افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

آمریکاستیزی در آمریکا پس از «هفتم مهر» ظهور کرد/خطر «واقعی» است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 301629
آمریکاستیزی در آمریکا پس از «هفتم مهر» ظهور کرد/خطر «واقعی» است – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، نسل کشی وحشیانه و گسترده ارتش اشغالگر علیه مردم قدرتمند غزه منجر به شهادت و مجروح شدن هزاران فلسطینی بیگناه شده است و این جنایات بی سابقه نه تنها موجی از نفرت و انزجار را در افکار عمومی به راه انداخته است. آمریکا به ویژه طبقه متوسط، دانشگاهیان و نخبگان تغییر […]

به گزارش خبرگزاری مهر، نسل کشی وحشیانه و گسترده ارتش اشغالگر علیه مردم قدرتمند غزه منجر به شهادت و مجروح شدن هزاران فلسطینی بیگناه شده است و این جنایات بی سابقه نه تنها موجی از نفرت و انزجار را در افکار عمومی به راه انداخته است. آمریکا به ویژه طبقه متوسط، دانشگاهیان و نخبگان تغییر کرده است، اما اکنون این موج خشم متوجه طبقه حاکمه آمریکا و مجری سیاست های این رژیم خونخوار و قاتل شده است نکته ای که «فاکس نیوز»، رسانه محافظه کار و شمشیر تیز جمهوری خواهان زنگ خطر را به صدا درآورده است. این بار خیزش فزاینده معترضان آمریکایی علیه «کودک» نیست. کاشاندر فلسطین اشغالی، بلکه علیه حامیانش. یعنی هیأت حاکمه آمریکا به صدا درآمده است.

بر اساس این گزارش، شبکه آمریکایی فاکس نیوز روز یکشنبه در گزارشی اعتراف کرد که حملات اسرائیل به نوار غزه تنها دست رسانه های آمریکایی در تهیه گزارش نیست. جعلی و حقایق جنگ غزه را در برابر افکار عمومی آمریکا دروغ گفت، اما اکنون موج خشم اعتراضات ضد صهیونیستی در میان آمریکایی ها متوجه طبقه حاکمه آمریکا شده است که سیاست های بی پروا خود را در پیش گرفته است. همیشه آویو ادامه بده

نشریه آمریکایی فاکس نیوز در گزارشی به نقل از بنیامین می پردازد سالناین سناتور آمریکایی نوشت: ما نسبت به روند بدی که اعتراضات در پیش گرفته هشدار می دهیم، زیرا اعتراضاتی که در نقطه اوج خود با رنگ ضد اسرائیلی آغاز شد، اکنون پژواک اعتراضات به درون و رنگ و بو شده است. اعتراضات ضد آمریکایی

همچنین این گزارش بر اساس اظهارات اخیر «ناتالی سانجییکی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا اذعان کرد: آنچه از این حملات وحشتناک تر و آسیب زاتر است، پیامدهای این بازخورد علیه تصویر جهانی ایالات متحده و تغییر نگرش جامعه بین المللی نسبت به واشنگتن پس از اکتبر است. 7 عملیات. (عملیات طوفان الاقصی) و جنایت بعدی «صهیونیست ها در غزه هستند».

در این گزارش آمده است: «حملات اسرائیل پس از عملیات 7 اکتبر نه تنها احساسات ضد صهیونیستی را در بین شهروندان آمریکایی تشدید کرد و دامنه بحران در داخل کشور را نیز تشدید کرد، بلکه این موج خشم و انزجار به موجی از ضد صهیونیستی تبدیل شده است. اعتراضات آمریکایی گرایی در بسیاری از موارد چنین است.”

به قول بنیامین سالناین موج اعتراضات و ضد اسرائیلی اکنون در اقصی نقاط آمریکا ریشه دوانده و آثار خود را در سیاست های جدید گسترش داده است.»

فاکس نیوز در پایان گزارش تکان دادن این اهداکننده با هشدار نسبت به عواقب حمایت کورکورانه کاخ سفید از جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان غزه در داخل آمریکا گفت: موضوع نگران کننده ای که اکنون باید در داخل کشور و در کنار آتش زدن پرچم های اسرائیل توسط مردم جدی گرفته شود، این پدیده است. آتش زدن پرچم های اسرائیل». ایالات متحده به شدت تحت نظر است، بنابراین روند در داخل کشور بسیار نگران کننده و واقعی است.

نتیجه

دولت و کنگره آمریکا علیرغم انزجار شهروندانش از رژیم کودک کش اسرائیل در مقاطع مختلف به ویژه در روزهای اخیر. با اينكه آنها با ادعای لفظی خود مبنی بر حمایت از غیرنظامیان غزه، به بهانه های واهی از جمله ایجاد اسکله امدادی شناور در دریا و … به طور گسترده از جنگ و تجاوز اسرائیل به غزه حمایت کردند.

روز پنجشنبه 30 آوریل، دولت آمریکا قطعنامه ای را تصویب کرد که در آن خواستار عضویت کامل دولت فلسطین در سازمان ملل شد. وتو ایالات متحده این قطعنامه را وتو کرد در حالی که فرانسه، چین و روسیه، سه عضو دائم شورای امنیت، و همچنین دو متحد ایالات متحده، ژاپن و کره جنوبی، به پیش نویس این قطعنامه رای مثبت دادند.

علاوه بر این، سنای ایالات متحده اخیرا بسته حمایت مالی بزرگی از اسرائیل را تصویب کرد که شامل 17 میلیارد دلار می شود که از این میزان 4 میلیارد دلار برای تکمیل سیستم های دفاع موشکی اسرائیل استفاده می شود.

پس از این اقدامات بود که شعله خشم دانشجویان آمریکایی علیه حامیان اسرائیل حتی در دانشگاه های این کشور شعله ور شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.