افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

آمار خوب الاتحاد و عبدالرزاق حمدالله مقابل تیم های ایرانی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 143712
آمار خوب الاتحاد و عبدالرزاق حمدالله مقابل تیم های ایرانی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اتحاد عربستان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شب دوشنبه ۲۲ آذر در ورزشگاه ملک عبدالله جده میزبان تیم سپاهان است. اتحادی تنها در صورت کسب تساوی می تواند به عنوان رهبر گروه C به مرحله حذفی صعود کند. رسانه سعودی 24 در گزارشی به تحلیل دیدارهای […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اتحاد عربستان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شب دوشنبه ۲۲ آذر در ورزشگاه ملک عبدالله جده میزبان تیم سپاهان است. اتحادی تنها در صورت کسب تساوی می تواند به عنوان رهبر گروه C به مرحله حذفی صعود کند.

رسانه سعودی 24 در گزارشی به تحلیل دیدارهای تیم الاتحاد مقابل نمایندگان ایران پرداخت. بر اساس این گزارش رسانه ها، الاتحاد تاکنون 26 بار به مصاف تیم های ایرانی رفته که 12 برد، 9 شکست و 5 بازی با تساوی به پایان رسیده است.

در ادامه نماینده عربستان در 26 بازی خود مقابل تیم های ایرانی موفق شد 41 گل به ثمر برساند و 27 گل از آنها دریافت کند. علاوه بر اینکه الاتحاد آمار بسیار خوبی مقابل ایرانی ها دارد، عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی این تیم نیز موفقیت های زیادی مقابل تیم های ایرانی داشته است.

این مهاجم 32 ساله 9 بار با پیراهن تیم های مختلف مقابل نمایندگان ایران به میدان رفته و حاصل کارش 8 گل و 3 پاس گل بوده که آمار فوق العاده ای برای این مهاجم مقابل ایرانی هاست. حمدالله سابقه رویارویی با سپاهان را در کارنامه خود دارد و توانست در لیگ قهرمانان آسیا 2020 در دو دیدار خانگی و خارج از خانه 3 گل به ثمر برساند و یک پاس گل برای هم تیمی خود به ثمر برساند و به همین دلیل ستاره دیدار تیم های السلطنه بود. نصر و سپاهان سال باشد.

حمدالله در غیاب کریم بنزما احتمالا در ترکیب اصلی اتحاد برای دیدار دوشنبه شب حضور خواهد داشت و خط دفاعی و دروازه بان سپاهان مطمئنا در حضور این بازیکن کار آسانی پیش رو نخواهد داشت. این دیدار ساعت 21:30 برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.