افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

آمریکا در جنایت و ناکامی رژیم صهیونیستی شریک است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408653
آمریکا در جنایت و ناکامی رژیم صهیونیستی شریک است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دبیرکل جنبش انصارالله یمن طی سخنانی درباره آخرین تحولات منطقه و تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه و لبنان گفت: نقش رئیس شورای اجرایی حزب الله، مجاهد بزرگ و عالم شهید سید هاشم صفی الدین رضی الله عنه. بزرگ و تاثیرگذار بود. نقش جهادی شهید صفی الدین […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دبیرکل جنبش انصارالله یمن طی سخنانی درباره آخرین تحولات منطقه و تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه و لبنان گفت: نقش رئیس شورای اجرایی حزب الله، مجاهد بزرگ و عالم شهید سید هاشم صفی الدین رضی الله عنه. بزرگ و تاثیرگذار بود. نقش جهادی شهید صفی الدین با ایمان، علم، بصیرت، دانش، عزم و اراده فراوان و تلاش فراوان او ممتاز بود.

سید عبدالملک بدرالدین حوثی افزود: یکی از اهداف دشمن جنایتکار صهیونیستی حمله به سران مجاهد و شکستن روحیه ملت و رزمندگان است. نفرت دشمن صهیونیستی را از درک واقعیات تاریخی باز داشته و آنها را به ادامه راه جنایتکارانه خود سوق داده است.

وی تصریح کرد: واقعیت جبهه های حمایت و جهاد، تداوم حمل پرچم مقاومت با وجدان، درک، بصیرت، صلابت و ایمان است. همه جبهه‌های پشتیبان در رویارویی شدید با دشمنان، با صلابت، یقین، استحکام موقعیت و انسجام شهدا تقدیم می‌کنند. جبهه غزه با وجود شرایط بسیار سخت از نظر امکانات و توان، بیش از یک سال است که پایدار و منسجم باقی مانده و مقاومت موثرتری در برابر دشمن دارد.

الحوثی ادامه داد: جبهه لبنان با شدیدترین تقابل مواجه است و دشمن صهیونیستی هنوز نتوانسته برخی روستاهای خط مقدم را کنترل کند. استحکام، ثبات و رشادت مجاهدین در جبهه لبنان در این مرحله حتی از جنگ ژوئیه 2006 نیز بیشتر است. جبهه لبنان معادل یافا، “تل آویو” را ایجاد کرد و حیفا را به شهری متروک تبدیل کرد که ساکنان آن بیشتر وقت خود را در پناهگاه ها می گذرانند. دشمن صهیونیستی به همراه آمریکایی ها در صدد تغییر وضعیت سیاسی دولت و دیگر گروه های لبنانی هستند. دشمن صهیونیستی و آمریکا سعی دارند همه را علیه حزب الله تحریک کنند و وانمود کنند که مشکل لبنان همین حزب است. رویکرد آمریکا بخشی از تاکتیک خدمت به مواضع اسرائیل است و ملت ما نباید فریب مواضع واشنگتن را بخورد.

رهبر انصارالله تاکید کرد: علیرغم فشارهای وارده بر جبهه یمن به دلیل تجاوزات آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس، این جبهه همچنان به حمایت از مقاومت غزه ادامه می دهد و تحت هیچ فشاری تسلیم نشده و عقب نشینی نکرده است. عملیات دریایی و حملات موشکی و پهپادی علیه دشمن اسرائیل ادامه خواهد داشت. ما در مسیر اقدامی هستیم که برای هر سطحی از تشدید تنش که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به آن متوسل شوند، آماده هستیم. جبهه عراق نیز موقعیت خود را بهبود بخشیده و به دنبال دستیابی به اهداف مهمتر است. صرف نظر از حملات، ارعاب رسانه ای و فشار سیاسی واشنگتن و عواملش، جبهه حمایت از عراق به طور پیوسته در حال قوی تر شدن است.

