افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

آمار تکان دهنده: اکثر میم کوین های تایید شده توسط اندرو تیت به صفر رسیده اند!

  • کد خبر : 403912
آمار تکان دهنده: اکثر میم کوین های تایید شده توسط اندرو تیت به صفر رسیده اند!

سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال در سال های اخیر نشان داده اند که به شدت تحت تاثیر اینفلوئنسرها و افراد مشهور هستند. این واقعیت باعث شده که این افراد گاهی از نفوذ خود برای تشویق کاربران به سرمایه گذاری در برخی ارزها استفاده کنند. اما این تبلیغات همیشه سودآور نیستند و گاهی پول سرمایه […]

سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال در سال های اخیر نشان داده اند که به شدت تحت تاثیر اینفلوئنسرها و افراد مشهور هستند. این واقعیت باعث شده که این افراد گاهی از نفوذ خود برای تشویق کاربران به سرمایه گذاری در برخی ارزها استفاده کنند. اما این تبلیغات همیشه سودآور نیستند و گاهی پول سرمایه گذاران را از بین می برند. به عنوان مثال، بیشتر memecoin هایی که توسط اندرو تیتیکی از اینفلوئنسرهای معروف شبکه های اجتماعی تاکنون تایید شده است ۹۹٪ ارزش خود را از دست داده اند.

به گفته Blockchain Homeland، در ماه ژوئن، تیت از بیش از 10 میم کوین در شبکه Solana پشتیبانی کرد و اعلام کرد که روی این توکن ها سرمایه گذاری خواهد کرد. پس از حمایت او، سرمایه‌گذاران زیادی به سمت این ممکوین‌ها هجوم آوردند، اما به نظر می‌رسد اکثر آنها اکنون آسیب دیده‌اند.

با توجه به پستی که اکانت توییتر Babylon Maps (نقشه های حبابی) که دیروز منتشر شد، اکثر این توکن ها مدت کوتاهی پس از تبلیغ توسط اندرو تیت، حدود 99 درصد از قیمت خود را از دست دادند.

در این توییت آمده است:

اندرو تیت ابتدا توکن GER را خرید و صاحب خوشه ای از 30 درصد عرضه شد، اما قیمت در عرض دو ماه 99 درصد کاهش یافت.

GER Token Clusters - منبع: Bubblemaps
GER Token Clusters – منبع: Bubblemaps

در بازار ارزهای دیجیتال، میم کوین ها به دلیل نوسانات گسترده قیمت شناخته می شوند. با این حال، با وجود این نوسانات خطرناک، برخی از معامله گران خوش شانس سود قابل توجهی از معامله این ارزهای دیجیتال به دست آورده اند. به عنوان مثال، یک معامله گر اخیراً در مدت سه روز در توکن GNON سرمایه گذاری کرده است بیش از 9 میلیون تومان سود برده است

نمودار چارچوب زمانی 1 روزه GER/SOL - منبع: Bubblemapsنمودار چارچوب زمانی 1 روزه GER/SOL - منبع: Bubblemaps
نمودار چارچوب زمانی 1 روزه GER/SOL – منبع: Bubblemaps

تیت تنها تأثیرگذار نیست که این روزها ارزهای دیجیتال مختلف را تبلیغ می کند. برخی افراد مشهور دیگر از جمله Fifty Cent، Caitlyn Jenner و Iggy Azalea نیز این روزها در حال تبلیغ ممکوین های مبتنی بر شبکه Solana هستند. اما نکته جالب این است که اکثر این توکن ها از زمانی که توسط این افراد مشهور تبلیغ شده اند، روند نزولی گسترده ای را تجربه کرده اند.

اعتراف اندرو تیت به دستکاری بازار

ROST این یکی از میم های سکه ای بود که تیت بارها در شبکه های اجتماعی از آن حمایت کرد. با این حال، گزارش اخیر کافیسیللا (کافیزیلا) نشان می دهد که قیمت این میم سکه نیز مدت کوتاهی پس از تبلیغ آن توسط اندرو تیت به شدت کاهش یافت.

کافیزیلا در ویدئویی در این رابطه می گوید:

ROOST اکنون بیش از 90٪ تخفیف دارد. کیف پول خزانه داری این پروژه هک شد و سرمایه گذاران به معنای واقعی کلمه کلاهبرداری کردند.

نمودار رمز ROOST - منبع: یوتیوبنمودار رمز ROOST - منبع: یوتیوب
نمودار رمز ROOST – منبع: یوتیوب

چند ساعت پس از انتشار گزارش تصویری، تیت توییتی عجیب منتشر کرد که از دستکاری خود در بازار خبر داد:

داشتن قدرت پمپاژ تصادفی ارزهای دیجیتال بسیار سرگرم کننده است.

علاوه بر ROOST، قیمت اکثر ارزهای دیجیتال تایید شده توسط Tate از جمله FTRISTAN، TOPG، RNT و DADDY بیش از 90 درصد کاهش یافته است

سکه های میم مشهور و تأثیر منفی آنها بر بازار ارزهای دیجیتال

همانطور که گفتیم، اندرو تیت تنها تأثیرگذار نیست که به تبلیغ ارزهای دیجیتال مختلف روی آورده است. در واقع، در بازار گاوی فعلی، شاهد هجوم عظیمی از اینفلوئنسرها و افراد مشهور به صنعت کریپتو هستیم. برخی از این افراد مشهور حتی میم کوین های خود را نیز راه اندازی کرده اند. البته اکثر این میم کوین ها پس از عرضه افت قیمت وحشتناکی را تجربه کرده اند. به گفته کارشناسان، این رویداد می تواند باعث بی اعتمادی در صنعت ارزهای دیجیتال شود.

بر اساس داده های مختلف، بیش از 30 میم سکه توسط افراد مشهور حداقل در ماه ژوئن راه اندازی و راه اندازی شده است ۷۳٪ خود را گم کرده اند. علاوه بر این، بسیاری از این توکن ها توسط تیم توسعه به تراکنش های جعلی متهم شده اند تا به صورت کاذب حجم معاملات را افزایش دهند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-20 22:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.