگری در تعیین نتیجه نهایی نقش دارند که در آینده اعلام خواهد شد.

بنابراین عده ای فقط به افزایش سود اعتقاد دارند و عده ای هم تعداد سکه را در این موضوع دخیل می دانند. به همین دلیل سطح کاربری خود را به حداقل 9 (Grand Master) می برند. در این مورد، این به کاربر بستگی دارد که تصمیم بگیرد چه تعادلی برقرار کند.

اما اهمیت تعداد سکه ها در این است که می توانند به شما کمک کنند تا سود خود را تا حد امکان افزایش دهید. حالا که می دانیم سود از تعداد سکه ها مهمتر است، چگونه سود خود را در بازی افزایش دهیم؟ کدام کارت ها سود بیشتری به ما می دهند؟ و در نهایت چگونه در بازی همستر سکه های بیشتری بدست آوریم؟ در این مقاله به تمامی این سوالات پاسخ می دهیم و ترفندهایی برای افزایش سود معرفی می کنیم.

معرفی کارت های بازی Hamster Combat

برای کسب سود بیشتر در این بازی باید کارت های 4 قسمت را خریداری یا آپدیت کنید. شما می توانید با کلیک بر روی کارت ها و افزایش سطح آن ها با صرف سکه های خود کارت ها را به روز یا ارتقا دهید.

چهار بخش اصلی برای افزایش سود در بازی Hamster Combat وجود دارد. تعداد زیادی از این کارت ها ممکن است شما را گیج کنند. زیرا بهترین کارت های همستر بدانید و مستقیماً به آنها بروید، سپس به مثال ها و محاسبات برای شناسایی کارت های سودآور هر بخش ما پرداخت می کنیم

1- کارت های بازار

در بخش “بازارها” یکی از کارت ها نمایشگاه «توکن های فناست و در سطح 13 بیش از 19000 سکه در ساعت ارائه می دهد. به عنوان مثال، زمانی که شما 55000 سکه در فن توکن سطح 7 سرمایه گذاری می کنید، تنها در 6.71 ساعت پول خود را به طور کامل دریافت می کنید و پس از این سرمایه گذاری، سرمایه گذاری شما به سود خواهد بود. این محاسبات را قبل از خرید انجام دهید تا از بازگشت سریع‌تر اطمینان حاصل کنید.

از جمله کارت های نسبتا خوب دیگر در این بخش می توان به “شرط بندی“و”سکه های لعنتیاو اشاره کرد که آنها تقریباً همان سود را با Fan Tokens ارائه می دهند.

بهترین کارت های مارکت با سود بالاتر

اکنون به کارت های خیلی خوبی به این قسمت می رسیم.

کارت های مارجین تریدینگ از 10X تا 100X همگی جزو کارت های سودآور محسوب می شوند و کارت معاملاتی حاشیه 50X در سطح (lvl) 15 تقریبا بالای 27000 سود می دهد و بهترین کارت در بین کارت های حاشیه است.

منبع: Blockchain Homelandمنبع: Blockchain Homeland
منبع: Blockchain Homeland

کارت یکپارچه سازی Web3 نیز کارت خوبی محسوب می شود و در سطح 13 ساعتی بیش از 15000 سود می دهد.

اینها تعدادی از کارت های سودآور در قسمت مارکت ها هستند، اما این به این معنی نیست که کارت های دیگر اصلاً سودآور نیستند.

به افزایش سریعتر سود در قسمت بازارها می توانید ابتدا روی این کارت ها سرمایه گذاری کنید و سپس به سراغ بقیه کارت ها بروید.

همچنین در نظر داشته باشید که برای خرید چند کارت از این بخش و تعدادی کارت از بخش های دیگر، یا باید فردی را به بازی دعوت کنید یا ابتدا کارت دیگری را خریداری و آپدیت کنید.

باز کردن کارت های همستر Combat

اگر تعداد زیادی کارت قفل دارید، فقط ببینید نام کارت زیر آن کارت نوشته شده است و باید به چه سطحی برسد. سپس آن کارت را پیدا کنید و سطح آن را بالا ببرید. کارت مورد نظر برای شما باز می شود.

برای مثال در تصویر زیر کارت Mem coins قفل شده است. زیر آن نام کارت اینفلوئنسرها نوشته شده است که باید به سطح 10 ارتقا داده شود، این کارت را پیدا و ارتقا دهید، می بینید که کارت برای شما آنلاک شده است.

باز کردن کارت های همستر Combatباز کردن کارت های همستر Combat
باز کردن کارت های همستر Combat

2- کارت های PR&Team

عنوان ضعیف ترین بخش به PR&Team می رسد. زیرا کارت های این بخش کمترین سود ساعتی را نسبت به سایر بخش ها ارائه می دهند. مشابه آنچه در قسمت Markets گفته شد، ابتدا نسبت سود به سرمایه گذاری خود را محاسبه کنید و هر کارتی که ارزش بیشتری در این نسبت داشته باشد می تواند اولویت شما برای خرید یا ارتقا در PR&Team باشد.

از کارت های نسبتا سودآور این قسمت می توان به 7 کارت آخر اشاره کرد. Consensus explorer pass در حال حاضر بیش از 23000 سکه در ساعت در سطح 11 ارائه می دهد و بهترین کارت در این بخش محسوب می شود.

منبع: اسمارتک نیوزمنبع: Blockchain Homeland
منبع: اسمارتک نیوز

بقیه کارت های این قسمت در مقایسه با سایر بخش ها عملا بی تاثیر هستند.

