افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

آقایی: بازی با مس برای پرسپولیس مثل شمشیر دولبه است/کسانی که در چنته ندارند بی خیال نتیجه می گردند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 282232
آقایی: بازی با مس برای پرسپولیس مثل شمشیر دولبه است/کسانی که در چنته ندارند بی خیال نتیجه می گردند – پرسپولیس نیوز

امیدهایی سرمربی پرسپولیس گفت: بازی با مس رفسنجان مثل شمشیر دولبه است اما اگر پرسپولیس می خواهد قهرمان شود باید در مسابقه پیروز شود. عباس آقایی در گفت وگو با آنا، با بیان اینکه سرنوشت قهرمانی بیست و سومین دوره لیگ برتر تا هفته آخر ادامه داشت، اظهار کرد: پرسپولیس هفته گذشته کار بزرگی انجام […]

امیدهایی سرمربی پرسپولیس گفت: بازی با مس رفسنجان مثل شمشیر دولبه است اما اگر پرسپولیس می خواهد قهرمان شود باید در مسابقه پیروز شود.

عباس آقایی در گفت وگو با آنا، با بیان اینکه سرنوشت قهرمانی بیست و سومین دوره لیگ برتر تا هفته آخر ادامه داشت، اظهار کرد: پرسپولیس هفته گذشته کار بزرگی انجام داد و شمس آذر را در قزوین شکست داد. تیمی که یقه مدعیان را گرفته بود در بازی های خانگی و خارج از خانه به پرسپولیس باخت، در حالی که در هیچ یک از بازی ها عملکرد ضعیفی نداشتیم، اتفاقا پرسپولیس را هم خیلی اذیت کرد، فشار زیادی آورد. و نشان داد که حریف یک حریف محفوظ نیست. او در هر دو بازی توانست مساوی کند اما پرسپولیس به دلیل جوانی و تجربه بیشتر شکست خورد.

پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گل نزد

وی ادامه داد: مس رفسنجان مانند شمس آذر چیزی برای از دست دادن ندارد. او می آید تا نمایش خوبی ارائه دهد و از آبروی خود دفاع کند تا نامش در فوتبال ایران مطرح شود. در نهایت اگر بتواند پرسپولیس را متوقف کند و قهرمان لیگ را عوض کند، بدون شک این موضوع در آمار لیگ ثبت می شود. این موضوع مانند شمشیر دولبه است. میتونه خوب باشه پرسپولیس اگر می خواهد قهرمان شود، هر چقدر هم که حریف خوب و آماده باشد، باید بازی را ببرد. فرقی نمی کند بهترین روز ماه رفسنجان باشد یا بدترین. پرسپولیس ظرفیت و توانایی برد دارد اما باید با هوش و هوشیاری عمل کند. شانس گلزنی مس رفسنجان به پرسپولیس وجود دارد، اگر پرسپولیس گل نخورد حتما گل می زند. مس تیمی است که فوتبال بسته و دفاعی ارائه نمی دهد اما بازیکنان هجومی این تیم از امکانات بالایی برای گلزنی برخوردار هستند.

شمس آذر دروازه بان دروازه خودی گلی نزد و پرسپولیس پیروز شد

سرمربی امیدهای پرسپولیس با تاکید بر اینکه دوری از نیمکت در هفته آخر بسیار مهم است، گفت: کسانی که چیزی برای ارائه پیدا نمی کنند، با ورزش و داستان آفرینی به دنبال نتیجه باشند. کسانی که دارای شخصیت و منش هستند در رفتار خود بزرگی نشان می دهند. شمس آذر با جان و دل بازی کرد و جنگید اما شکست خورد و دلیلش هم این است که این تیم نسبت به پرسپولیس تجربه کمتری دارد. وحید امیری در پایان بازی به سمت دروازه بان جوان شمس آذر رفت و از او دلجویی کرد که تمام تلاش خود را انجام داد اما از آنجایی که بازیکن جوان و خامی است در گل سوم اشتباه کرد و گل به خودی زد اما اگر گل به خودی نمی زد، پرسپولیس 2 یک برنده می شد. در فوتبال ما هل دادن و قلدری رایج شده، در زمین نتیجه نمی گیرند، ضعیف ترند و مقابل تیم رقیب بازی می کنند. بزرگترین تیم با بازی های خوب شایستگی های خود را ثابت می کند و با دوری از حاشیه ها به قهرمانی نزدیک می شود.

دلیلی برای تمدید نشدن قرارداد اسمار وجود ندارد

آقایی در خصوص تمدید قرارداد اسمار ویرا برای فصل آینده خاطرنشان کرد: عملکرد یک مربی قطعا با نتایجی که می گیرد سنجیده می شود. چه فاکتور دیگری برای تعیین اینکه آیا امکان تمدید قرارداد با یک مربی وجود دارد یا خیر نیاز است؟ نحوه بازی او، نتایجی که می گیرد و مشکلات حاشیه ای که در بیرون و درون تیم وجود دارد، عثمر که در درون تیم مشکلی نداشته، در بیرون از تیم مشکلی دیده نشده و آرام بوده است. نحوه بازی تیمشان برای تماشاگران قابل قبول بوده است، انصافا پرسپولیس خیلی خوب بازی می کند. این تیم از نظر نتایج روند صعودی خوبی دارد و به همین دلیل قراردادش تمدید نمی شود. اگر قرارداد اسمار تمدید نشود و مربی دیگری بیاورند، خودزنی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)