افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

آمار دقیق راهنمای برنامه ریزی کلان کشور است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408455
آمار دقیق راهنمای برنامه ریزی کلان کشور است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار رئیس سازمان آمار ایران و همکارانش با تاکید بر اهمیت آمار اظهار داشت: امروز موضوع آمار مطرح شده است. بخشی از بخشی جدایی ناپذیر از مدیریت یک کشور است. نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مقوله آمار بسیار مهم […]

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار رئیس سازمان آمار ایران و همکارانش با تاکید بر اهمیت آمار اظهار داشت: امروز موضوع آمار مطرح شده است. بخشی از بخشی جدایی ناپذیر از مدیریت یک کشور است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مقوله آمار بسیار مهم است و مبنا و اصل محسوب می شود، هم برای برنامه ریزی و هم در حوزه مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی.

امام جمعه قم تشخیص داد: هر کشوری که از نظر آماری به روزتر باشد، از نظر برنامه ریزی موفق تر خواهد بود و آینده و حال را بهتر می بیند، بنابراین آمار دقیق می تواند راهنمای یک کشور باشد. محاسبات و برنامه ریزی کلان

رئیس جامعه اساتید حوزه علمیه قم امروز یکی از مهمترین مسائل را اعتمادسازی عنوان کرد و گفت: بین سازمان آمار و اقشار مختلف کشور که نیاز به ملاقات دارند. بیاورید آمار یکی از آنهاست، باید اعتماد ایجاد کرد وگرنه مشکل ساز خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: آمارهای زیادی وجود دارد که بدون نتیجه و پیگیری متوقف شده و از نتایج آن به درستی استفاده نشده است، بنابراین آمارهای انجام شده در کشور باید نتیجه داشته باشد و در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای جمع آوری آمار باید تبیین درستی از این موضوع برای مردم داشت و مزایای آن را بیان کرد تا همکاری بین سازمان آمار و مردم رخ دهد.

و افزود: تا زمانی که بین مردم و مسئولان اعتماد وجود داشته باشد مفید خواهد بود و بخشی از اینها به عملکرد مسئولان بستگی دارد که چگونه عمل کرده اند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: کار آنها بنیادی است و آمار صحیح منجر به برنامه ریزی صحیح و برنامه ریزی صحیح موجب توسعه و پیشرفت کشور می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.