افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

آلتکوین هایی که باید در ماه اکتبر مراقب آنها باشید

  • کد خبر : 378382
آلتکوین هایی که باید در ماه اکتبر مراقب آنها باشید

اکتبر نزدیک است و معامله گران کریپتو منتظر رشد معمول بازار در این ماه از سال هستند. اکتبر می تواند ماه کلیدی برای برخی آلتکوین ها باشد که نشانه هایی از افزایش علاقه سرمایه گذاران و رشد قیمت را نشان می دهد. به گزارش اسمارتک نیوز، با افزایش فعالیت شبکه های بلاک چین و به […]

اکتبر نزدیک است و معامله گران کریپتو منتظر رشد معمول بازار در این ماه از سال هستند. اکتبر می تواند ماه کلیدی برای برخی آلتکوین ها باشد که نشانه هایی از افزایش علاقه سرمایه گذاران و رشد قیمت را نشان می دهد.

به گزارش اسمارتک نیوز، با افزایش فعالیت شبکه های بلاک چین و به روز رسانی های جدید، برخی آلت کوین ها می توانند روند صعودی قابل توجهی را تجربه کنند. در حالی که معامله گران منتظر افزایش احتمالی بازار هستند، در این مقاله به 5 آلتکوین می پردازیم که می توانند در ماه اکتبر عملکرد خوبی داشته باشند.

1- Celestia (TIA)

در حال حاضر، توکن TIA از روند صعودی قابل توجهی در بازار برخوردار است. در زمان نگارش این مقاله، TIA در محدوده 6.20 دلار معامله می شود و در هفته گذشته بیش از 6 درصد رشد داشته است. انتظار می رود این روند صعودی در طول ماه اکتبر تا سطح 12.47 دلار ادامه یابد، این پتانسیل رشد به دلیل احساسات مثبت پیرامون جذب سرمایه 100 میلیون دلاری توسط سلستیا است.

با این حال، اگر این هیجانات در آستانه انتشار توکن از بین بروند، قیمت TIA ممکن است به 3.72 دلار کاهش یابد.

نمودار قیمت روزانه TIA Altcoin - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه آلتکوین TIA – منبع: TradingView

1.1 میلیارد دلار توکن TIA در 31 اکتبر منتشر می شود. این توکن ها به مشارکت کنندگان اصلی پروژه، فعالیت های تحقیق و توسعه، سرمایه گذاران دور A و B و سرمایه گذاران اولیه اختصاص می یابد.

به طور کلی، ورود تعداد زیادی توکن به بازار می تواند فشار فروش را افزایش دهد. اگر بازار در شرایط نزولی یا رکود عمومی باشد، انتشار این توکن ها می تواند اوضاع را بدتر کند.

2- Uniswap (UNI)

یکی از دلایل قرار گرفتن UniSwap در این لیست، امکان راه اندازی نسخه 4 UniSwap در سه ماهه آخر سال است. این نسخه چندین ویژگی کلیدی جدید را معرفی می کند. از جمله می توان به Hooks برای استخرهای نقدینگی، Singleton Contract برای کاهش کارمزد، Flash Accounting و … اشاره کرد.

نمودار قیمت روزانه UNI - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه UNI - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه UNI – منبع: TradingView

انتظار می رود این ارتقا قیمت UNI را در ماه اکتبر افزایش دهد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت این آلتکوین در سطح 7.6 دلار بوده و در ماه گذشته نزدیک به 30 درصد افزایش یافته است. در صورت حفظ روند صعودی بازار، احتمالاً قیمت این توکن به سمت شکستن سطح مقاومت 9.42 دلار پیش خواهد رفت.

۳- سی (SIX)

پلتفرم Sei (Sei) اخیراً توجه بازار را به خود جلب کرده است زیرا توکن بومی آن (SEI) همچنان به رکوردهای جدید قیمتی خود ادامه می دهد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت SEI حدود 0.44 دلار است و این توکن از نظر نرخ رشد در رتبه سوم در بین 100 آلتکوین برتر بازار قرار دارد. قیمت این توکن در ماه گذشته بیش از 43 درصد افزایش یافته است.

