افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
1

آمادگی 100% برای انتقال پایدار گاز در زمستان.

  • کد خبر : 138300
آمادگی 100% برای انتقال پایدار گاز در زمستان.

به گزارش بازار، غلام عباس حسینی امروز (دوشنبه 15 آذرماه) در دومین میزگرد تخصصی اصحاب رسانه و مدیران شرکت ملی گاز ایران که در پژوهشکده مطالعات بین المللی انرژی برگزار شد، با اشاره به تکمیل موفقیت آمیز رشته تعمیرات خطوط لوله و تاسیسات تقویت گاز و از آمادگی کامل شرکت انتقال گاز ایران برای ورود […]

به گزارش بازار، غلام عباس حسینی امروز (دوشنبه 15 آذرماه) در دومین میزگرد تخصصی اصحاب رسانه و مدیران شرکت ملی گاز ایران که در پژوهشکده مطالعات بین المللی انرژی برگزار شد، با اشاره به تکمیل موفقیت آمیز رشته تعمیرات خطوط لوله و تاسیسات تقویت گاز و از آمادگی کامل شرکت انتقال گاز ایران برای ورود به فصل سرد سال خبر داد.

وی گفت: با توجه به نتایج پایش هوشمند و عمر خطوط لوله و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تعمیرات اساسی خطوط لوله و تاسیسات انجام شده است تا در فصل سرد سال مشکلی نداشته باشیم. .

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ادامه داد: این شرکت بیش از 39 هزار کیلومتر خط انتقال و 90 ایستگاه تقویت فشار دارد و آمادگی خوبی برای ادامه انتقال گاز دارد.

حسینی با بیان اینکه رکورد ظرفیت حمل و نقل گاز در سال گذشته 273.8 میلیارد مترمکعب بوده است، تصریح کرد: سال گذشته به دلیل شرایط خاص آب و هوایی، همکاران شرکت ملی گاز و تمامی ادارات برای انتقال گاز تلاش کردند و سپس توزیع آن باید بدون نیاز به آب انجام شود. با تاخیر و در کمترین زمان ممکن

وی با اشاره به بهره برداری از 3 ایستگاه تقویت فشار گاز و برنامه نصب 5 ایستگاه تقویت فشار گاز دیگر، گفت: همچنین بهره برداری از 1152 کیلومتر خط لوله فشار قوی گاز که به مجموع خطوط انتقال گاز اضافه شده است. ، در گذر موفق زمستان آینده بسیار موثر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران یادآور شد: شرکت انتقال گاز اکنون با افزایش خطوط انتقال و اقدامات انجام شده، ظرفیت انتقال روزانه 950 میلیون مترمکعب گاز به مراکز مصرف را دارد و امیدواریم با «این افزایش» در ظرفیت انتقال گاز به هدف اصلی انتقال 1100 میلیون مترمکعب دست خواهیم یافت. گاز نیز در طول روز موجود است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.