افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

آقایی: بازی دفاعی آن چیزی نیست که هواداران می خواهند/ رفیعی به دلیل بی احتیاطی اخراج شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 338079
آقایی: بازی دفاعی آن چیزی نیست که هواداران می خواهند/ رفیعی به دلیل بی احتیاطی اخراج شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: سروش رفیعی به دلیل بی احتیاطی از زمین اخراج شد و همین موضوع کار پرسپولیس را برای جبران گل خورده سخت کرد. عباس آقایی درباره تساوی پرسپولیس در خانه تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر گفت: مهمترین عامل این دیدار روحیه پرسپولیسی ها بود که با وجود 10 بازیکن برای گرفتن […]

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: سروش رفیعی به دلیل بی احتیاطی از زمین اخراج شد و همین موضوع کار پرسپولیس را برای جبران گل خورده سخت کرد.

عباس آقایی درباره تساوی پرسپولیس در خانه تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر گفت: مهمترین عامل این دیدار روحیه پرسپولیسی ها بود که با وجود 10 بازیکن برای گرفتن امتیاز حمله کردند و از اندک خود گل زدند. شانس بازگشت به تهران با امتیاز. البته چهار تا پنج هفته طول می کشد تا بازیکنان قدیم و جدید تیم تطبیق پیدا کنند و با تفکر مربی جدید آشنا شوند. در فاز هجومی تیم تغییری ایجاد شده و در مجموع باید در دیداری که حریف فرصت بیشتری داشت به امتیاز گرفتن اکتفا کرده و برای بازی های بعدی آماده شود.

وی ادامه داد: زحمات بازیکنان پرسپولیس جای تقدیر دارد، اما ایجاد موقعیت با توجه به تغییراتی که رخ داده تا این تیم فرصت های گلزنی بیشتری داشته باشد، زمان می برد. آنچه از تیم پرسپولیس انتظار می رود یک بازی هجومی است و بازی تدافعی آن چیزی نیست که هواداران می خواهند. اینکه تیم نباخت به روحیه پرسپولیس برمی گردد که تحت هیچ شرایطی دوست ندارد ببازد. پرسپولیس تیمی حرفه ای است که از موقعیت های فردی استفاده می کند و در دیداری که الکسیس گاندوز از موقعیت های فراوان تراکتورسازی استفاده کرد، یک امتیاز ارزشمند به دست آورد.

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این سال ها در تبریز تحت فشار بود و بازی سختی داشت. در انتقالات تراکتور خیلی زحمت کشید و مهره های زیادی را جذب کرد. طبیعی بود که در حضور 90 هزار تماشاگر فرصت بیشتری برای گلزنی داشته باشد. اگر عملکرد پرسپولیس را مثبت ارزیابی کنیم، درخشش این دروازه بان بسیار امیدوارکننده بود و این تیم با یک دستیار کمتر از تلاش برای نباختن دست برنداشت. البته نباید از خطایی که با بی احتیاطی سروش رفیعی رخ داد و داور بر اساس VAR کارت قرمز نشان داد، غافل شد. بازیکن باتجربه تیم باید بیشتر مراقب باشد که اخراج نشود و کار را پیچیده نکند. روزهای خوبی در انتظار پرسپولیس است و تیم بهتر از قبل خواهد شد.

آقایی یادآور شد: فراموش نکنیم که گاریدو شناخت کمی از فوتبال ایران دارد و نمی داند چگونه در هر مسابقه تیمش را انتخاب کند. شاید اگر بازی با مس در رفسنجان بود شاهد ترکیبی متفاوت از پرسپولیس بودیم. با گذشت زمان، گاریدو با تیم آشنا می شود. پرسپولیس در پیش فصل تمرینات بسیار پیچیده ای را پشت سر گذاشت. زمان می برد تا بازیکنان در شرایط بدنی قرار بگیرند تا عملکرد بهتری داشته باشند. مطمئنم پرسپولیس بازی به بازی بهتر خواهد شد و آمادگی بیشتری خواهد داشت. هواداران باید اعتماد کنند و بدانند که به مرور زمان تیم قوی‌تر می‌شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)