افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

آلومینیوم در آستانه بحران خیبر به دنبال غافلگیری است

  • کد خبر : 376747
آلومینیوم در آستانه بحران خیبر به دنبال غافلگیری است

کد خبر: ۴۷۷۷۱۷ // بیشتر 5, 1403 // ۲۲:۴۳:۱۹ آلومینیوم اراک که در فصل جدید عملکرد خوبی نداشت، این هفته میزبان خیبر خرم آباد خواهد بود. به گزارش فرتاک نیوز، در هفته ششم بخش اولآلومینیوم اراک و خیبر خرم آباد در دیداری حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار برای هر دو تیم بسیار […]

کد خبر:
۴۷۷۷۱۷

//

بیشتر 5, 1403
//

۲۲:۴۳:۱۹


آلومینیوم اراک که در فصل جدید عملکرد خوبی نداشت، این هفته میزبان خیبر خرم آباد خواهد بود.




به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته ششم بخش اولآلومینیوم اراک و خیبر خرم آباد در دیداری حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم است زیرا هر دو تیم در جدول رده بندی وضعیت خوبی ندارند و برای بهبود وضعیت خود به دنبال کسب سه امتیاز هستند.

آلومینیوم اراک که فصل گذشته عملکرد خوبی داشت، در فصل جاری عملکرد ضعیفی داشته است. مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم تحت فشار است و در صورت ادامه این روند ممکن است از سمت خود برکنار شود. خیبر خرم آباد که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است با مشکلات زیادی مواجه است. پس از جدایی رضا مهاجری، مارکو الورلیو به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است. الورلیو در اولین مسابقه خود به دنبال نشان دادن توانایی های خود و کسب نتیجه مثبت است.

آلومینیوم اراک - خیبر خرم آباد

این دیدار در ورزشگاهی برگزار می شود که به تازگی میزبان دربی بوده و حواشی زیادی را به همراه داشته است. این مشکل می تواند عملکرد هر دو کامپیوتر را تحت تاثیر قرار دهد. آلومینیوم به عنوان میزبان به دنبال کسب سه امتیاز برای آرامش هواداران خواهد بود و خیبر نیز به دنبال اولین پیروزی فصل خود خواهد بود.

این بازی برای هر دو تیم حیاتی است. برد در این بازی می تواند روحیه بیشتری به تیم برنده بدهد و بر تیم بازنده فشار بیشتری وارد کند. باید دید کدام تیم در این بازی حساس موفق تر خواهد بود.


برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.


آیا این خبر برای شما مفید بود؟



کد خبر:
۴۷۷۷۱۷

//

بیشتر 5, 1403
//

۲۲:۴۳:۱۹


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.