افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آقایی: این بازی برای سپاهان هم مهم است/ استقلال نمی تواند بازی همیشگی اش مقابل پرسپولیس را انجام دهد.

  • کد خبر : 18662

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس بر این باور است که استقلال نمی تواند بازی همیشگی خود را مقابل پرسپولیس انجام دهد. عباس آقایی در گفت وگو با تسنیم درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در مرحله بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می کنم این مهم ترین بازی لیگ است و حتی این بازی […]

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس بر این باور است که استقلال نمی تواند بازی همیشگی خود را مقابل پرسپولیس انجام دهد.

عباس آقایی در گفت وگو با تسنیم درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در مرحله بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می کنم این مهم ترین بازی لیگ است و حتی این بازی برای سپاهان بسیار مهم است. به نظر من می توانیم شاهد بازی جذابی باشیم چرا که هر دو تیم فقط دنبال برد هستند و تساوی در این بازی شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال را کاهش می دهد. استقلال در شرایط خوبی قرار دارد اما مطمئناً نمی تواند بازی همیشگی خود را مقابل پرسپولیس انجام دهد چرا که مقابل حریف ساده ای قرار نخواهد گرفت.

وی در پاسخ به برخی انتقادات به تفکر تدافعی گل محمدی در دربی های تهران، تاکید کرد: اگر قرار باشد مربی محتاطانه رفتار کند، طبیعتا فکر اشتباهی نمی تواند باشد. اگر پرسپولیس تهاجمی بازی کند، اما ببازد، خود هواداران یا رسانه ها به شدت از کادر فنی یا بازیکنان انتقاد خواهند کرد.

مردی که سابقه بازی در سپاهان را هم دارد گفت: برخی معتقدند تیم اصفهانی شانس اول قهرمانی در لیگ را دارد. سرنوشت قهرمانی در اختیار سپاهان است و طبیعتا شانس او ​​از دو نفر دیگر بیشتر است. تیم ها، اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت کادرفنی این تیم برای فصل آینده گفت: باشگاه اعلام کرده برای فصل آینده نیز با این مربی قرارداد دارد. ماندن یا رفتن گل محمدی در پرسپولیس موضوعی است که باید در مورد او یا باشگاه صحبت کند، اما فکر می کنم اگر گل محمدی برود پرسپولیس چالش سختی خواهد داشت. بدون شک پرسپولیس بعد از پایان فصل باید بازیکن جدیدی بگیرد و رفتن یحیی گل محمدی کار این باشگاه را برای فصل آینده سخت می کند. فکر می کنم باشگاه پرسپولیس باید خیلی زود جایگاه سرمربی فصل آینده را مشخص کند تا برای فصل بعد با مشکل مواجه نشود. در صورت ماندن گل محمدی در پرسپولیس بی شک این تیم برای فصل پیش رو با چالش های کمتری روبرو خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.