افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
8

آمازون موزیک ویدیوهای رایگان، ویدیوهای ویروسی و محتوای تبلیغاتی بیشتری را به Fire TV اضافه می کند

  • کد خبر : 8811
آمازون موزیک ویدیوهای رایگان، ویدیوهای ویروسی و محتوای تبلیغاتی بیشتری را به Fire TV اضافه می کند

آمازون دارد اعلام کرد که کاربران Fire TV در ایالات متحده اکنون می توانند ده ها هزار موزیک ویدیو از لیبل های اصلی و مستقل را به صورت رایگان تماشا کنند. برای تماشای موزیک ویدیوها نیازی به دانلود، هزینه یا اشتراک نیست. موزیک ویدیوهای تبلیغاتی از هنرمندان حاضر در Billboard Hot 100، از جمله تیلور […]


آمازون دارد اعلام کرد که کاربران Fire TV در ایالات متحده اکنون می توانند ده ها هزار موزیک ویدیو از لیبل های اصلی و مستقل را به صورت رایگان تماشا کنند. برای تماشای موزیک ویدیوها نیازی به دانلود، هزینه یا اشتراک نیست. موزیک ویدیوهای تبلیغاتی از هنرمندان حاضر در Billboard Hot 100، از جمله تیلور سویفت، دریک، هری استایلز و لیزو، و همچنین کاتالوگی از آثار کلاسیک از ژانرهای مختلف در دسترس خواهند بود. این شرکت می گوید محتوای جدید روزانه اضافه خواهد شد.

مشتریان Fire TV می‌توانند توصیه‌های شخصی‌شده را بر اساس علاقه‌مندی‌ها و سابقه تماشای خود پیدا کنند، میکس‌های خود را ایجاد کنند یا از فهرست‌های پخش از پیش ساخته‌شده، مانند برترین بازدیدهای تعطیلات، بهترین‌های 2022 Recap و Country Today انتخاب کنند. کاربران دارای پرش های نامحدود موزیک ویدیو هستند و همچنین می توانند یک جریان مداوم از موزیک ویدیوهای مشابه را پخش کنند.

می‌توانید با فشار دادن کنترل صوتی روی کنترل Fire TV و گفتن «Alexa, find Music Videos» به موزیک ویدیوها دسترسی پیدا کنید. یا می‌توانید «Music Videos» را در Appstore جستجو کنید و سپس روی «Music Videos on Fire TV» کلیک کنید. از آنجا، برای دانلود باید روی «دریافت» برنامه کلیک کنید. وقتی بارگیری کامل شد، می‌توانید «باز» را برای دسترسی به موزیک ویدیوهای رایگان انتخاب کنید.

علاوه بر موزیک ویدیوها، مشتریان Fire TV اکنون به محتوای تبلیغاتی اضافی مانند اخبار تجاری و مالی از بلومبرگ، خیابان، CNBC و دیگران دسترسی خواهند داشت. کاربران همچنین به اخبار سرگرمی از برندهایی مانند E دسترسی خواهند داشت! اخبار و مخلوط. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند پیش‌نمایش‌ها و تریلرهای بازی، اخبار بازی، مصاحبه‌های توسعه‌دهنده، نحوه انجام کار، ورزش‌های الکترونیکی و موارد دیگر را از ارائه‌دهندگانی از جمله IGN، ESTV و Crown Channel تماشا کنند. در آخر، کاربران می توانند ویدیوهای ویروسی را از ویدیوهای همیشه خنده دار، FailArmy، People Are Awesome و The Pet Collective تماشا کنند.

می‌توانید با رفتن به نماد «Home» در نوار ناوبری Fire TV یا با فشار دادن دکمه «Home» در کنترل از راه دور Alexa Voice به محتوای رایگان اضافی جدید دسترسی پیدا کنید. سپس، باید به «اخبار تجاری و مالی»، «اخبار سرگرمی» یا «اخبار بازی و ورزش» بروید.

این اعلامیه چند ماه پس از آن منتشر شد که آمازون تریلرهای رایگان فیلم، محتوای سبک زندگی، نکات برجسته ورزشی و موارد دیگر را به Fire TV اضافه کرد. با توجه به اینکه با افزایش قیمت اشتراک استریم، بینندگان بیشتری به سمت محتوای رایگان و پشتیبانی شده از تبلیغات گرایش دارند، منطقی است که آمازون محتوای رایگان بیشتری را به Fire TV اضافه کند.

آمازون تریلرهای رایگان فیلم، محتوای سبک زندگی، نکات برجسته ورزشی و موارد دیگر را به Fire TV اضافه می کند

آمازون موزیک ویدیوهای رایگان، ویدیوهای ویروسی و محتوای تبلیغاتی بیشتری را توسط عایشه مالیک به Fire TV اضافه می کند که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=8811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.