افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

آل کثیر: بازگشتی تاریخی داشتیم/ مدیون هواداران هستیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 273965
آل کثیر: بازگشتی تاریخی داشتیم/ مدیون هواداران هستیم – پرسپولیس نیوز

مهاجم پرسپولیس از درخشش هواداران این تیم پس از دریافت سه گل در بازگشت ارتش سرخ به بازی و در نهایت کامبک صحبت کرد. عیسی آل کثیر پس از پیروزی 4 بر 3 پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: پیروزی را مدیون هواداران هستیم. وقتی تیم 3-0 عقب می‌افتد، معمولاً هواداران شکست می‌خورند و می‌روند، اما […]

مهاجم پرسپولیس از درخشش هواداران این تیم پس از دریافت سه گل در بازگشت ارتش سرخ به بازی و در نهایت کامبک صحبت کرد.

عیسی آل کثیر پس از پیروزی 4 بر 3 پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: پیروزی را مدیون هواداران هستیم. وقتی تیم 3-0 عقب می‌افتد، معمولاً هواداران شکست می‌خورند و می‌روند، اما این را مدیون هوادارانی هستیم که ماندند، ایستادند و کف زدند و خدا را شکر توانستیم بازی را برگردانیم و به یک بازگشت تاریخی برسیم. ممنون از همه بچه ها و هواداران گرم که توانستیم به این پیروزی برسیم. در تمام دنیا، بعد از چنین نتیجه ای در نیمه اول، کمتر پیش می آید که هواداران بمانند.

وی در مورد آنچه در رختکن گفته شد که پرسپولیس در نیمه دوم واکنش نشان داد، گفت: قاعدتا حرف خاصی گفته نمی شود اما ما گفتیم که باید برویم و بازی را پس بدهیم.

آل کثیر در خصوص اعتراض برخی هواداران در نیمه اول گفت: کسانی را که ناراحت بودند را نمی شناسم. در فوتبال این اتفاق می افتد. شما سه گل می زنید و چهار گل می زنید. کدام فوتبالیست دوست دارد تیمش ببازد یا گل بزند؟ ما همیشه بهترین تلاش خود را می کنیم، اما این اتفاق می افتد. ما مدیون هواداران بودیم و امروز درس عبرتی برای آینده بود. در هر زمینه ای، نه فقط در فوتبال، هرگز نباید امید خود را از دست داد. شما باید برای انجام خواست خدا تلاش کنید. خواستیم و خدا کمکمان کرد و این پیروزی را تقدیم هواداران کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد توپ های سخت تری را راحت به ثمر می رساند، گفت: در بسکتبال هر توپی را نمی خورید. من هم دوست دارم هت تریک کنم اما زمان زیادی نمی برد. توپ اول به نظر من خشک بود. وقتی توپ را زدم توپ متوقف شد اما در نیمه دوم زمین خیس شد و توپ به راحتی حرکت کرد.

مهاجم پرسپولیس درباره فرصت های از دست رفته این تیم گفت: چرا از این زاویه نگاه می کنید؟ از این زاویه به قضیه نگاه کنید: ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. بسکتبال نیست که همه توپ‌ها به سمت دروازه می‌روند و ما موقعیت‌های خوبی خلق می‌کنیم.

آل کثیر در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی تصریح کرد: ما موظف هستیم تلاش کنیم. انشالله ما قهرمان خواهیم شد. تنها کاری که باید انجام دهیم تمرین و استراحت است و انجام می دهیم و بقیه کار با خداست.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)