افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

آمریکا با رژیم صهیونیستی همدست است

  • کد خبر : 250135
آمریکا با رژیم صهیونیستی همدست است

هدف امروز: روز گذشته همزمان با سالروز شهادت شهید «مرتضی مطهری» و روز معلم، جمعی از اساتید و فرهیختگان سراسر کشور با حضور در حسینیه (ره) حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. امام خمینی. . این برنامه یکی از سفرهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در راستای تجلیل از […]

هدف امروز: روز گذشته همزمان با سالروز شهادت شهید «مرتضی مطهری» و روز معلم، جمعی از اساتید و فرهیختگان سراسر کشور با حضور در حسینیه (ره) حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. امام خمینی. . این برنامه یکی از سفرهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در راستای تجلیل از مقام معلم به صورت بی وقفه انجام شده است.

گزیده ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار را در زیر می خوانید: تشکر از معلم، توجه افکار عمومی به اهمیت معلم است. تبیین منابع اساسی کشور و نظام از وظایف معاونت آموزشی است. جوانان باید منطق شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند. الگوهای جامعه معلمان باید به عنوان قهرمان معرفی شوند. امروز غزه اولین مسئله جهان است. صهیونیست ها و حامیان آمریکایی و اروپایی آنها نمی توانند موضوع غزه را از دستور کار افکار عمومی جهان حذف کنند. به دانشگاه های آمریکا و اروپا نگاه کنید! فشار بر رژیم صهیونیستی باید روز به روز بیشتر شود. رفتار آمریکا در قبال غزه نشان دهنده صحت موضع ایران در عدم اعتماد به آمریکا است. فلسطین باید به صاحبان اصلی خود بازگردد. عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هرگز مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد. امروز مسئله غزه اولین مسئله دنیاست، به دانشگاه های آمریکا و اروپا نگاه کنید! این نشان می دهد که ملت ها نسبت به مسئله غزه حساس هستند. فشار بر رژیم صهیونیستی باید روز به روز بیشتر شود.

مسئله غزه موضوع شماره یک جهان امروز است. در سطح بین المللی، صهیونیست ها و حامیان آمریکایی و اروپایی آنها هر کاری انجام دهند، نمی توانند موضوع غزه را از دستور کار افکار عمومی جهانی حذف کنند. خوب، به این دانشگاه های آمریکا نگاه کنید. هر روز – امروز دوباره در خبرها می خوانم که چند دانشگاه دیگر اضافه شده است – در استرالیا، در اروپا، چندین کشور اروپایی، یعنی ملت ها نسبت به مسئله غزه حساس هستند. این اولین مشکل دنیاست. ما نباید اجازه دهیم این موضوع از دید عمومی بین المللی مردم جهان خارج شود، باید از این «مسئله اول» خارج شود، فشار بر رژیم صهیونیستی باید روز به روز بیشتر شود.

*دانشجویان آمریکایی شیشه را خراب نکردند و نشکستند، اما با آنها اینگونه برخورد می شود/ رفتار آمریکا درستی مواضع جمهوری اسلامی را نشان داد.

ببینید آمریکایی ها و نهادهای مرتبط با مخالفت زبانی با اسرائیل چه می کنند! دانشجویان دانشگاه های آمریکای شمالی تخریب نکردند، شعارهای نابودی سر ندادند، کسی را نکشتند، جایی را آتش نزدند، شیشه را نشکستند. اینگونه با آنها رفتار می شود.

این رفتار آمریکایی ها نیز درستی موضع جمهوری اسلامی در بدبینی نسبت به آمریکا را نشان داد. به عبارت دیگر، در واقع از همان «مرگ بر آمریکا» که شما می‌گویید، حمایت کرد. این به همه نشان داد که ایالات متحده دستیار جنایت است. ممکن است هر از چند گاهی یک کلمه مثلاً همدردی بگویند! دروغ است، حقیقت ندارد.

آنچه مردم در عمل مشاهده می کنند نشان دهنده همدستی آمریکا در این جنایت بزرگ، در این گناه نابخشودنی با رژیم صهیونیستی است. اینها شرکای آلمان هستند. چگونه یک انسان می تواند به چنین نظامی، به چنین رژیمی خوش بین باشد؟ چطور ممکنه؟ یا به حرفش اعتماد کن

آموزش و پرورش نهادی در سطح سایر نهادهای کشور نیست، بلکه در تمامی مراکز کشور نیروی انسانی آفرین است.

