افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

آمریکا هیچ علاقه ای به برادری با ایران ندارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 373905
آمریکا هیچ علاقه ای به برادری با ایران ندارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 مهر) شورای اسلامی شهر طی تذکر شفاهی با اشاره به جنایات آمریکا، اظهار داشت: شروع جنگ تحمیلی علیه ایران با رهنمودهای آمریکا بوده است. ایالات متحده و برخی از کشورهای منطقه است. همچنین حمله نظامی به طبس و تحریم های ظالمانه از […]

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 مهر) شورای اسلامی شهر طی تذکر شفاهی با اشاره به جنایات آمریکا، اظهار داشت: شروع جنگ تحمیلی علیه ایران با رهنمودهای آمریکا بوده است. ایالات متحده و برخی از کشورهای منطقه است. همچنین حمله نظامی به طبس و تحریم های ظالمانه از جمله جنایاتی است که آمریکا علیه مردم ایران مرتکب شده است.

وی ادامه داد: تاریخ آمریکا مملو از جنایات است، همانطور که آمریکا در سال 1890 هندی ها را کشت، جنگ فیلیپین و ویتنام از جنایات آمریکا علیه بشریت بود و می توان گفت هر جا شری وجود دارد نام آمریکا به چشم می خورد. .

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا مخالف مردم آزاده جهان است و در 7 مرداد 1332 کودتای آمریکا علیه دولت وقت به ویژه مصدق صورت گرفت در حالی که دولت کاری به جمهوری اسلامی ایران نداشت. تحمیل قانون کاپیتولاسیون یکی از جنایاتی است که آمریکا علیه ایران مرتکب شده است.

نماینده مردم اهواز در شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور کشورمان گفت: آقای بیزیکیان قطعا روحیه استکبار ستیزی دارد اما اخیرا اظهاراتی کرده که می دانم از ایشان نیست. نظر، اما نظر مشاوران او». همچنین نظر جمهوری اسلامی ایران، مردم و رئیس جمهور ما این است که اسرائیل زبان زور را می داند و به جنایات و جنایات این رژیم فقط باید با زبان زور پاسخ داد.

یوسفی تصریح کرد: نظر پزشکان قطعا این است که جمهوری اسلامی ایران همانطور که در مذاکره با دنیا خوب است اجازه تحقیر ملت ایران را نمی دهد. همه ما به خوبی می دانیم که آمریکا و برخی کشورهای اروپایی هیچ علاقه ای به برادری با ما ندارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.