افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

آموزش احراز هویت برای ایرانیان در توبیت

  • کد خبر : 372440
آموزش احراز هویت برای ایرانیان در توبیت

احراز هویت در صرافی توبیت موضوعی است که کاربران پس از آشنایی با این پلتفرم و شنیدن نام آن ممکن است به آن فکر کنند. در واقع، بیشتر این افراد می خواهند بدانند که آیا احراز هویت در صرافی توبیت مورد نیاز است یا اینکه چگونه آن را انجام دهند. این همان چیزی است که […]

احراز هویت در صرافی توبیت موضوعی است که کاربران پس از آشنایی با این پلتفرم و شنیدن نام آن ممکن است به آن فکر کنند. در واقع، بیشتر این افراد می خواهند بدانند که آیا احراز هویت در صرافی توبیت مورد نیاز است یا اینکه چگونه آن را انجام دهند. این همان چیزی است که سعی داریم در ادامه این مقاله به آن بپردازیم و جنبه های مختلف را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

به همین دلیل است که من یک آموزش تصویری گام به گام در مورد احراز هویت در صرافی توبیت را برای شما ارائه کرده ام.

چرا با توبیت معامله کنیم؟

Tobit Exchange یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال 2022 تاسیس شد و دفتر آن در جزایر کیمن است. این صرافی به سرعت به یکی از پنج صرافی برتر جهان تبدیل شده است.. مبادله یک قرص به دلیل رابط کاربری ساده و سرعت بالا در انجام تراکنش ها شناخته شده است. البته یکی از معایب این صرافی مشخص نبودن وضعیت مجوزهای قانونی آن است. Tobit ویژگی هایی مانند اجازه دادن به تجارت الگوریتمی، تجارت کپی و پشتیبانی 24 ساعته را ارائه می دهد.

آیا در صرافی توبیت به احراز هویت نیاز داریم؟

همانطور که اشاره کردیم اولین سوالی که ممکن است توجه متقاضیان ایرانی را به خود جلب کند این است که آیا صرافی توبیت برای فعالیت نیاز به احراز هویت دارد یا خیر؟ از این نظر باید اشاره کنیم که پلتفرم مورد نظر برای کاربران خود نیازی به احراز هویت ندارد. به عبارت ساده تر، برای شروع کار روی این پلتفرم نیازی به احراز هویت ندارید. بر این اساس ما می توانیم با یک ثبت نام ساده و تنها در چند دقیقه به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنیم.

همچنین با این اقدام می توانید ارز دیجیتال را در این شبکه واریز و برداشت کنید. حجم برداشت روزانه آنها بدون فرآیند احراز هویت تقریباً 5 بیت کوین در روز است. این رقم برای اکثر کاربران ایرانی ایده آل است و می تواند درآمد آنها را پوشش دهد. بر این اساس می توان گفت که برای فعالیت در این پلتفرم نیازی به احراز هویت ندارید. با این حال، انجام این کار می تواند امتیازات و توانایی های مختلفی را برای شما به ارمغان آورد که برای حرفه ای ها بیشتر به چشم می آید.

مزایای احراز هویت در صرافی توبیت

همانطور که می دانید، بسیاری از صرافی های بزرگ نیازی به فرآیند احراز هویت برای کاربران خود نداشته اند. اگرچه در سال گذشته برخی از آنها این روند را با جدیت بیشتری دنبال کرده و در مقاطعی آن را اجباری کرده اند، اما هنوز تعداد زیادی از آنها این روند را یک راه حل اجباری نمی دانند. اما برای قرار گرفتن در چارچوب قوانین نظارتی، سعی کرده اند امتیازاتی را برای فرآیند احراز هویت در نظر بگیرند و در نتیجه کاربران را به این کار تشویق کنند.

تبادل توبیت نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل این پلتفرم امتیازات مختلفی را برای احراز هویت در نظر گرفته است. تا کاربران بتوانند امتیازات و امکانات بیشتری را با آن دریافت کنند.

ضبط کنید

تایید اولیه

تایید پیشرفته

کارمزد یک بار برداشت

2 بیت کوین

2 بیت کوین

50 بیت کوین

محدودیت 24 ساعته

5 سفارش

5 سفارش

/

سهمیه 24 ساعته

5 بیت کوین

5 بیت کوین

50 بیت کوین

30 روز کارمزد

30 بیت کوین

30 بیت کوین

/

مراحل احراز هویت در Tobit Exchange

مزایا و البته اهمیت احراز هویت در صرافی توبیت باعث شده بسیاری از کاربران این کار را انجام دهند. با این حال، اکثر کاربران این صرافی از مراحل احراز هویت در توبیت بی اطلاع هستند. این چیزی است که ما سعی داریم بیشتر به آن بپردازیم. برای شروع احراز هویت در این صرافی، ابتدا باید حساب توبیت ایجاد و در آن ثبت نام کنید.

