افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
5

آمادگی کامل پلیس برای انتخابات/دستگیری چندین متخلف انتخاباتی

  • کد خبر : 216606
آمادگی کامل پلیس برای انتخابات/دستگیری چندین متخلف انتخاباتی

به گزارش گروه اجتماعی زندگی; سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا درباره انتخابات آتی شورای اسلامی و شورای خبرگان رهبری گفت: از همه مردم دعوت می کنم انشاءالله در روز ۲۰ اسفند پای صندوق های رای حاضر شوند. با اشاره به تدابیر امنیتی در نظر گرفته شده توسط پلیس؛ وی افزود: با حضور همه جانبه همکاران […]

به گزارش گروه اجتماعی زندگی; سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا درباره انتخابات آتی شورای اسلامی و شورای خبرگان رهبری گفت: از همه مردم دعوت می کنم انشاءالله در روز ۲۰ اسفند پای صندوق های رای حاضر شوند.

با اشاره به تدابیر امنیتی در نظر گرفته شده توسط پلیس؛ وی افزود: با حضور همه جانبه همکاران از مرز تا مرکز، تمامی تمهیدات برای تضمین امنیت انتخابات اندیشیده شده است. همچنین شرایطی برای برقراری امنیت همه صندوق‌ها اعم از صندوق‌های ثابت و سیار، مراکز نگهداری صندوق‌ها، محل شمارش آرا، حمل و نقل صندوق‌ها و … فراهم شده است.

فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه از ایرفرجا برای ارسال صندوق های رای نیز استفاده می شود. وی ادامه داد: بالگردهای فرجا به همراه سایر نیروهای نظامی آماده اعزام صندوق های رای به میدان هایی هستند که به هر دلیلی امکان آن وجود ندارد. صندوق های رای را جابه جا می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون مسائل امنیتی مربوط به انتخابات گزارش شده است یا خیر، به ایسنا گفت: قبل از انتخابات دو اقدام در خصوص تامین امنیت ستاد انتخابات انجام دادیم. اولین قدم این است که مراسم را با خیال راحت انجام دهیم و برای این کار مشاوره و آموزش های لازم را ارائه می دهیم. علاوه بر این، گام دوم جلوگیری از فعالیت های غیرقانونی است.

رادان با اشاره به برخورد پلیس در برخورد با مجرمان گفت: هر جا عملی خلاف قانون صورت گیرد; پلیس با این افراد قاطعانه و طبق قانون برخورد کرده است. در این راستا چندین مجرم انتخاباتی شناسایی و دستگیر شدند که تعداد این افراد بسیار اندک است.

رادان بیان کرد: تمام اقدامات پلیس برای قرار دادن مردم در فضای امن برای رای دادن در انتخابات انجام شده است و تلاش می کنیم انتخابات زیر سایه امنیت برگزار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.