افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

آمادگی شیراز برای گسترش روابط با مسقط – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 146677
آمادگی شیراز برای گسترش روابط با مسقط – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسن اسدی در دیدار با قیس بن محمد آل یوسف وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه گذاری عمان اظهار داشت: حضور هیات خارجی عمان چشم انداز روشنی برای تحقق و تحقق این امر است. پیشبرد برنامه های تدوین شده و توافقات انجام شده بین دو کشور دوست و برادر. شهردار شیراز […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسن اسدی در دیدار با قیس بن محمد آل یوسف وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه گذاری عمان اظهار داشت: حضور هیات خارجی عمان چشم انداز روشنی برای تحقق و تحقق این امر است. پیشبرد برنامه های تدوین شده و توافقات انجام شده بین دو کشور دوست و برادر.

شهردار شیراز تصریح کرد: سابقه روابط حسنه جمهوری اسلامی ایران و سلطان نشین عمان، قرابت فرهنگی و اشتراکات فراوان بین مردم دو کشور و پویایی روابط دو کشور در سال های اخیر یا دو سال بستر مناسبی را برای رشد سریع همکاری ها و ارتباطات و دیپلماسی بین شهرها فراهم کرده است. فعال شهری مردم محور می تواند تسهیل کننده و محرک همکاری دولت باشد.

وی شیراز را تنها کلانشهر ایرانی عضو هیات مدیره شهرهای تاریخی و عضویت در هیات مدیره انجمن کلانشهرهای جهان دانست که آماده پذیرایی از شهردار و مدیران شهر مسقط است. برای بحث در مورد موضوعات مورد علاقه طرفین و انعقاد قرارداد برادری.

اسدی در ادامه بیان کرد: سندی که شب گذشته بین دو کشور در زمینه حمایت از سرمایه گذاری های مشترک و همکاری در حوزه فناوری به امضا رسید نیز می تواند زمینه ساز همکاری شهرداری شیراز با دولت، نهادهای دولتی و بخش خصوصی باشد. از عمان

ما آماده هستیم تا دریچه ای ویژه برای سرمایه گذاران عمانی بگشاییم

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با بیان اینکه شیراز به عنوان شهری با بیشترین تنوع در زمینه های مختلف گردشگری در کشور و منطقه، مقصدی بسیار جذاب و سودآور برای سرمایه گذاری در زیرساخت های گردشگری و تفریحی محسوب می شود. آماده سازی برای ایجاد پنجره ای ویژه برای سرمایه گذاران عمانی است.

اسدی تاکید کرد: شهرداری شیراز به عنوان مجری دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی از برگزاری رویدادهای فرهنگی و تجاری مرتبط با این حوزه حمایت می کند.

وی شیراز را در حوزه خدمات مهندسی بسیار توانمند خواند و افزود: اخیرا پروژه تقاطع یکی از ایستگاه های مترو شیراز از سوی انجمن جهانی تونل ها و سازه های زیرزمینی به عنوان یکی از پروژه های برتر انتخاب شد.

از دیگر پیشنهادات شهردار شیراز برای همکاری های دوجانبه، ارائه خدمات فنی و مهندسی و همکاری با مدیریت شهری مسقط در زمینه اکوسیستم نوآوری و فناوری بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.