افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

آمادگی برای انتخابات کاملا الکترونیکی در تهران آغاز می شود

  • کد خبر : 245952
آمادگی برای انتخابات کاملا الکترونیکی در تهران آغاز می شود

رئیس ستاد انتخابات شهر تهران از آغاز آموزش افراد برای برگزاری انتخابات کاملا الکترونیکی دور دوم نمایندگی شورای اسلامی در روزهای آینده خبر داد. خبرگزاری میزان به گزارش روابط عمومی استانداری تهران؛ حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران بعدازظهر روز شنبه 17 اردیبهشت ماه در مراسم ویژه تقدیر از شوراهای […]

رئیس ستاد انتخابات شهر تهران از آغاز آموزش افراد برای برگزاری انتخابات کاملا الکترونیکی دور دوم نمایندگی شورای اسلامی در روزهای آینده خبر داد.

خبرگزاری میزان به گزارش روابط عمومی استانداری تهران؛ حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران بعدازظهر روز شنبه 17 اردیبهشت ماه در مراسم ویژه تقدیر از شوراهای اسلامی شهر و مردم تهران که به همت استاندار تهران برگزار شد، تاکید کرد. اثربخشی خدمت را در افزایش مشارکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: با عنایت به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، اقدام شما شوراهای اسلامی عزیز تاثیر بسزایی در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات دارد.

وی در ادامه گفت: در این جلسه افراد توانمندی که ارتباط مستقیم با مردم دارند و فعالیت های ما را می بینند حضور دارند و این فعالیت ها در ارزیابی مردم تاثیرگذار است.
رئیس ستاد انتخابات شهر تهران در ادامه تصریح کرد: در دور دوم انتخابات نماینده شورای اسلامی شهر تهران 2 هزار و 874 شعبه در شهرستان و 66 شعبه در روستاها برای جمع آوری آرای مردم ایجاد می شود.

وی در پایان آموزش مردم را قبل از برگزاری انتخابات با توجه به الکترونیکی بودن آن برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات آمادگی داریم آموزش مردم را آغاز کنیم که به زودی با کمک شوراهای شهر و شهرها، تا انتخابات در سلامت، امنیت، زمان کم و حضور پرشور مردم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.