افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 8 September , 2024
1

آغاز پرداخت وام قرض الحسنه 300 میلیونی دهک های 1 تا 9

  • کد خبر : 306707
آغاز پرداخت وام قرض الحسنه 300 میلیونی دهک های 1 تا 9

خبرنگار شکیبا باخالزاده: بانک رسالت یکی از بانک هایی است که سود بسیار کمی برای پرداخت وام دارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و به همین دلیل افراد زیادی به آن علاقه مند هستند و به دنبال وام گرفتن از این بانک هستند. وام 300 میلیون تومانی با کارمزد 2 درصد از […]

خبرنگار شکیبا باخالزاده: بانک رسالت یکی از بانک هایی است که سود بسیار کمی برای پرداخت وام دارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و به همین دلیل افراد زیادی به آن علاقه مند هستند و به دنبال وام گرفتن از این بانک هستند.

وام 300 میلیون تومانی با کارمزد 2 درصد از بانک رسالت

وام بانک رسالت با کارمزد 2 درصد تا سقف 300 میلیون تومان با افتتاح حساب قرض الحسنه و حداقل سپرده 3 ماهه و حداکثر 6 ماهه قابل دریافت است. وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر مدت بازپرداخت 60 ماهه (با سقف سقف 300 میلیون تومان) و به طور کلی مدت بازپرداخت اقساط است. این وام به سپرده بستگی دارد. یعنی هر چه مدت سپرده شما بیشتر باشد، پرداخت اقساط نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال به ازای هر ماه واریز اضافه، 2 ماه به پرداخت اقساط اضافه می شود.

برای دریافت وام با حق ماموریت، اخذ معدل الزامی است. کسب معدل برای حساب چک یا پس انداز تفاوتی ندارد و با حفظ سپرده و پول، معدل حساب به شما تعلق می گیرد. ضمناً به ازای هر ماه افزایش سپرده، 20 درصد از مبلغ سپرده به میانگین امتیازات حساب شما اضافه می شود.

وام 300 میلیون تومانی بدون کارمزد بانک رسالت تنها یک تفاوت با وامی دارد که قبلا توضیح دادیم. تفاوت این دو وام در کارمزد آنهاست. وام اول 4 درصد کارمزد دارد و این وام بدون کارمزد می باشد.

این وام از بانک رسالت برای کسانی که مرجع ارجاع کننده نسبت به دریافت وام با کارمزد شک و شبهه شرعی دارند و یا علاقه مند به دریافت تسهیلات بدون کارمزد هستند بسیار مناسب است.

حداکثر سقف این وام 300 میلیون تومان و بدون کارمزد می باشد. برای دریافت این وام نیاز به افتتاح حساب وام و سپرده (حداقل 3 ماهه) می باشد.

دانستن جزئیات وام های بانکی مختلف به شما کمک می کند تا تصمیمات مالی بهتری بگیرید. تصمیمی که به بهترین وجه با نیازها و شرایط مالی شما مطابقت دارد. پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید:

مراحل ثبت وام از بانک رسالت

از آنجایی که اکثر خدمات بانک رسالت به صورت آنلاین ارائه می شود، درخواست و ثبت وام در بانک رسالت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تمامی مراحل ثبت نام وام از بانک رسالت به صورت کاملا آنلاین انجام می شود. در مقاله زیر تمام مراحل ثبت نام را به طور کامل می خوانیم:

1. افتتاح حساب قرض الحسنه بانک رسالت

اولین قدم برای دریافت خدمات از بانک رسالت، افتتاح حساب قرض الحسنه نزد این بانک است. افتتاح حساب قرض الحسنه به صورت کاملا آفلاین و از طریق سایت www.rqbank.ir انجام می شود.

در مورد سامانه new.mresalat.ir برای افتتاح حساب قرض الحسنه در بانک رسالت نکات مهمی وجود دارد که باید رعایت کنید. این نکات به شرح زیر است:

برای انجام فرآیند احراز هویت لازم است با دوربین جلوی تلفن همراه (سلفی) فیلم بگیرید. بنابراین برای افتتاح حساب از طریق تلفن همراه وارد این سامانه شوید.

در این ویدیو باید شرایط زیر رعایت شود:

دوربین باید کاملاً جلوی صورت شما باشد.

محل ضبط ویدیو باید مکانی ساکت و بدون سر و صدا یا سکوت باشد.

