افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

آمریکا و انگلیس حمله یکشنبه شب به یمن را تکذیب کردند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 179000
آمریکا و انگلیس حمله یکشنبه شب به یمن را تکذیب کردند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مقام وزارت دفاع آمریکا در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که یکشنبه شب هیچ حمله ای از سوی آمریکا یا ائتلاف دریایی در یمن صورت نگرفته است. علاوه بر این، وزارت دفاع انگلیس گزارش ها مبنی بر حمله نیروهای انگلیسی بعدازظهر یکشنبه به یمن را تکذیب کرد. در همین حال […]

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مقام وزارت دفاع آمریکا در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که یکشنبه شب هیچ حمله ای از سوی آمریکا یا ائتلاف دریایی در یمن صورت نگرفته است.

علاوه بر این، وزارت دفاع انگلیس گزارش ها مبنی بر حمله نیروهای انگلیسی بعدازظهر یکشنبه به یمن را تکذیب کرد.

در همین حال یکشنبه شب منابع خبری از حمله جدید ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به برخی از اهداف در غرب یمن خبر دادند و تایید کردند که ائتلاف آمریکایی-بریتانیایی حمله جدیدی را علیه برخی اهداف در یمن انجام داده است.

در همین راستا، خبرنگار المسیره گزارش داد که نیروهای ائتلاف آمریکایی-بریتانیایی به جبل جعده در منطقه اللهیه حمله کردند و علاوه بر این، جنگنده‌های آمریکایی و هواپیماهای شناسایی متجاوز، پروازهای متعددی را در آسمان انجام می‌دهند. استان حدیده واقع در غرب یمن.

یمن اعلام کرده است که برای حمایت از مردم فلسطین و مقاومت، اجازه عبور کشتی‌ها یا کشتی‌های رژیم صهیونیستی به مقصد بنادر در سرزمین‌های اشغالی را از دریای عرب و دریای سرخ نخواهد داد و این کشتی‌ها را هدف قرار خواهد داد. ارتش یمن در این چارچوب عملیات موفقیت آمیزی انجام داد و خسارات اقتصادی زیادی به بنادر جنوبی سرزمین های اشغالی وارد کرد.

آمریکا و انگلیس بامداد جمعه در حمایت آشکار از رژیم جنایتکار صهیونیستی و نقض قوانین بین المللی به چندین نقطه در یمن حمله کردند. حمله دیگری روز شنبه در حدیده در غرب یمن انجام شد. منابع محلی در استان حدیده یمن از حمله نیروی هوایی آمریکا به مواضع ارتش ملی یمن در این منطقه خبر دادند. این منابع تاکید کردند که این حمله پایگاه دریایی ارتش ملی یمن در منطقه «الخطیب» و در خیابان «التنمیه» را هدف قرار داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.