تجزیه و تحلیل قدرت خریداران و فروشندگان نشان می دهد که احساسات مثبت در بازار نسبت به این توکن قابل توجه است. شاخص Elder-Ray که قدرت خریداران و فروشندگان در بازار را می سنجد مثبت است و این موضوع را تایید می کند. در زمان نگارش این مقاله، این شاخص در محدوده 0.16 قرار دارد و نشان دهنده فشار خرید بالا است.

با این حال، باید توجه داشت که این توکن ممکن است در ماه اکتبر بازده قیمتی داشته باشد، زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) این توکن روی 73.36 است که نشان می‌دهد این آلت‌کوین بیش از حد خرید شده است.

نمودار قیمت روزانه SEI - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه SEI - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه SEI – منبع: TradingView

شاخص RSI نشان می دهد که آیا یک دارایی بیش از حد خرید شده یا بیش از حد فروخته شده است. این شاخص بین 0 تا 100 متغیر است و مقادیر بالای 70 نشان دهنده اشباع بیش از حد دارایی و امکان اصلاح قیمت آن است. در حالی که مقادیر زیر 30 نشان دهنده فروش بیش از حد و احتمال بازگشت قیمت در یک دارایی است.

وقوع یک اصلاح قیمت در این آلتکوین می تواند قیمت آن را در ماه اکتبر به سطح 0.20 دلار برساند. با این حال، اگر تقاضا برای این توکن همچنان در بازار افزایش یابد، قیمت آن ممکن است تا 70 درصد دیگر رشد کند، اگرچه این احتمال ضعیف است.

4- ریپل (XRP)

در حال حاضر، هنوز این گمانه زنی وجود دارد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نسبت به پرونده ریپل تجدید نظر خواهد کرد. مهلت درخواست تجدید نظر، 7 اکتبر (16 اکتبر) اگر SEC درخواست تجدید نظر خود را ارائه کند، قیمت XRP ممکن است دستاوردهای اخیر خود را از دست بدهد.

جذابیت SEC می تواند فشار فروش XRP را افزایش دهد و احساسات بازار احتمالاً از مثبت یا خنثی به منفی در مورد توکن تغییر خواهد کرد.

نمودار قیمت روزانه XRP - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه XRP - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه XRP – منبع: TradingView

در این صورت، قیمت XRP می تواند 21 درصد کاهش یابد و به سطح پشتیبانی 0.46 دلار برسد. همچنین در صورت عدم ثبت این درخواست، احتمال ادامه روند صعودی این توکن وجود دارد و با رشد بیشتر 26 درصدی به سطح 0.74 دلار خواهد رسید.

5- فانتوم (FTM)

ارتقاء مورد انتظار سونیک به پلتفرم فانتوم باعث افزایش قیمت FTM در طول ماه شده است و انتظار می‌رود تا اکتبر ادامه یابد. این به‌روزرسانی قرار است در ماه نوامبر روی شبکه اصلی (mainnet) این پلتفرم عرضه شود. این رویداد همراه با معرفی ماشین مجازی فانتوم (FVM)، بهبود مکانیسم اجماع Lachesis و سیستم ذخیره سازی داده های کارمن، می تواند عملکرد این شبکه را بهبود بخشد.

نمودار قیمت روزانه FTM - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه FTM - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه FTM – منبع: TradingView

با افزایش احساسات مثبت ناشی از تبلیغ سونیک، قیمت این آلت کوین می تواند افزایش یابد سطح 1.02 دلار رسیدن این می تواند مسیر رسیدن فانتوم باشد سطح 1.23 دلاربه عنوان بالاترین قیمت در پنج ماه گذشته.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-28 13:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.