افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

آلمان کشتار غزه را پایبندی اسرائیل به قوانین بین المللی خواند.

  • کد خبر : 231632
آلمان کشتار غزه را پایبندی اسرائیل به قوانین بین المللی خواند.

به گزارش بازار، استفان هیستریت، سخنگوی دولت آلمان، در یک کنفرانس مطبوعاتی منظم در برلین، در پاسخ به این سوال که “آیا نخست وزیر اولاف شولتز هنوز معتقد است که اسرائیل (رژیم) به قوانین بین المللی در مورد محاصره احترام می گذارد؟” ؟” » اعلام شد: نخست وزیر گفت که متقاعد شده است که اسرائیل […]

به گزارش بازار، استفان هیستریت، سخنگوی دولت آلمان، در یک کنفرانس مطبوعاتی منظم در برلین، در پاسخ به این سوال که “آیا نخست وزیر اولاف شولتز هنوز معتقد است که اسرائیل (رژیم) به قوانین بین المللی در مورد محاصره احترام می گذارد؟” ؟” » اعلام شد: نخست وزیر گفت که متقاعد شده است که اسرائیل به قوانین بین المللی احترام می گذارد، بنابراین تغییری در این موضع صورت نگرفته است.

این اظهارنظر در حالی مطرح می‌شود که آلمان بارها تاکید کرده است که رژیم صهیونیستی حق دفاع از خود را دارد و در عین حال از رژیم صهیونیستی به احترام به قوانین بین‌المللی و ارائه کمک خواسته است.

شولت در اکتبر سال گذشته و در آغاز حملات به نوار غزه نیز مدعی شد که رژیم اسرائیل قوانین بین المللی را رعایت می کند و گفت: در این مورد تردیدی ندارم.

این اظهارات در حالی بیان شده است که حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون منجر به شهادت بیش از 31 هزار فلسطینی که اکثریت آنها زن و کودک هستند، این منطقه را در آستانه قحطی و گرسنگی قرار داده است.

شرایط انسانی نوار غزه در سایه تداوم جنگ رژیم صهیونیستی با همدستی برخی کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس به شدت بحرانی است و تل آویو اجازه ورود کمک ها به این منطقه را نمی دهد.

طی دو هفته گذشته، برخی از کشورهای عربی و غربی کمک‌های اندکی از طریق هوایی به مردم نوار غزه به ویژه در شمال این منطقه ارسال کرده‌اند که بسیار کم است و پاسخگوی نیازهای عظیم مردم نیست. .

این در حالی است که فلسطینی ها و حامیان آنها ارسال کمک های هوایی را توهین به مردم فلسطین می دانند و بر لزوم فشار بر رژیم صهیونیستی و بازگشایی گذرگاه های زمینی در نوار غزه تاکید می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.