افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

آغاز پمپاژ آب دریا به داخل تونل های حماس توسط رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 151258
آغاز پمپاژ آب دریا به داخل تونل های حماس توسط رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه دیوار خیابان این ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که ارتش اسرائیل شروع به پمپاژ آب دریا به شبکه تونل های حماس در غزه کرده است. مقامات آمریکایی تاکید کردند که پمپاژ آب دریا به داخل تونل های حماس بخشی از تلاش ها است. اسرائيل زیرساخت های این […]

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه دیوار خیابان این ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که ارتش اسرائیل شروع به پمپاژ آب دریا به شبکه تونل های حماس در غزه کرده است.

مقامات آمریکایی تاکید کردند که پمپاژ آب دریا به داخل تونل های حماس بخشی از تلاش ها است. اسرائيل زیرساخت های این جنبش را از بین می برد.

دیوار خیابان این روزنامه همچنین به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات انهدام تونل ها محرمانه است و نمی توان در این باره چیزی گفت.

این منبع اشاره کرد که پر کردن تونل های حماس با آب دریا ممکن است هفته ها طول بکشد.

ساعتی پیش «ابوحمزه» سخنگوی سپاه قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به بمباران شهرهای اسرائیل و حمله به نیروهای و سلاح‌های دشمن با خمپاره ادامه دادیم و مجاهدان ما از فاصله صفر با نیروهای دشمن درگیر شدند و ده‌ها نفر را به هلاکت رساندند. مردم و صدها سرباز دیگر زخمی شدند.دشمن صهیونیستی بدون هشدار به بمباران غیرنظامیان ادامه می دهد.

ابوحمزه تصریح کرد: نبرد کنونی برای از بین بردن مقاومت نیست، بلکه برای تسویه حساب بین دشمن و ملت فلسطین است، در این نبرد چاره ای جز پیروزی نداریم، ما در کنار ملت خود در مقاومت و درد آنها ایستاده ایم. درد ماست، اما بهای آزادی، عزت و سربلندی بسیار بیشتر است.

سخنگوی گروه‌های قدس گفت: به برادران مقاومت اسلامی در عراق و لبنان درود می‌فرستیم و ده‌ها خودروی زرهی دشمن را منهدم کردیم. اسرائیلی ها ما اعلام می کنیم که هدف نتانیاهو باقی ماندن در قدرت است و بهای آن مرگ فرزندانش است.

ابوحمزه در عین حال تاکید کرد که آزادی اسرا تنها پس از توقف کامل جنگ و حملات دشمن از طریق مذاکره انجام خواهد شد.

از سوی دیگر اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی به غزه تمامی عناصر حیاتی غزه را هدف قرار می دهد. حمدان تاکید کرد: کودکان هدف اصلی رژیم صهیونیستی هستند. غرب باید این رژیم را تبرئه کند. دشمن صهیونیستی در دو روز گذشته 25 جنایت مرتکب شده است.

وی افزود: اشغالگران در صدد نشان دادن عکس های دروغین هستند حیرت آور با ضررهای خود روبرو شوید. دشمن هیچ موفقیت نظامی و سیاسی به دست نیاورده است. ما موضع ملت خود را در برابر طرح آوارگی فلسطینیان تکرار می کنیم.

حمدان ادامه داد: از برادران عرب خود که در برابر طرح جابجایی ملت ما از ما حمایت کردند تشکر می کنیم، اشغالگران نمی توانند هیچ یک از اسیران ما را زنده آزاد کنند.

وی افزود: نتانیاهو به هیچ هدفی در غزه نخواهد رسید. تاکید می کنیم که تنها پس از توقف حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه، مذاکرات مبادله اسرا انجام می شود.

حمدان گفت: «گردان ها قسام بینی دشمن را به زمین می مالیدند. رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک می شود. تاکید می کنیم که تا ملت ما امنیت نداشته باشد اشغالگران امنیت را نخواهند دید. بازداشت گروهی از پناهجویان در مدارس جرمی مشابه جنایات نازی ها علیه یهودیان و نقض قانون در زندان ابوغریب است. فرانسه و اروپا باید در کنار دشمن صهیونیستی تجدید نظر کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.