افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

آمریکا بار دیگر از برقراری آتش بس در غزه جلوگیری کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 165675
آمریکا بار دیگر از برقراری آتش بس در غزه جلوگیری کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که آمریکا بار دیگر از آتش بس در غزه جلوگیری کرد. “رانچسکا آلبانیاییگزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در اراضی فلسطینی تاکید کرد: اسرائیل قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته و جنایات زیادی مرتکب شده است، تصمیم اسرائیل […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که آمریکا بار دیگر از آتش بس در غزه جلوگیری کرد. “رانچسکا آلبانیاییگزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در اراضی فلسطینی تاکید کرد: اسرائیل قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته و جنایات زیادی مرتکب شده است، تصمیم اسرائیل بسیار روشن است و این تصمیم این است که یک ملت را به طور کامل از طریق کشتار نابود کند و شرایطی را ایجاد کند که ادامه زندگی را غیرممکن کند. .

با توجه آلبانیایینسل کشی و کشتار جمعی فلسطینیان در غزه همچنان ادامه دارد و افزایش یافته و مانند گذشته بار دیگر آمریکا از توقف جنگ و آتش بس در غزه جلوگیری کرد.

همچنین دفتر اطلاع رسانی تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که اشغالگران صهیونیستی که نتوانسته اند در غزه به پیروزی و موفقیت دست یابند و جامعه اسرائیل ارائه در جنایتی وحشیانه، بیش از 137 غیرنظامی فلسطینی در زمین اعدام شدند که بار دیگر وحشیگری این رژیم و ناتوانی آن در حفظ مقاومت و فداکاری های مردم فلسطین را به نمایش گذاشت.

افرادی که از جنایات صهیونیست ها جان سالم به در برده اند می گویند اشغالگران بسیاری از عزیزانشان را جلوی چشمانشان به شهادت رساندند، با سگ به آنها حمله کردند و حتی به زنان باردار که پرچم های سفید در دست داشتند حمله کردند.

اشغالگران در بیمارستان کمال عدوان نیز جنایات وحشیانه ای مرتکب شدند و ده ها مجروح را با بولدوزر زیر زیر گرفته و زنده به گور کردند.

اشغالگران فلسطینی ها را نیز از خانه هایشان بیرون کردند و مجبور کردند به مکان هایی که ادعا می کنند امن هستند بروند، اما در آن مکان ها و مراکز اسکان آوارگان به طرز وحشیانه ای بمباران و کشته می شوند.

ساعاتی قبل، شبکه الجزیره به منبعی از فرماندهی گردان اشاره کرد. قسام اعلام کرد که مجاهدین قسام امشب در کمین در شرق محله. سیب آنها در نوار غزه یک خودروی ترابری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم کردند و ده نظامی صهیونیست را از فاصله نزدیک به هلاکت رساندند.

در ادامه رئیس سابق نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی تاکید کرد که پس از حمله 7 اکتبر، نیروهای ذخیره ارتش بدون سازماندهی به جنگ فراخوانده شدند.

وی تاکید کرد که نگرانی زیادی در مورد تضعیف قدرت نیروهای ذخیره برای ادامه جنگ در غزه وجود دارد.

این مقام سابق اسرائیلی اظهار داشت: آنچه اکنون شاهد آن هستیم، فشار قوی و بی سابقه ای را بر نیروهای ذخیره وارد خواهد کرد.

منابع فلسطینی روز گذشته اعلام کردند که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به منازل روستایی النصیرت در مرکز غزه 20 نفر شهید شدند ده ها یک نفر دیگر ناپدید شد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز خان یونس را در جنوب غزه بمباران کردند.

به اردوگاه آلبریج غزه مرکزی نیز به شدت بمباران شد. این در حالی است که درگیری شدید بین رزمندگان مقاومت فلسطین و اشغالگران در این منطقه جریان دارد.

همزمان توپخانه رژیم صهیونیستی نیز در میدان است. آلبریج در مرکز غزه و همچنین در شرق و جنوب خانیونی ها غزه را در جنوب بمباران کرد.

خبرنگار المیادین در غزه نیز گزارش داد: با توجه به گلوله باران شدید مناطق المغازی و النصیرت 30 نفر در مرکز غزه به شهادت رسیدند. یک انفجار مهیب مرکز غزه را لرزاند.

در ادامه، وزارت بهداشت غزه در آمار جدید خود از شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد: در ساعت گذشته تعداد دیگری شهید و تعدادی مجروح شدند که از جمله آنها این رقم را افزایش می دهد. 16 مهرماه تعداد شهدا به 21507 نفر و مجروحان 55915 نفر رسیده است.

در ادامه وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: در حملات وحشیانه اشغالگران طی ساعات گذشته 187 نفر دیگر به شهادت رسیدند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت غزه، 312 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته مجروح شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.