افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

آمریکا امسال یک رئیس جمهور زن خواهد داشت

  • کد خبر : 199324
آمریکا امسال یک رئیس جمهور زن خواهد داشت

به گزارش بازار، نیکی هیلی که در دولت سابق دونالد ترامپ به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل کار می کرد، در مصاحبه ای پیش بینی کرد که در سال 2024 یک زن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا خواهد شد، یا خودش یا کامالا. هریس معاون فعلی رئیس جمهور ایالات متحده خواهد بود. ترامپ سومین […]

به گزارش بازار، نیکی هیلی که در دولت سابق دونالد ترامپ به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل کار می کرد، در مصاحبه ای پیش بینی کرد که در سال 2024 یک زن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا خواهد شد، یا خودش یا کامالا. هریس معاون فعلی رئیس جمهور ایالات متحده خواهد بود.

ترامپ سومین پیروزی خود را در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان روز پنجشنبه در نوادا برای تعیین نامزد نهایی حزب تجربه کرد.

نیکی هیلی گفت که پس از این اتفاق که بدون حضور او در رقابت های درون حزبی در ایالت نوادا رخ داد، حتی پس از باخت او در نوادا و با وجود نتایج نظرسنجی، او حتی در ایالت کارولینای جنوبی خود به ترامپ بازنده خواهد شد. ، او از رقابت اولیه کنار رفت. او نمی کشد مرحله بعدی انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در 24 فوریه در ایالت کارولینای جنوبی برگزار می شود.

بومیان آمریکایی نیکی هیلی، 52 ساله، به فاکس نیوز گفت: “این در مورد این واقعیت است که ما یک رئیس جمهور زن در ایالات متحده خواهیم داشت، خواه من باشم یا کامالا هریس.”

نیکی هیلی همچنین گفت که در هر دو باری که برای ریاست جمهوری نامزد شده بود به دونالد ترامپ رای داده و به عنوان سفیر ایالات متحده در سازمان ملل متحد در دولت او “مفتخر” بوده است.

او ادامه داد: “اما هرج و مرج او را دنبال می کند.” ما نمی توانیم کشوری سردرگم و جهانی در آتش باشیم و چهار سال دیگر هرج و مرج را تجربه کنیم. ما آن را تحمل نخواهیم کرد.»

نیکی هیلی ادامه داد: ترامپ نمی تواند در انتخابات عمومی پیروز شود، این یک واقعیت است. ما در سال های 2018، 2020 و 2022 شکست خوردیم. او درگیر پرونده های دادگاهی یک ساله است. به از دست دادن ادامه خواهد داد.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.