آموزش و پرورش نهادی در سطح سایر نهادهای کشور نیست. نهادهای دیگر از نیروی انسانی استفاده می کنند، آموزش و پرورش خالق قدرت انسانی است. هویت نیروی انسانی در آموزش و پرورش شکل می گیرد. وقتی معلم به طور فعال در میدان حضور دارد، در واقع در حال ایجاد هویت است.

در کشور ما هم مثل همه جا امنیت ما، پیشرفت ما، سلامتی ما، رفاه ما، علم ما، تحقیقات ما، همه ارزشهای انسانی و اسلامی ما نیاز به نیروی انسانی دارد. این نیروی انسانی توسط آموزش و پرورش ایجاد می شود، به همین دلیل باید در مورد آموزش زیاد صحبت کنیم.

22 اردیبهشت فرصتی است تا صمیمیت خود را به جامعه معلمان کشور ابراز کنیم. شاکر باشیم و ارادت خود را ابراز کنیم و تا جایی که می توانیم معلمان عزیزمان را گرامی بداریم.

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» همه باید قدردان معلمان باشند. شما هستید که فرزندان ما را بزرگ می کنید، به آنها آموزش می دهید و آنها را برای زندگی آماده می کنید. همه ملت در هر رتبه و شغلی باید از معلمان تشکر کنند. همواره بر توانمندسازی معلمان از نظر معیشتی تاکید شده و دولت باید تلاش های لازم را انجام دهد.

فصل دوم بحث توانمندسازی معلمان است. توانمندسازی دو نوع است یکی از نظر معیشتی و مسائل مادی و این همان چیزی است که همواره بر آن تاکید داشته ایم و دولت باید در این زمینه در حد توان خود تلاش های لازم را انجام دهد.

اما توانمندی بعد دیگری هم دارد و آن این است که معلم از نیروی معنوی خود یعنی عشقی که به طور طبیعی در درون انسان است برای تعلیم و تربیت استفاده می کند و از اطلاعات لازم و نیازها و تجربیات لازم استفاده می کند سفارش. کار معلم را تقویت کنید. اگر می خواهیم جامعه معلمان به سطحی برسد باید مراکز تربیت معلم را تقویت کنیم.

اگر نوجوان مواد و موضوعات مورد نیاز کشور و جبهه دوست و دشمن را بداند، تبلیغات میلیاردی دشمنان خنثی می شود.

معاونت آموزشی یکی از مهم ترین بخش های آموزش و پرورش است. اولین وظیفه معاونت آموزشی جلوگیری از ایجاد و گسترش آسیب های اخلاقی و اجتماعی در بین خود جوانان است.

موضوع دیگری که به معاونت آموزشی مربوط می شود تبیین مصالح اساسی کشور و نظام جمهوری اسلامی است. جوانانی که ما در آموزش و پرورش داریم باید مصالح اساسی نظام را بدانند، منافع کشورشان را بشناسند، جبهه های دوست و دشمن کشورشان را بشناسند، مسائل اساسی مورد نیاز کشورشان، سایر تبلیغات دشمنان و همه چیز را بدانند. تلاش های میلیاردی برای تبلیغات و غیره و فریب افکار عمومی کشور که دشمنان انجام می دهند، خنثی خواهد شد.

اگر در این زمینه به نوجوانان ما تذکر داده شود، اگر به آنها تذکر داده شود، اگر به عقل سلیم واکسینه شوند، از نظر فکری، این تبلیغات دشمنان خنثی می شود. سند تحول را چند سال در کشو گذاشتند و در را بستند! این سند را به گونه ای دنبال کنید که در همه سطوح موثر باشد.

یکی از مهمترین موضوعات بحث تحول است. چندین سال پیش این سند انتقال را در کشو گذاشتیم، در را بستیم، حرکتی انجام نشد و ضرر کردیم.

الان خدا را شکر شنیدم سند اصلاح شده، دارد تکمیل می شود، در حال نهایی شدن است. نقشه راه اجرای آن تهیه شده است. باید این سند را به گونه ای اجرا کنیم که در همه مقاطع تحصیلی اثرگذار باشد. اجازه ندهید وقفه ایجاد شود. این سند باید روز به روز بیشتر و بهتر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.