افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

آقایی: مسئولان پرسپولیس از رفتن اسمار تعجب نکردند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 298635
آقایی: مسئولان پرسپولیس از رفتن اسمار تعجب نکردند – پرسپولیس نیوز

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است مدیران پرسپولیس از رفتن اسمار تعجب نمی کنند و باید بهترین تصمیم را برای انتخاب جانشین او بگیرند. عباس آقایی در گفت وگو با تسنیم، در پاسخ به قطعی شدن جدایی اسمار ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برزیل، اظهار داشت: اسمار برای پرسپولیس زحمت زیادی کشید و خوشبختانه […]

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است مدیران پرسپولیس از رفتن اسمار تعجب نمی کنند و باید بهترین تصمیم را برای انتخاب جانشین او بگیرند.

عباس آقایی در گفت وگو با تسنیم، در پاسخ به قطعی شدن جدایی اسمار ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برزیل، اظهار داشت: اسمار برای پرسپولیس زحمت زیادی کشید و خوشبختانه در این مدت نتایج خوبی کسب کرد. پرسپولیس در نیم فصل گذشته علیرغم اینکه احتمال کاهش آن پس از جدایی گل محمدی وجود داشت، اما پس از حضور سرمربی برزیلی به عنوان اولین نفر از کادرفنی، پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرد و خود را هجومی و رو به جلو نشان داد. -با جست و جوی فوتبال و در نهایت با تلاش کادر فنی و بازیکنان این تیم توانست به مقام قهرمانی دست یابد.

وی ادامه داد: همانقدر که اسمر به قهرمانی پرسپولیس کمک کرد، باید بگوییم که پرسپولیس هم اعتبار ویژه ای برای او به همراه داشت، در واقع هر دو طرف به یکدیگر کمک کردند. در حال حاضر طبیعی است که اسمار برای آینده خود تصمیم بگیرد و نمی توان زیاد او را سرزنش کرد، اما اگر قرار بود پرسپولیس با اسمار ادامه دهد، با توجه به شناختی که از تیم فعلی و همچنین نقاط قوت و ضعف پرسپولیس دارد، قطعا می توانستیم. به آینده نگاه کن آینده. امید بیشتری به تیم داشته باشیم.

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مدیران پرسپولیس در این نوع شرایط تجربه دارند و از اخراج اسمار تعجب نکردند، گفت: رضا درویش و همکارانش در مدیریت باشگاه قطعا پای مذاکره با مربیان مورد نظر شما را باز کردند. در طول این مدت. در هر صورت مشخص بود که اسمار با توجه به شرایطش می تواند از پرسپولیس جدا شود و نمی توان گفت الان مدیران باشگاه تعجب کرده اند. بدون شک بهترین تصمیم را خواهند گرفت و مربی ای را انتخاب می کنند که شایسته نیمکت نشینی پرسپولیس باشد.

آقایی در پاسخ به اینکه نام علی دایی و دراگان اسکوچیچ در بین گزینه های پیشنهادی به چشم می خورد، تصریح کرد: علی دایی اسطوره فوتبال ایران است و حتی با توجه به سال ها دوری او از فوتبال، اگر به پرسپولیس برگردد، حتماً به پرسپولیس می رسد. انجام خواهد داد. قطعا این اتفاق خواهد افتاد. او جذاب است و می تواند به تیم کمک کند. درست است که او چند سالی است که وارد فوتبال نشده است اما قطعا اتفاقات و مسائل فوتبالی را در این زمینه دنبال کرده و مشکلی نخواهد داشت.

وی افزود: از طرفی دراگان اسکوچیچ مربی سرشناسی است که سال ها در فوتبال ایران کار کرده و شناخت بسیار خوبی از شرایط فوتبال و لیگ ما دارد. اگر بتوانید به پرسپولیس بیایید شاید گزینه خوبی باشد. به نظر من سران پرسپولیس باید فردی را جایگزین اسمار ویرا کنند که قبل از هر چیز شناخت خوبی از فوتبال ما داشته باشد و علاوه بر آن رزومه و سابقه اش غنی و قابل ذکر باشد. لازم به ذکر است که زمان برای پرسپولیس بیش از هر چیز دیگری مهم است و مدیریت این باشگاه نباید زمان را به راحتی تلف کند و هر چه زودتر سرمربی خود را انتخاب کند تا تیمی قدرتمند را برای فصل آینده و حضور آماده کند. در آسیا.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)