افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

آمادگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای چهار هزار پرواز در ایام اربعین

  • کد خبر : 316899
آمادگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای چهار هزار پرواز در ایام اربعین

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید چلباری با اشاره به آمادگی های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای عملیات اربعین 1403 گفت: در اربعین سال گذشته 2 هزار و 974 پرواز در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام شد. RA ) و در سال جاری 4000 پرواز انجام شد. آماده سازی برای پرواز وجود دارد. مدیرعامل […]

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید چلباری با اشاره به آمادگی های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای عملیات اربعین 1403 گفت: در اربعین سال گذشته 2 هزار و 974 پرواز در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام شد. RA ) و در سال جاری 4000 پرواز انجام شد. آماده سازی برای پرواز وجود دارد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه عملیات اربعین امسال همزمان با سالروز تدفین شهید دفاع مقدس در ترمینال سلام با حضور مسئولان لشکری ​​و کشوری آغاز می شود، گفت: عملیات اجرایی اربعین امسال در پایانه سلام آغاز می شود. 25 موکب برای پذیرایی از زائران تشکیل شده است.

چلباری ادامه داد: اتوبوس های لازم برای انتقال زائران از فرودگاه امام (ره) به ایستگاه مترو «شاهد» و میدان آزادی مستقر شده و بیش از 12 هزار جای پارک رایگان برای خودروهای شخصی شناسایی شده است.

وی در ادامه از اعلام آمادگی 16 شرکت هواپیمایی برای انجام پروازهای اربعین حسینی خبر داد و گفت: برنامه ریزی پروازی این شرکت ها نیز انجام شده است.

مدیرکل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: پیش بینی می شود با توجه به درخواست های پروازهای اربعین و همزمان با سایر پروازها; روزانه باید بین 300 تا 350 پرواز در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام شود که 50 درصد آن به پروازهای عتبات اختصاص دارد.

توزیع دینار و ارز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

چلابری با اشاره به برنامه توزیع ارز در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر دینار و ارز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) توزیع می شود و افرادی که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند می توانند ارز خود را به باکس واقع در امام خمینی (ره) مبادله کنند. . فرودگاه بین المللی برای دریافت.

وی تاکید کرد: زائران ایرانی با توجه به سخت گیری های فرودگاه های بغداد و نجف باید بلیط رفت و برگشت تهیه کنند چرا که مسافران و زائران بدون بلیط رفت و برگشت اجازه ورود به این دو فرودگاه را ندارند.

مدیرکل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) یادآور شد: هفته آینده به همراه معاونین وزیر در حال برنامه ریزی برای سفر به عراق هستیم که علاوه بر نهایی شدن تعداد پروازها، تسهیلاتی را در اختیار زائرانی قرار خواهیم داد که می خواهند باشند. قادر به انجام این کار، هیچ هزینه ای بر این گروه از زائران تحمیل نخواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.