افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

آمادگی مرکز تحقیقات راه و مسکن برای همکاری با شرکت های دانش بنیان صنعت ساختمان

  • کد خبر : 387415
آمادگی مرکز تحقیقات راه و مسکن برای همکاری با شرکت های دانش بنیان صنعت ساختمان

به گزارش بازار مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، «محمدمهدی حیدری» در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، برودتی، گرمایشی و تهویه مطبوع تهران با ابراز خرسندی از اقدامات ارزنده این بخش بر اساس دانش فناوران صنعت تاسیسات ساختمانی کشور از آمادگی کامل این مرکز تحقیقاتی برای ارائه خدمات پژوهشی و تعامل […]

به گزارش بازار مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، «محمدمهدی حیدری» در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، برودتی، گرمایشی و تهویه مطبوع تهران با ابراز خرسندی از اقدامات ارزنده این بخش بر اساس دانش فناوران صنعت تاسیسات ساختمانی کشور از آمادگی کامل این مرکز تحقیقاتی برای ارائه خدمات پژوهشی و تعامل مضاعف با شرکت های فناور و دانش بنیان صنعت ساختمان خبر دادند.

وی بر حل مشکلات این صنعت بر اساس توانمندی های قانونی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، بنا به درخواست چند شرکت کننده فناور و دانش در این نمایشگاه، مقرر شد برای استفاده حداکثری از خدمات، جلسات مشترکی با برخی از این شرکت ها در مرکز تحقیقات برگزار شود. تجربیات و پیشنهادات قابل ارائه

لازم به ذکر است که بیست و سومین نمایشگاه بین المللی سیستم های برودتی، گرمایشی و تهویه مطبوع تهران به عنوان بزرگترین رویداد تاسیساتی در خاورمیانه همواره با استقبال خوب صاحبان صنایع روبرو بوده است، به طوری که با حضور حدود 562 شرکت صنعتی از 23 کشور جهان جهان در فضایی به وسعت بیش از 61 هزار متر مربع، آخرین محصولات، دستاوردها و خدمات تخصصی در زمینه تاسیسات ساختمانی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و همچنین تهویه مطبوع در بازه زمانی 13 تا 16 اکتبر 1403. معادل 13 تا 16 مهرماه 1393) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

همچنین در این نمایشگاه مجموعه ای از شرکت هایی که از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی تاییدیه یا گواهینامه فنی دریافت کرده بودند حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.