نور نباید پشت سر شما باشد. (بهترین موقعیت: نور در مقابل شماست).

فیلم خود را بدون عینک ضبط کنید.

زاویه دوربین باید از ابتدا تا انتهای ضبط ثابت باشد. (هنگام فیلمبرداری راه نروید و دوربین را در مکانی ثابت قرار دهید.)

2. برای تعیین محل زندگی خود، علاوه بر نوشتن آدرس، باید مکان را نیز روی نقشه مشخص کنید. بنابراین آدرس و مکان دقیق را روی نقشه انتخاب کنید. (توجه داشته باشید که کارت بانکی شما به این آدرس ارسال خواهد شد.)

3. برای تعیین مرکز اجتماعی بانک رسالت پیشنهاد می شود نزدیک ترین مرکز اجتماعی به محل سکونت خود را انتخاب کنید.

4. قبل از شروع فرآیند افتتاح حساب، موارد زیر را آماده کنید:

کارت ملی یا کد رهگیری صاحب حساب

سیم کارت فعال به نام صاحب حساب

کاغذ سفید بدون خط.

خودکار آبی یا سیاه

2. برآورد امکانات

پس از افتتاح حساب وام رسالت و سپرده حداقل 3 ماهه وارد باجه مجازی بانک رسالت به آدرس pishkhan.rqbank.ir شوید. در ادامه گزینه برآورد وام را انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات خود، برآورد نصب به شما نمایش داده می شود. برآورد تسهیلات امتیاز حساب شما و میزان اعتباری که می توانید دریافت کنید را تعیین می کند.

همچنین یادآور می شویم که برای افزایش امتیاز وام بانک رسالت دو راه وجود دارد:

مدت زمان خواب را افزایش دهید.

انتقال امتیاز از حساب های دیگر

3. اعتبارسنجی

مرحله سوم ثبت نام وام بانک رسالت، فرآیند اعتبارسنجی است که برای تعیین میزان وام قابل دریافت، مدت بازپرداخت اقساط و نوع ضمانت انجام می شود. اعتبار سنجی بانک رسالت از طریق سامانه imerat.ir انجام می شود.

اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام در سامانه مرات:

مشخصات فردی

اطلاعات درآمد

مشخصات حرفه ای و کاری (آپلود اسنادی که درآمد شما را ثابت می کند)

اطلاعات شغل دوم (اگر شغل دوم دارید)

به طور میانگین نتیجه اعتبارسنجی سامانه مرات 7 تا 10 روز پس از ثبت درخواست اعتبارسنجی از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود و این گواهی به مدت یک سال قابل استفاده است.

قابلیت پرداخت اقساط هر ماه، ظرفیت بدهی و سقف تعهد معیارهایی است که در اعتبارسنجی لحاظ می شود.

پس از تعیین طبقه بندی در سامانه مرات، متقاضیان وام در گروه های مختلفی قرار می گیرند. نتیجه اعتبار سنجی در ادامه وام و شرایط آن بسیار موثر است. هر یک از این گروه های رتبه بندی مختلف و جزئیات آنها به شرح زیر است:

صلاحیت حق بیمه: متقاضی وام دارای صلاحیت حق بیمه نیازی به ارائه سفته الکترونیکی به عنوان وثیقه ندارد و پرونده به صورت خودکار تکمیل می شود.

صلاحیت کاملاً واجد شرایط: متقاضی وام کاملاً واجد شرایط باید یک سفته الکترونیکی و یک ضامن معتبر برای امضا در پشت سفته ارائه دهد.

صلاحیت متناسب: متقاضی وام متناسب باید یک سفته الکترونیکی با امضای خود و یک سفته الکترونیکی دیگر با امضای ضامن معتبر ارائه دهد.

صلاحیت نامتناسب: متقاضی وام با صلاحیت نامتناسب نمی تواند تسهیلات دریافت کند.

4. دریافت سفته الکترونیکی

سفته الکترونیکی نسخه دیجیتالی همان سفته قدیمی است که به صورت الکترونیکی و آنلاین صادر می شود. از طریق این نوع سفته، مانند نسخه های سنتی و قدیمی، صادرکننده تعهد می کند که در تاریخ مشخص شده مبلغی را به گیرنده برات پرداخت کند. از رایج ترین کاربردهای سفته الکترونیکی می توان به دریافت وام و تسهیلات، ضمانت حسن انجام کار و سایر ضمانت ها اشاره کرد.

