افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

آمار اقتصادی رئیسی در پیام نوروزی

  • کد خبر : 237013
آمار اقتصادی رئیسی در پیام نوروزی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در سخنانی به مناسبت آغاز سال جدید، اظهار داشت: نوروز در ایران با آداب و رسوم اسلامی مانند نماز، بهار امسال مربوط به بهار قرآن و روزه است. بنابراین ابراز محبت ملت ایران در دعا شکل ویژه تری دارد: تغییر و تحول در سال آینده را از خداوند […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در سخنانی به مناسبت آغاز سال جدید، اظهار داشت: نوروز در ایران با آداب و رسوم اسلامی مانند نماز، بهار امسال مربوط به بهار قرآن و روزه است. بنابراین ابراز محبت ملت ایران در دعا شکل ویژه تری دارد: تغییر و تحول در سال آینده را از خداوند خواستاریم.

به گزارش ایرنا، رئیسی افزود: سال 1402 سالی پر فراز و نشیب همراه با اتفاقات مهم بود و اتفاقات شیرین و تلخی داشت اما نتیجه اتفاقات سال رشد ایران در همه بخش ها و تلاش دولت بود. برای اینکه متوجه شوند تمرکز کرده اند.

رئیسی گفت: کشور در سه سال متوالی نرخ رشد بالای 4 درصد را تجربه کرده در حالی که متوسط ​​رشد اقتصادی در دهه 90 کمتر از یک درصد بوده است. برخی مدعی بودند تورم 3 رقمی در راه است اما آمار نشان می دهد. تورم نقطه به نقطه از حدود 55 درصد به 35 درصد رسیده و تورم کل حدود 40 درصد خواهد بود.

وی با بیان اینکه در بحث مسکن هم «تأخیر در ساخت» و هم «بلاتکلیفی» وجود دارد، تصریح کرد: پس از چند دولت هنوز 240 هزار واحد مسکن مهر تحویل داده نشده است که برای دولت تکلیفی ایجاد کرد. امروز بیش از 2 میلیون و 400 هزار مسکن در کشور در حال ساخت است که نیمی از مسکن مهر به مردم تحویل داده شده و نیمی دیگر در دست ساخت است.

رئیسی با بیان اینکه دولت ما افتخار می کند که به عنوان «دولت مردمی» شناخته می شود و در کنار مردم است، تصریح کرد: در دولت سیزدهم 45 سفر استانی انجام شد. اولویت این سفرها تامین خواسته های مردم و اتمام پروژه های مهم و ناتمام است.

ایشان خطاب به جوانان فرمود: فرزندان عزیزم; بدان که با اتکا به توان و انگیزه و تفکر و لطف خداوند، «ایران فردا» بسیار آبادتر، پیشروتر و پیشروتر از «ایران امروز» خواهد بود. ما از شما قدردانی می کنیم و تمام تلاش خود را برای هموار کردن مسیر پیشرفت شما انجام خواهیم داد.

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=237013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.