افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

آمار فوق العاده خط حمله نصر / 2.5 برابر پرسپولیس در آسیا – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 137023
آمار فوق العاده خط حمله نصر / 2.5 برابر پرسپولیس در آسیا – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نصر عربستان فردا دوشنبه ۱۵ آذر در پنجمین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ به مصاف تیم پرسپولیس می رود که لوئیس کاسترو سرمربی النصر این تیم تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد. برای این مسابقه و نگران آن نیست. النصر که تقریبا صعود خود […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نصر عربستان فردا دوشنبه ۱۵ آذر در پنجمین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ به مصاف تیم پرسپولیس می رود که لوئیس کاسترو سرمربی النصر این تیم تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد. برای این مسابقه و نگران آن نیست. النصر که تقریبا صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را به عنوان سرگروه E قطعی کرده است، با خونسردی به مصاف شاگردان یحیی گل محمدی می رود.

النصر در صورت کسب تنها یک امتیاز در دو بازی باقیمانده خود در آسیا می تواند به عنوان قهرمان راهی مرحله حذفی شود. این تیم 4 روز بعد از بازی با پرسپولیس باید در لیگ حرفه ای عربستان به مصاف الهلال برود که بازی بسیار مهمی برای آنها محسوب می شود.

الهلال و النصر به ترتیب با 38 و 34 امتیاز در رده های اول و دوم جدول رده بندی لیگ حرفه ای عربستان قرار دارند و این دیدار برای هر دو تیم می تواند سرنوشت ساز باشد. النصر در 5 بازی اخیر خود در لیگ عربستان پیروز شده است و کاسترو نمی خواهد به راحتی رکورد 100 درصد برد خود را در آخرین بازی ها از بین ببرد.

«اندرسون تالیسکا»، «کریستیانو رونالدو» و «سادیو مانه» سه مهاجم اصلی این تیم در 4 بازی آسیایی 10 گل به ثمر رسانده اند و از سوی دیگر پرسپولیس در 4 بازی خود تنها 4 گل به ثمر رسانده است. خاطرنشان می شود که سه بازیکن خارجی نصر به تنهایی 2.5 برابر بیشتر از کل تیم پرسپولیس در آسیا گل زده اند.

به گزارش سایت های آمار، نصر در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا تا دیدار با پرسپولیس 7.8 امتیاز کسب کرد و کریستیانو رونالدو با میانگین 8.11 امتیاز بهترین آمار را در بین هم تیمی های خود دارد.

اگر کاسترو از ترکیب اصلی تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس استفاده کند، خط دفاعی و دروازه پاله پوشان کار آسانی مقابل بازیکنان آماده نصر نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.