افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
3

آماده سازی 19 هزار داوطلب هلال احمر زنجان برای کمک رسانی به مردم غزه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 122942
آماده سازی 19 هزار داوطلب هلال احمر زنجان برای کمک رسانی به مردم غزه – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مسابقات هاکی هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: هلال احمر همواره در اقدامات بشردوستانه پیشرو بوده و در زمینه ارسال کمک به مردم غزه به مردم غزه کمک می کند. ، ما با تمام وجود برای کمک به مردم غزه و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مسابقات هاکی هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: هلال احمر همواره در اقدامات بشردوستانه پیشرو بوده و در زمینه ارسال کمک به مردم غزه به مردم غزه کمک می کند. ، ما با تمام وجود برای کمک به مردم غزه و کاهش درد کودکان در آنجا خواهیم بود.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم تصریح کرد: 19 هزار نفر از داوطلبان هلال احمر این استان با ثبت درخواست خود برای کمک رسانی به مردم غزه اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل هلال احمر استان زنجان، کمپین نیکوکاری برای کمک به آوارگان جنگ به ویژه زنان و کودکان بی گناه را برشمرد و بیان کرد: تا پایان مهرماه، اهالی استان با بیش از یک میلیارد و 263 کمک کمک کردند. میلیون ریال برای این کمپین.

وی تقویت جذب جوانان برای جمعیت هلال احمر را یکی از محورهای مهم این سازمان عنوان کرد و افزود: طی 6 ماهه امسال تعداد جذب داوطلبان هلال احمر در این استان 870 درصد افزایش داشته است.

هاشمی با اشاره به اینکه ورود این جمعیت باید از رده سنی جوانان باشد خاطرنشان کرد: در استان زنجان توان جذب جوانان به جمعیت هلال احمر بسیار بالاست و برای حفظ این جوانان برنامه داریم.

وی یادآور شد: علاقه مندان به شرکت در فعالیت های عام المنفعه می توانند برای ثبت نام به خانه های هلال شهر و روستا، شرکت ها و واحدهای تولیدی، ادارات، مساجد و کانون های دانشجویی در دانشگاه ها و مدارس مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.