3- کارت واحد حقوقی

برای خرید برخی از کارت ها در قسمت Legal باید فعالیت های خاصی مانند ارتقاء تعدادی کارت دیگر به سطح مشخصی انجام دهید. قبل از انتخاب هر یک از این کارت ها که نیاز به فعالیت خاصی از شما دارد، زمان مورد نیاز برای ایجاد بازده را محاسبه کنید.

به عنوان مثال، برای خرید کارت شفافیت SEC، ابتدا باید کارت نظر حقوقی را به سطح (lVl) 5 ببرید.

بخش حقوقی کارت های کمتری دارد، اما دسته ای از آنها بسیار سودآور هستند.

به طور کلی و همه کارت های مجوز راندمان بالایی دارند. کارت های مجوز مانند کارت های حاشیه سود بسیار خوبی را با یک سرمایه گذاری معمولی ارائه می دهند. بهترین کارت در این بخش مجوز ژاپن بیش از 46000 سکه در ساعت در سطح 12 می دهد. این کارت در حال حاضر سودآورترین بازی با ورق است.

منبع: Blockchain Homelandمنبع: Blockchain Homeland
منبع: Blockchain Homeland

پس از لایسنس ژاپن نیز مجوز اتیوپی از نظر سودآوری در این بخش رتبه دوم را دارد.

4- کارت های ویژه

کارت های بخش ویژه را می توان بهترین کارت در همه بخش ها نامید. زیرا اکثر آنها با توجه به سرمایه گذاری انجام شده سود بسیار خوبی را ارائه می کنند.

اما برای باز کردن برخی از کارت های این بخش، باید یک سری فعالیت های خاص مانند آنچه در بالا ذکر شد انجام دهید. مثل دعوت از کسی برای بازی.

اکثر کارت های این بخش بیش از 20000 سکه در ساعت در سطوح بالاتر از 11 ارائه می دهند.

بهترین کارت های بخش ویژه راه اندازی قبل از بازار و معامله گران صف می کشند کسانی هستند که در سطح 1 هر ساعت 7500 سکه می دهند.

از دیگر کارت های خوب این بخش می توان به TON + Hamster Combat = Success، USDT روی کارت TON، Consensus Piranha Pass، Begdanoff is Calling card، Villa for the Dev team card و Apps Center Listing اشاره کرد.

منبع: Blockchain Homelandمنبع: Blockchain Homeland
منبع: Blockchain Homeland

در این قسمت چند کارت وجود دارد مانند کارت مصاحبه با جو روگان و لامبورگینی که قیمت آن 1 میلیون سکه است اما هیچ سودی به شما نمی دهند.

منبع: Blockchain Homelandمنبع: Blockchain Homeland
منبع: Blockchain Homeland

برخی از کارت های این قسمت دارای خنک کننده نیز هستند، یعنی باید مدتی منتظر بمانید تا آنها را به روز کنید.

برخی از افراد در توییتر ادعا کرده اند که این کارت ها در آینده به NFT تبدیل خواهند شد، اما این هنوز تایید نشده است.

آیا ارتقاء کارت همستر به بالاترین سطح بهتر است یا ارتقاء متعادل کارت های سودآور؟

پاسخ به این سوال می تواند تاثیر زیادی در افزایش سود شما داشته باشد. توجه داشته باشید که در این سوال در مورد کارت های با بهره بالا صحبت می کنیم. اگر بخواهیم روی یک کارت تمرکز کنیم و سطح آن را مثلاً به سطح 15 یا بالاتر ارتقا دهیم، به جایی می رسیم که برای ارتقاء به تعداد زیادی سکه نیاز است و دیگر ارتقاء آنها سودی ندارد. بنابراین بهتر است کارت های سودآور را به صورت متعادل ارتقا دهید تا سود بیشتری کسب کنید.

اما هنگام ارتقاء کارت ها، حتما به تعداد سکه هایی که برای دریافت سود پرداخت می کنید توجه کنید. این کار را انجام دهید تا برای ارتقای کارت ها سکه تمام نشود. پس همیشه هم به افزایش تعداد سکه و هم به افزایش سود توجه کنید.

ترفندهای افزایش تعداد سکه ها در بازی همستر کمبت

هنگامی که سود خود را افزایش دادید، باید هر 3 ساعت یک بار به ربات بازی مراجعه کنید تا سکه های تولید شده را جمع آوری کنید. به عنوان مثال اگر بعد از 6 ساعت وارد ربات شوید فقط 3 ساعت سود دریافت خواهید کرد.

به طور کلی بازی Hamster Combat با کلیک کردن سود زیادی به شما نمی دهد و همه چیز به سود ختم می شود. اما با افزایش سکه های خود می توانید کارت های بیشتری بخرید یا ارتقا دهید. برای افزایش تعداد سکه های خود به این نکات توجه کنید:

  • با وارد شدن به قسمت Earn وظایف روزانه و لیست وظایف را تکمیل کنید.
  • سکه هایی را که به دست می آورید دوباره در کارت های سودآور سرمایه گذاری کنید تا روند افزایش سود خود را تسریع کنید.
  • در قسمت Friends دوستان خود را به بازی دعوت کنید.
  • برای به حداکثر رساندن سود، کارت هایی از “ویژهکه در اولویت اول خرید
  • کد مورس: هر شب می توانید با وارد کردن کد مورس همستر 1 میلیون سکه دریافت کنید.
  • ترکیبی روزانه: هر روز ظهر، 3 کارت شانس در همستر انتخاب می شود که با خرید یا به روز رسانی آنها می توانید 5 میلیون سکه دریافت کنید. این 3 کارت را می توانید در شبکه های اجتماعی پیدا کنید.

وطن بلاک چین

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-16 17:43:31

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.