افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

آمریکا نیز باید پاسخگوی جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت باشد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 377999
آمریکا نیز باید پاسخگوی جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت باشد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله وحشیانه و تروریستی رژیم صهیونیستی ظهر امروز به چند ساختمان مسکونی در منطقه ضاحیه بیروت را به شدت محکوم کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: این حمله وحشیانه که با بمب های اهدایی رژیم آمریکا به رژیم سرکش و معاند صهیونیستی انجام شد، […]

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله وحشیانه و تروریستی رژیم صهیونیستی ظهر امروز به چند ساختمان مسکونی در منطقه ضاحیه بیروت را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: این حمله وحشیانه که با بمب های اهدایی رژیم آمریکا به رژیم سرکش و معاند صهیونیستی انجام شد، علاوه بر اینکه نقض فاحش قوانین و موازین بین المللی و همچنین نقض آشکار قوانین و موازین بین المللی است. حاکمیت و تمامیت ارضی و امنیت ملی لبنان جنایت جنگی آشکار و غیرقابل کتمان تلقی می شود و از این رو بدون شک رژیم آمریکا همراه با رژیم صهیونیستی در این جنایت شریک بوده و باید پاسخگو باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان به خوبی نشان می دهد که درخواست آتش بس از سوی آمریکا و برخی کشورهای غربی فریبکاری آشکار با هدف زمان خرید است. ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان.

کنعانی افزود: تشدید حملات جنون آمیز صهیونیست ها علیه فلسطین و لبنان و کشتار بی رویه شهروندان و بی گناهان نتیجه انفعال جامعه جهانی در برابر این همه جنایت و وحشیگری است.

کنعانی حملات جنون آمیز امروز فرزندان صهیونیستش در بیروت را نشان از نفرت عمیق باند جنایتکار صهیونیستی از مقاومت لبنان و یاس و درماندگی آنها برای مقابله با نیروهای دلیر مقاومت اسلامی لبنان در میدان نبرد دانست.

با اشاره به داستان درخشان ایستادگی و ایستادگی دلیرانه و قهرمانانه مردم و مقاومت اسلامی لبنان در برابر صهیونیست ها و اخراج وحشیانه اشغالگران از جنوب لبنان و همچنین شکست صهیونیست ها در جنگ 33 روزه. سخنگو ابراز اطمینان کرد که مقاومت و مردم لبنان از این مرحله ادامه خواهند داشت. مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و دفاع شرافتمندانه ملت مظلوم فلسطین نیز سربلند خواهد بود و صهیونیست ها نمی توانند به اهداف شوم خود برسند. اهداف نامشروع با توسل به تشدید جنایات خود.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان ضمن اعلام همبستگی کشورمان با لبنان، بار دیگر بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از ملت، دولت و مقاومت لبنان تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.