احراز هویت در صرافی توبیت در دو مرحله ضروری است (ضروری) و پیشرفته (پیشرفته) این کار انجام می شود در حالت اولیه، سقف برداشت روزانه شما حداکثر پنج بیت کوین است، اما با احراز هویت پیشرفته می توانید آن را به پنجاه بیت کوین افزایش دهید.

مرحله اولیه با تکمیل اطلاعات اولیه شما انجام می شود و نیازی به ارائه مدارک خاصی نیست. برای شروع فرآیند احراز هویت در توبیت باید وارد صفحه اصلی صرافی با IP ایران یعنی بدون فیلتر شده و در قسمت پروفایل کاربری در بالای صفحه گزینه “Identification” را انتخاب کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه شناسایی وارد صفحه مربوطه می شوید. در این قسمت 2 حالت احراز هویت برای کاربران در نظر گرفته شده است. بخش اول مربوط به احراز هویت اولیه است. پس از انجام این مرحله، کاربران می توانند احراز هویت پیشرفته این صرافی را انجام دهند. در زیر به تحلیل هر یک از این بخش ها می پردازم.

تایید اولیه در توبیت

برای تایید اولیه در توبیت باید نام، نام خانوادگی، کشور، شماره گواهینامه و مدرکی را که قرار است به عنوان شناسنامه ارسال کنید انتخاب کنید. (شناسنامه ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهی) از جمله مواردی است که می توانید به عنوان مدرک شناسایی انتخاب کنید.

آموزش احراز هویت برای ایرانیان در توبیت

پس از تکمیل تایید اولیه یا احراز هویت اولیه، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، در سمت چپ تصویر، می توانید اطلاعات وارد شده و تایید شده خود را مشاهده کنید. علاوه بر این، جزئیات محدودیت‌های برداشت در کادر تأیید اولیه آورده شده است، بنابراین کاربران می‌توانند حداکثر ۵ بیت کوین را در این بخش برداشت کنند.

برای تکمیل تمامی مراحل احراز هویت، پس از تایید احراز هویت اولیه، نوبت به احراز هویت پیشرفته این صرافی می رسد که شامل ارسال عکس مدرک شناسایی و تایید چهره شما می شود.

احراز هویت پیشرفته توبیت

پس از تکمیل فرآیند تایید اولیه Tobit، صرافی Tobit احراز هویت پیشرفته را انجام خواهد داد. در کادر پایین تایید اولیه، کادر مربوط به احراز هویت پیشرفته را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی گزینه authenticate now به صفحه مربوطه منتقل می شوید.

علاوه بر این، می توانید مزایای تکمیل احراز هویت پیشرفته را در این کادر مشاهده کنید که با انجام این مرحله محدودیت برداشت کاربر را به 50 بیت کوین افزایش می دهد.

آموزش احراز هویت برای ایرانیان در توبیت

مراحل پیشرفته احراز هویت توبیت

خب بعد از زدن گزینه authenticate now وارد صفحه ای می شوید که در کادر اول باید عکس مدارک شناسایی را که قرار است برای تایید ارسال کنید ارسال کنید. توبیت اکسچنج نیز روش های استاندارد ارسال عکس سند را برای شما توضیح داده است تا بتوانید این مرحله را به راحتی و بدون مشکل انجام دهید.

آموزش احراز هویت برای ایرانیان در توبیت

تشخیص چهره توبیت

پس از آپلود ID، نوبت به تایید چهره شما می رسد. شما باید مدرک شناسایی خود را که در بالا ارسال کرده اید و متنی حاوی نام، نام خانوادگی، نام کیف توبیت و تاریخ درخواست خود را وارد کنید. و آن را در دست خود بگیرید و بعد از گرفتن عکس در کادر مربوطه آپلود کنید.

در نهایت پس از تکمیل موارد ذکر شده بر روی گزینه ارسال کلیک کنید تا درخواست خود را ارسال کنید. احراز هویت در صرافی توبیت بعد از اینکه مراحل خود را طی کردید، آن را انجام دهید.

آموزش احراز هویت برای ایرانیان در توبیت

آموزش احراز هویت برای ایرانیان در توبیت

در پایان پس از آپلود مدارک بر روی گزینه ارسال کلیک کنید تا درخواست احراز هویت شما به راحتی انجام شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.