وی خاطرنشان کرد: اقدام نسل کشی دشمن صهیونیستی علیه کودکان و زنان یک دستاورد نظامی نیست. دشمن صهیونیستی در سطح دستاوردهای نظامی شکست خورده است و شکست آن در غزه، لبنان و در همه جبهه ها مشهود است. آمریکایی در جنایت و شکست با اسرائیل شریک است. حمایت جدی از جبهه های ثبات و پایداری به نفع مسلمانان است. ایالات متحده، آلمان، فرانسه و انگلیس زرادخانه های خود را به روی دشمن اسرائیلی باز کرده اند، در حالی که اعراب بی تفاوت هستند. حمایت همه جانبه از غزه و لبنان وظیفه همه ملت ها به ویژه کشورهای عربی است و موضع آنها در جبهه های حمایت باید مثبت و مکمل باشد. علیرغم صلابت و رشادت بیش از یکساله جبهه های پشتیبانی، برخی با استیصال و برخی دیگر با خنجر زدن و رجزخوانی با تحولات مخالفت می کنند.

دبیرکل انصارالله ادامه داد: جنایت صهیونیست ها به شدت هولناک و وحشیانه است و با انواع نسل کشی به مردم غزه حمله می کنند. دشمن صهیونیستی مرتکب جنایت آوارگی اجباری و نسل کشی در شمال نوار غزه می شود. اقدامات وحشیانه، جنایتکارانه و خونین جنایات دشمن صهیونیستی در شمال غزه، هر فردی را که ذره ای از انسانیت برایش باقی مانده است را وادار به واکنش می کند. مایه شرمساری و گناه است که ملت با وجود وحشیگری و جنایات هولناک صهیونیست ها علیه نوار غزه اقدامی نکنند. در این میان، آنچه در فلسطین می گذرد، وجدان انسانی را در میان مردم غیر مسلمان آمریکای لاتین بیدار کرده است. در آمریکای لاتین تصمیماتی علیه دشمن اسرائیل گرفته شد که بسیاری از کشورهای عربی آن را اتخاذ نکرده اند.

وی همچنین گفت: با افزایش جنایات صهیونیست ها همانطور که در شمال نوار غزه اتفاق می افتد، اقدامات و اقدامات کشورهای عربی در حد جنایات نبود. مردم اروپا و ایالات متحده در حمایت از غزه تظاهرات می کنند، اما به نظر می رسد بسیاری از مردم ما مرده اند. موضع منفی کشورهای عربی در قبال غزه و فلسطین بر موضع کشورهای اسلامی غیر عرب تأثیر منفی گذاشته است. هر چه جنایات دشمن اسرائیل بیشتر شود، مسئولیت ملت به ویژه کشورهای عربی بیشتر می شود. کشورهای عربی بیش از سایرین هدف دشمن صهیونیستی قرار دارند، هرچند برخی این حقایق ثابت شده را نادیده می گیرند و چشم بر آنها می بندند.

دبیرکل انصارالله یمن تاکید کرد: طرح صهیونیسم با اشغال مستقیم منطقه جغرافیایی عربی اطراف و اگر نگوییم اشغال، بقیه کشورهای عربی را با کنترل هدف قرار می دهد. نقشه صهیونیستی تهاجمی است و ملت ما را با محو هویت، اشغال وطن، غارت ثروت و مصادره آزادی، استقلال و ناموس هدف قرار می دهد. این طرح در نهایت با شکست مواجه می شود زیرا جنایتکارانه است و خطری برای بشریت است. ما ملتی هدفمند هستیم و رویارویی با دشمن اسرائیل اجتناب ناپذیر و قطعی است. کسانی که بر بی طرفی اصرار می ورزند به عادی سازی روابط، خیانت و وفاداری به اسرائیل و آمریکا روی آورده اند و در نتیجه بازنده هستند. اگر دشمن صهیونیستی مجاهدین فلسطینی و جبهه های حامی آنها را شکست دهد، به دیگران نیز حمله خواهد کرد و بی طرفی، تعهد و خیانت آنها برایشان مهم نیست.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در پایان سخنان خود گفت: تاثیر شهادت یحیی السنوار در سطح فلسطین و بین المللی با تلاش دشمن صهیونیستی برای تحریف صحنه پاک نخواهد شد. از موقعیت های افتخارآمیز او. برخلاف میل دشمن صهیونیستی، شهادت السنوار نشان دهنده پیروزی ابدی مقام بزرگ، قهرمانانه و الهام بخش اوست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.