سفته الکترونیکی مورد تایید بانک رسالت از طریق سامانه ICUP به آدرس icup.ir تهیه می شود. ضمناً اقداماتی که ضامن برای سفته باید انجام دهد از طریق این سامانه انجام می شود (توجه داشته باشید که ضامن باید قبل از دریافت سفته الکترونیکی حساب باز کرده و صحت رزومه را انجام داده باشد). مدارک مورد نیاز برای خرید سفته الکترونیکی، مدارک هویتی گیرنده (نام، شماره حساب، شماره همراه و مبلغ سفته) است.

5. نهایی کردن درخواست وام و امضای قرارداد.

مراحل ثبت نام کلیه وام های بانک قرض الحسنه رسالت تا مرحله چهارم (دریافت سفته الکترونیکی) یکسان است. بسته به نوع وامی که دارید، مرحله 5 (نهایی کردن درخواست وام و امضای قرارداد) متفاوت است. جزئیات مرحله نهایی درخواست وام و امضای قرارداد به شرح زیر است:

تکمیل درخواست وام و امضای قرارداد وام 300 میلیون توکن با کارمزد 2% از بانک رسالت:

آخرین مرحله ثبت نام وام با کارمزد 2 درصد توسط بانک رسالت با عقد قرارداد از طریق همکار بانک انجام می شود. برای تکمیل این فرآیند با ثبت درخواست تسهیلات و درج اطلاعات میزان و مدت زمان درخواست وام با توجه به بودجه تسهیلات، درخواست شما ثبت می شود.

پس از درخواست، پرونده شما بررسی می شود. در صورت تایید درخواست وارد مرحله امضا می شوید. با امضای آنلاین قرارداد، مراحل وام به پایان می رسد و اعتبار شما پس از 1 تا 2 روز کاری واریز می شود.

تکمیل درخواست وام و امضای قرارداد وام 300 میلیون تومانی بدون کارمزد بانک رسالت:

برای نهایی شدن ثبت نام وام بدون کارمزد بانک رسالت باید از طریق سامانه new.mresalat.ir اقدام نمایید. با عضویت در این سایت، با انتخاب گزینه درخواست وام بدون کارمزد برای اعضای قرض الحسنه، درخواست خود را نهایی کنید و منتظر نتیجه استعلام باشید. اگر واجد شرایط دریافت وام بدون کارمزد باشید، وارد فرآیند امضای قرارداد می شوید و سپس اعتبار وام خود را دریافت می کنید.

وام از بانک رسالت برای ازدواج یا زایمان

برای دریافت وام ازدواج یا فرزندخواندگی از بانک رسالت، ابتدا باید در سرویس قرض الحسنه ازدواج یا فرزندخواندگی بانک مرکزی به نشانی www.ve.cbi.ir ثبت نام کنید و هنگام تعیین شعبه دریافت وام، بانک رسالت را انتخاب کنید.

کلیه مراحل ثبت نام این وام مانند سایر وام های بانک رسالت به صورت کاملا آفلاین و طبق مراحل زیر انجام می شود:

ثبت درخواست عضویت، افتتاح حساب و بارگذاری مدارک ازدواج یا فرزند از طریق سامانه www.mresalat.ir (ام رسالت)

به افسر تأیید اسناد به آدرس وام گیرنده مراجعه کنید.

دریافت پیام نتیجه اعتبارسنجی متقاضی وام.

تکمیل پرونده وام و اخذ سفته الکترونیکی توسط وام گیرنده و ضامن معتبر از طریق سامانه www.icup.ir.

درخواست وام ازدواج یا داشتن فرزند از طریق سامانه همراه بانک (در قسمت توضیحات عنوان وام، عبارت «ازدواج/فرزند» را قید کنید)

امضای قرارداد از طریق بانک.

ازدواج ودیعه ای یا سهولت بچه دار شدن

مدارک لازم جهت ثبت نام وام

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می شود، اما مدارک کاری، درآمد، دارایی و گردش حساب شما نیز مهم است.

برای ثبت نام وام بانک رسالت می توانید به باجه مجازی رسالت مراجعه کنید.

درخواست وام بدون کارمزد قرض الحسنه از طریق سامانه وام رسالت (www.mresalat.ir) انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.