افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

آغاز چالشی جدید برای تیم ملی ایران / مثل همیشه منتظر قهرمانی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 178195
آغاز چالشی جدید برای تیم ملی ایران / مثل همیشه منتظر قهرمانی – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران با ۲۶ بازیکن در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ شرکت می کند و شاگردان امیر قلعه نویی یکشنبه ۲۴ دی شب از ساعت ۲۱ در اولین دیدار گروهی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. با قضاوت عبدالرحمن الجاسم از قطر در ورزشگاه شهر آموزش در ترکیب تیم فلسطین […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران با ۲۶ بازیکن در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ شرکت می کند و شاگردان امیر قلعه نویی یکشنبه ۲۴ دی شب از ساعت ۲۱ در اولین دیدار گروهی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. با قضاوت عبدالرحمن الجاسم از قطر در ورزشگاه شهر آموزش در ترکیب تیم فلسطین قرار می گیرد.

تیم کشورمان در دور قبلی این مسابقات از فینالیست شدن بازماند و با قبول شکست مقابل ژاپن در نیمه نهایی، حالا قصد دارد مسیر 48 ساله بدون برد را بشکند. در آسیا. ایران پس از ژاپن با 3 قهرمانی در سال های 1968، 1972 و 1976 دومین تیم پرافتخار جام ملت های آسیا است.

سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال رم آخرین بازیکنی بود که بامداد جمعه در اردوی تیم ملی حاضر شد تا تعداد بازیکنان ایرانی حاضر در اولین مسابقه را تکمیل کند و امیر قلعه نویی چالشی پیش رو نخواهید داشت. برای تشکیل تیم مورد نظر

تیم های ایران و فلسطین تاکنون 5 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که 3 بار با پیروزی ایران و 2 بار با تساوی به پایان رسیده است. در این دیدارها در مجموع 16 گل به ثمر رسیده است که 14 گل آن بوده است. تیم ایران و 2 گل تیم فلسطین.

آخرین رویارویی دو تیم به 3 ژانویه 2017 برمی گردد که با تساوی 1-1 به پایان رسید. امیر قلعه نویی که از ابتدای سال 1402 هدایت تیم ملی را برعهده داشت، با تیم ملی حتی یک شکست را متحمل نشده است و از 13 بازی، 11 برد و تنها دو تساوی مقابل روسیه در بازی تدارکاتی و ازبکستان در مقدماتی جام حذفی کسب کرده است. . جهان سال 2026 را داشته است.

بهترین پیروزی ایران مقابل فلسطین به سال 2013 برمی گردد که تیم ملی کشورمان موفق شد این تیم را 7 بر صفر شکست دهد و جواد کاظمیان با دو گل بهترین گلزن ایران مقابل این تیم است.

آخرین دیدار رسمی دو تیم قبل از این دیدار به 26 مرداد 1386 برمی گردد که ایران موفق شد در مسابقات فوتبال غرب آسیا با 3 گل کیانوش رحمتی، غلامرضا رضایی و جلال رافخایی فلسطین را شکست دهد.

رامین رضاییان که در آستانه جام ملت های آسیا دچار مصدومیت شده بود با رفع آن می تواند ایران را در این دیدار همراهی کند. همچنین سید مجید حسینی که در آخرین دیدار تدارکاتی ایران مقابل اندونزی مصدوم شد، در صورت انجام به موقع اقدامات پزشکی با صلاحدید کادرفنی می تواند برای ایران بازی کند.

در بین بازیکنان فعلی ایران، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد سابقه گلزنی به فلسطین را دارند. اگر سردار آزمون در این دیدار برای ایران به میدان برود و موفق به گلزنی شود می تواند با 50 گل به رکورد کریم باقری برسد و در صورت نخوردن علیرضا بیرانوند برای فلسطین می تواند با 6 کلین شیت به رکورد احمدرضا عابدزاده برسد. در تاریخ جام ملت های آسیا با ایران برابری کنید

در دیگر دیدار این گروه، تیم های امارات و هنگ کنگ از ساعت 18 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.