افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

آمار جمعیت راهپیمایی 22 بهمن به روایت معاون وزیر کشور

  • کد خبر : 201073
آمار جمعیت راهپیمایی 22 بهمن به روایت معاون وزیر کشور

معاون امنیتی وزیر کشور با اشاره به مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: طبق آمار نسبت به سال قبل به طور میانگین بیش از 20 درصد افزایش جمعیت داشتیم. حتی در برخی استان ها افزایش بیش از 50 درصدی جمعیت گزارش شده است. آفتاب نیوز: سیدمجد میراحمدی معاون امنیتی و حقوقی وزیر کشور در […]

معاون امنیتی وزیر کشور با اشاره به مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: طبق آمار نسبت به سال قبل به طور میانگین بیش از 20 درصد افزایش جمعیت داشتیم. حتی در برخی استان ها افزایش بیش از 50 درصدی جمعیت گزارش شده است.

آفتاب نیوز:

سیدمجد میراحمدی معاون امنیتی و حقوقی وزیر کشور در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن امسال در شرایط خاصی برگزار شد که از یک سو به دلیل اتفاقاتی که در کرمان برخی رسانه ها تلاش کردند کشور را ناامن جلوه دهند و مردم را از شرکت در راهپیمایی 22 بهمن منصرف کنند و در دل آنها ترس ایجاد کنند و در راهپیمایی این کار را کردند.

وی تاکید کرد: میزان مشارکت مردمی در تظاهرات شاخص مهمی برای ارزیابی حضور مردم در شعب اخذ رای است در حالی که این تظاهرات خود ارزش فوق العاده مهمی در حوزه امنیت ملی، منافع ملی و تهدیدات کشور دارد. دشمنان تلاش زیادی برای ممانعت از حضور مردم دارند، همانطور که در این راهپیمایی انجام دادند.

میراحمدی تاکید کرد: اما به همت و تلاش نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و تمامی نهادها و شوراهای تامین استان ها و شهرستان ها، این راهپیمایی با شکوه فراوان در همه جای کشور برگزار شد. و میهن اسلامی و به فضل الهی هیچ حادثه امنیتی رخ نداده است. نداشتیم

وی همچنین درباره تعداد شرکت کنندگان در راهپیمایی گفت: طبق آمار جمع آوری شده نسبت به سال قبل به طور متوسط ​​بیش از 20 درصد افزایش جمعیت داشته ایم حتی در برخی استان ها بیش از بیش از 50 درصد گزارش شده در تعداد افراد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.